Gå til innhold

Lite respons på tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns jeg får lite respons på likes jeg gir på tinder... Jeg ser bra ut og er litt mistenksom til at så få liker meg tilbake.. Mulig jeg har litt høye tanker om meg selv🤷‍♀️😜 Andre som føler det samme? 😂 

Anonymkode: a99fe...c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns jeg får lite respons på likes jeg gir på tinder... Jeg ser bra ut og er litt mistenksom til at så få liker meg tilbake.. Mulig jeg har litt høye tanker om meg selv🤷‍♀️😜 Andre som føler det samme? 😂 

Hvis du er kvinne, så er den mest sannsynlige forklaringen på at du sikter for høyt(topp 20 prosent menn eller noe rundt der) 

Er du mann, så kan man se relativt bra ut og allikevel til dels bli oversett på tinder og ha lite suksess. Man må jobbe litt mer i hvert fall (hvis man ikke er topp 10-20 prosent da)

Anonymkode: 74f86...dff

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvis du er kvinne, så er den mest sannsynlige forklaringen på at du sikter for høyt(topp 20 prosent menn eller noe rundt der) 

Er du mann, så kan man se relativt bra ut og allikevel til dels bli oversett på tinder og ha lite suksess. Man må jobbe litt mer i hvert fall (hvis man ikke er topp 10-20 prosent da)

Anonymkode: 74f86...dff

Jeg er kvinne 😊 Ganske sikker på at jeg ikke sikter for høyt.. Men mistenker at jeg muligens forsvinner i mengden eller at de er opptatt med en annen dame de fokuserer på 😊 Tiltrekkes av mye forskjellig og sveiper ikke klassiske "modellbilder".. 

Veldig mye fokus på dette med å sikte for høyt her inne 😂 

Ts

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg er kvinne 😊 Ganske sikker på at jeg ikke sikter for høyt.. Men mistenker at jeg muligens forsvinner i mengden eller at de er opptatt med en annen dame de fokuserer på 😊 Tiltrekkes av mye forskjellig og sveiper ikke klassiske "modellbilder".. 

Ts

Jeg tror ikke tinder er helt bra for mange. Jeg som mann får innimellom likes men det blir med en samtale som dør fort ut da jeg har hvert igjennom hundrevis av samtaler som ikke leder noen vei. Tror mange gutter er likedan da jeg ser jenter skriver velkommen til min kolleksjon med pene mennesker jeg ikke snakker med osv. 

man skal ha ganske godt driv for å gidde å legge så mye i det når man ser jenter her inne få 1000 likes på en time osv.

Anonymkode: db880...41b

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ts

Men altså.. Du sikter jo åpenbart for høyt når du får lite respons? «Alle» er ikke opptatt med andre damer, og du forsvinner ikke i mengden hos vanlige mannfolk på Tinder. Det er en kjent sak at for menn kan det være temmelig tamt på Tinder, og da sier det seg selv at dem ikke bader i valgmuligheter. Så det at du velges bort, burde jo være en god pekepinn på at du muligens burde forsøke å sikte litt lavere. 

Anonymkode: 31f2b...5eb

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men altså.. Du sikter jo åpenbart for høyt når du får lite respons? «Alle» er ikke opptatt med andre damer, og du forsvinner ikke i mengden hos vanlige mannfolk på Tinder. Det er en kjent sak at for menn kan det være temmelig tamt på Tinder, og da sier det seg selv at dem ikke bader i valgmuligheter. Så det at du velges bort, burde jo være en god pekepinn på at du muligens burde forsøke å sikte litt lavere. 

Anonymkode: 31f2b...5eb

Kvinner går oppover i de fleste tilfeller da de er hierarki styrte så når du sier det så tar de det som en fornærmelse. 

på match er det en overflod av kvinner med master/Phd noe som siee at de har et problem med å finne partner så lenge de er bundet til det hierarkiet de har konstruert i eget hode å ikke tror det finnes skikkelige menn som har fulgt andre veier.

de skjønner ikke at de må revurdere et eller annet og blir fornærmet noe man fort ser når man kommer med sånne kvasse svar som at da må man endre måten man prøver å finne partner på:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kvinner går oppover i de fleste tilfeller da de er hierarki styrte så når du sier det så tar de det som en fornærmelse. 

på match er det en overflod av kvinner med master/Phd noe som siee at de har et problem med å finne partner så lenge de er bundet til det hierarkiet de har konstruert i eget hode å ikke tror det finnes skikkelige menn som har fulgt andre veier.

de skjønner ikke at de må revurdere et eller annet og blir fornærmet noe man fort ser når man kommer med sånne kvasse svar som at da må man endre måten man prøver å finne partner på:)

... Mens menn går utelukkende etter fysisk attraktive damer og ofte forventer enn mer attraktiv dame enn dem selv. 

Anonymkode: a81f7...3b5

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Problemet er ikke å få matcher og jeg får masse likes.. Jeg skriver ikke dette utifra desperasjon eller noe slikt.. Jeg dater og har nylig vært i forhold. Syns bare det er litt demotiverende å drive å like på tinder, så blir det så sjeldent match.. Og blir det match kan det fort ta en uke før det skjer 😅 Det er veldig mange JEG har liket som ikke jeg får match på.. Det er jo selvsagt noen.. Men syns det er litt rart, jeg liker jo ikke bare kjempe fine menn.. Noen har ett eller annet som gjør at jeg blir nysgjerrig.. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Problemet er ikke å få matcher og jeg får masse likes.. Jeg skriver ikke dette utifra desperasjon eller noe slikt.. Jeg dater og har nylig vært i forhold. Syns bare det er litt demotiverende å drive å like på tinder, så blir det så sjeldent match.. Og blir det match kan det fort ta en uke før det skjer 😅 Det er veldig mange JEG har liket som ikke jeg får match på.. Det er jo selvsagt noen.. Men syns det er litt rart, jeg liker jo ikke bare kjempe fine menn.. Noen har ett eller annet som gjør at jeg blir nysgjerrig.. 

Ts

Mange bare swiper til høyre også rydder på lista senere så egentlig litt rart du ikke får matcher.

Anonymkode: 21c56...314

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts

Jeg regner ikke med at dette er problemet, men hva slags alder har du på? Hvis du f.eks er 18 år og liker 30 åringer eller 30 og liker 18 åringer så får ikke de deg opp engang selvom du har på deres alder, hvis ikke de har din alder i grensa.. 🤷‍♀️ jeg bare tenkte at det må jo være en teknisk grunn. Det er veldig rart å ikke få nok matcher som dame. 

Anonymkode: 5d67c...ed6

Skrevet

Jeg veldig selektiv. Matcher bare på super-like, deriblant de jeg finner interessante. 
Kan gå på date så ofte jeg vil. 

Anonymkode: 40000...f03

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg veldig selektiv. Matcher bare på super-like, deriblant de jeg finner interessante. 
Kan gå på date så ofte jeg vil. 

Blir 40 i år og har aldersinnstillinger -1 år og +8 år

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Blir 40 i år og har aldersinnstillinger -1 år og +8 år

har du tinder pluss?

Anonymkode: 21c56...314

Skrevet

Jeg har Tinder Diamond Golden SuperDuper Plus Baconsvor 

Jeg treffer bare bra menn, må finne en som er litt mindre perfekt. 

Anonymkode: 0055d...bea

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har Tinder Diamond Golden SuperDuper Plus Baconsvor 

Jeg treffer bare bra menn, må finne en som er litt mindre perfekt. 

Anonymkode: 0055d...bea

Baconsvor ? Du bør bytte til diddle-doodle bombom. 

Anonymkode: 5d67c...ed6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts

ER du sikker på at du ikke sikter for høyt? Selvinnsikt er en viktig ting å ha.

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ts

Denne skjønte jeg ikke helt. Får du match, likes, eller får du ikke matcher eller likes?

Skrevet

Ikke vær så selektiv på hvem du swiper høyre. Er ikke vanskeligere enn det. Alle med to hjerneceller vet at det er løsningen i stedenfor å klage på kg. 

Anonymkode: 7d3e5...e29

Skrevet

Tinder er for frekke personligheter

Anonymkode: e869c...7fe

• Nyttig 1
Skrevet

Tinder tjener ingenting, dersom alt for mange brukere faktisk hadde klart å finne en best mulig "match" i kjærlighetslivet.                                           

selvfølgelig burde du kaste bort tiden din på folk som egentlig ikke passer til deg, er mye bedre for Tinder - fordi du dermed sannsynligvis kommer til å tilbringe mye mer tid på Tinder. 

:danser:  

Anonymkode: a1daf...b0f

Skrevet

Det jeg ikke fatter er følgende: Absolutt alle kvinner sier de ikke sveiper høyre på "de kjekkeste". Likevel er det nesten ingen menn som har særlig sjans på tinder. Hvordan er dette mulig liksom 😏

Sannheten er at alle liker de samme mennene mer eller mindre. Ikke de som ser ut som modeller, men litt store, maskuline menn. Kjekke og mandige, men ikke glatt modell-utseende.

Anonymkode: d74a2...cb8

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...