Gå til innhold

Lite respons på tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det jeg ikke fatter er følgende: Absolutt alle kvinner sier de ikke sveiper høyre på "de kjekkeste". Likevel er det nesten ingen menn som har særlig sjans på tinder. Hvordan er dette mulig liksom 😏

Sannheten er at alle liker de samme mennene mer eller mindre. Ikke de som ser ut som modeller, men litt store, maskuline menn. Kjekke og mandige, men ikke glatt modell-utseende.

Anonymkode: d74a2...cb8

Word 😊 Helt riktig er det siste avsnittet. 

Anonymkode: 11b9c...982

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det jeg ikke fatter er følgende: Absolutt alle kvinner sier de ikke sveiper høyre på "de kjekkeste". Likevel er det nesten ingen menn som har særlig sjans på tinder. Hvordan er dette mulig liksom 😏

Sannheten er at alle liker de samme mennene mer eller mindre. Ikke de som ser ut som modeller, men litt store, maskuline menn. Kjekke og mandige, men ikke glatt modell-utseende.

Tullball "Absolutt alle kvinner sier". Jeg sveiper på de jeg syns er kjekke. Noen av de er også "WOW" kjekke. Klart jeg gjør. Jeg tiltrekkes av det ytre først, deretter personlighet. Skal jeg tiltrekkes av personlighet må det være en jeg kjenner og HAR møtt allerede, som jeg blir kjent med og innser at jeg er tiltrukket av fordi personen ER en match. Det er jo det som er hele ulempen med nettdating og sveiping. Vi ANER ikke hvem personen er, og sveiper da på det vi syns tiltrekker oss der og da. 

Nå får jeg 100+ likes om dagen, så jeg vet ikke hva som er trådstarters problem. Hadde jeg økt alderen litt hadde jeg nok hatt enda flere. Jeg har satt min egen alder som max :ler:

Endret av miss summers
la til tekst
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Alle lager sine egne sannheter. En av mine sannheter er at det uansett hvordan de sveiper, så er det bare kvinner nok til en brøkdel av alle mennene på Tinder. Det sier seg jo selv at ikke alle kan få oppmerksomhet. It's a numbers game. 

Anonymkode: 84eee...703

• Liker 1
Skrevet

Jeg er dame på 37 og likte nylig en politimann på 43 år som så bra ut, men ikke «modell-kjekk», eller svær, sterk og maskulin. Jeg så etter bare en time hadde han slettet meg fra sin liker-oversikt. Jeg så det, fordi jeg har Tinder-gold og da ser man om en man har likt forsvinner fra sendte likes-oversikten. Så jeg gikk litt i meg selv og tenkte at kanskje han syntes jeg var for gammel eller «for stygg» for ham. Jeg har feminint utseende med langt hår og store øyne. Trener fast og vil si jeg holder meg godt og er noe trent. Men alle kan ikke like alle 🤷‍♀️

Anonymkode: 11b9c...982

Skrevet
miss summers skrev (15 minutter siden):

Tullball "Absolutt alle kvinner sier". Jeg sveiper på de jeg syns er kjekke. Noen av de er også "WOW" kjekke. Klart jeg gjør. Jeg tiltrekkes av det ytre først, deretter personlighet. Skal jeg tiltrekkes av personlighet må det være en jeg kjenner og HAR møtt allerede, som jeg blir kjent med og innser at jeg er tiltrukket av fordi personen ER en match. Det er jo det som er hele ulempen med nettdating og sveiping. Vi ANER ikke hvem personen er, og sveiper da på det vi syns tiltrekker oss der og da. 

Dette burde vært pensum før man fikk lov til å begynne med nettdating. Vi gutta kan klage å mye vi vil over at damene sveiper på de flotteste gutta. Problemet er at vi ikke innser hvor stort utvalg damene har. De har drøssevis med interesserte. Det er klart de velger på øverste hylle når det sveipes. Det er synd, men vi kan ikke forvente at de interesserer seg for de som er med "vanlige" i håp om at de har en god personlighet.

"Sveipetallene" bekrefter selektiviteten hos damer. Under 5% av mennene blir høyresveipet av damer. Er det rimelig å anta at "vanlige" menn dominerer disse prosentene? Neppe. Til sammenligning så blir over 60% av damene blir godtatt hos gutta.

Anonymkode: b5b7b...36f

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet er ikke å få matcher og jeg får masse likes.. Jeg skriver ikke dette utifra desperasjon eller noe slikt.. Jeg dater og har nylig vært i forhold. Syns bare det er litt demotiverende å drive å like på tinder, så blir det så sjeldent match.. Og blir det match kan det fort ta en uke før det skjer 😅 Det er veldig mange JEG har liket som ikke jeg får match på.. Det er jo selvsagt noen.. Men syns det er litt rart, jeg liker jo ikke bare kjempe fine menn.. Noen har ett eller annet som gjør at jeg blir nysgjerrig.. 

Ts

Anonymkode: a99fe...c7b

Du skulle prøvd deg som mann. Veldig få likes, og når man matcher er som regel ikke vedkommende interessert uansett. Jeg tror det skjedde 1-2 ganger for noen år siden at jeg matcha med kvinner jeg hadde likt fra før, men det er generelt helt meningsløst å klikke liker på en kvinne som ikke har likt meg først da jeg aldri vil dukke opp i hennes kø uansett.

For din del kan litt av årsaken til at du får færre likes tilbake enn du forventer skyldes at Tinder skjuler likes om man ikke betaler for gull, så menn du har likt får deg aldri opp samme hvor lenge de sveiper. Man kan i teorien betale for boost, få noen likes, men likevel ikke få noen matcher fordi det kreves gull for å få dem opp i køen.

Anonymkode: d70ad...28f

• Liker 1
Skrevet

Tinder! Badoo! Chatanddate!
Pffft! Hva er vitsen?

"Hei!"

"Hei!"

"Skjer?"

Ingenting."

"Ok"

The art of conversation is DEAD!! 
Internet har ødelagt måten vi kommuniserer på.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette burde vært pensum før man fikk lov til å begynne med nettdating. Vi gutta kan klage å mye vi vil over at damene sveiper på de flotteste gutta. Problemet er at vi ikke innser hvor stort utvalg damene har. De har drøssevis med interesserte. Det er klart de velger på øverste hylle når det sveipes. Det er synd, men vi kan ikke forvente at de interesserer seg for de som er med "vanlige" i håp om at de har en god personlighet.

"Sveipetallene" bekrefter selektiviteten hos damer. Under 5% av mennene blir høyresveipet av damer. Er det rimelig å anta at "vanlige" menn dominerer disse prosentene? Neppe. Til sammenligning så blir over 60% av damene blir godtatt hos gutta.

Anonymkode: b5b7b...36f

Og nå er det mange med SVÆRT godt utseende som mister total tiltrekning (hos meg i alle fall) om personligheten ikke matcher (sikkert bra menn, men de er ikke for meg). Jeg kjenner modellpene menn (en av de jobber fortsatt som modell), men ville ikke hatt de om de så ble kastet etter meg (ålreite som venner, men ville ikke gitt de mer enn en klem). Jeg savner tiden da man møttes fysisk, men den tiden er forbi. Så da har det blitt slik. Dette er realiteten vi har. Nå anbefales det at kvinner også skal sveipe høyre på alle, gi folk en sjanse. Men det ser jeg ikke skje i nær fremtid. Synd.

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

har du tinder pluss?

Anonymkode: 21c56...314

Nei, betaler ikke noe

Anonymkode: 40000...f03

Skrevet

Jeg heller velger ikke de aller peneste mennene men er litt selektiv på hvem jeg møter, Dessverre er majoriteten av de mennene jeg har møtt kun ute etter sex og ikke noe mer.. Har egentlig gitt opp tinder litt 🤷‍♀️

Anonymkode: 25516...9ca

• Liker 2
Skrevet

Det er jo en grunn til at folk er på Tinder, ville ikke gått der for å finne en seriøs partner. De fleste er også tinder skadet "ingen er god nok" tankegangen.

Anonymkode: 458f5...0bb

Skrevet

Jeg har ikke sagt at jeg ikke får likes eller matcher.. Men jeg får ikke de jeg vil ha 🤪

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke sagt at jeg ikke får likes eller matcher.. Men jeg får ikke de jeg vil ha 🤪

Ts

Akkurat, da var det det jeg trodde det var, måtte bare spørre.

Slutt å klage, du får i hvert fall matcher og likes. Det er mange der ute som ikke får noen av delene, mer synd på dem.

Gjest someone_here
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (9 timer siden):

Tinder! Badoo! Chatanddate!
Pffft! Hva er vitsen?

"Hei!"

"Hei!"

"Skjer?"

Ingenting."

"Ok"

The art of conversation is DEAD!! 
Internet har ødelagt måten vi kommuniserer på.

Det er bare tegn på at hun/han ikke er interessert. 

Skrevet

Hva betyr likes på Tinder? Mener du matcher? 

Ingen som viser interesse for meg heller på Tinder, om det er noen trøst. Har bare innsett at jeg er hatet av menn så giidder ikke anstrenge meg mer. Og nei jeg går ikke etter modellpene menn, liker ikke de. Vil bare ha en mann med snurrebart og lisseslips, men de som har hatt det på Tinder vil jo ikke ha meg så.. Har swipet masse menn uten snurrebart til høyre og men nei ingen vil. Thailand neste, siden man er hatet av alle norske menn. 

Anonymkode: c13f4...d6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva betyr likes på Tinder? Mener du matcher? 

Ingen som viser interesse for meg heller på Tinder, om det er noen trøst. Har bare innsett at jeg er hatet av menn så giidder ikke anstrenge meg mer. Og nei jeg går ikke etter modellpene menn, liker ikke de. Vil bare ha en mann med snurrebart og lisseslips, men de som har hatt det på Tinder vil jo ikke ha meg så.. Har swipet masse menn uten snurrebart til høyre og men nei ingen vil. Thailand neste, siden man er hatet av alle norske menn. 

Anonymkode: c13f4...d6f

Kan jeg spørre deg litt mer om alder og utseende? Bare lurer på om du ligner meg litt. Har også fått lite respons i det siste på Tinder. Er dame på 37, langt hår, feminin og slank. Jeg vet ikke hva som gjør at det blir lite likes 🤷‍♀️ Er brunette/ mørk blond-ish, forresten. 

Anonymkode: 4a118...374

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts

Vel, da har du ikke sjans på de du vil ha 🤷🏻‍♀️

Skrevet
8 hours ago, someone_here said:

Det er bare tegn på at hun/han ikke er interessert. 

Men om dette er jo et verdensomfattende fenomen som alle klager på.
Du har tilgang til nettet. See for yourself

Skrevet

Sier ikke dette for å skryte men for å få frem et poeng siden dere sier ts sikter for høyt. Jeg er svært populær i det virkelige liv, i helgen var det fem menn hvor alle er kjekke og flotte som tok kontakt og ville møtes ute på noe kjekt (ikke gjennom tinder, disse vet hvem jeg er). Jeg er mye omsvermet ute selv om jeg er innadvent og ser ned i bakken, rent basert på utseende. På tinder får jeg knapt matcher, flere av mennene jeg har sveipet til høyre og ikke har fått match med er mindre kjekke enn de som ber meg ut i det virkelig liv. Får jeg match får jeg aldri melding. Så jeg er oversett på tinder og får «hvem jeg vil» utenfor tinder. Jeg syns derfor ikke det høres ut som at ts sikter for høyt for det er mulig å være attraktiv og få lite matcher.

Anonymkode: 95dc5...04a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sier ikke dette for å skryte men for å få frem et poeng siden dere sier ts sikter for høyt. Jeg er svært populær i det virkelige liv, i helgen var det fem menn hvor alle er kjekke og flotte som tok kontakt og ville møtes ute på noe kjekt (ikke gjennom tinder, disse vet hvem jeg er). Jeg er mye omsvermet ute selv om jeg er innadvent og ser ned i bakken, rent basert på utseende. På tinder får jeg knapt matcher, flere av mennene jeg har sveipet til høyre og ikke har fått match med er mindre kjekke enn de som ber meg ut i det virkelig liv. Får jeg match får jeg aldri melding. Så jeg er oversett på tinder og får «hvem jeg vil» utenfor tinder. Jeg syns derfor ikke det høres ut som at ts sikter for høyt for det er mulig å være attraktiv og få lite matcher.

Anonymkode: 95dc5...04a

Da kan det godt være noe i profilen din som en del reagerer negativt på, og dermed sveiper til venstre. Eller profilen din bærer preg av å være intetsigende, blottet for særpreg. Rett til venstre da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...