Gå til innhold

Silikon - erfaringer......

Gjest Ikke innlogget nå.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blandede følelser. Har 180 i hvert bryst, det ser pent og naturlig ut, men de er litt følelsesløse, og det ser jo helt tåpelig ut når man ligger på ryggen. De fleste vet det ikke (men en såkalt venninne har det med å fortelle det til folk når hun blir full, veldig festlig). Har aldri fått negative kommentarer fra gutter, men ofte fra jenter. Samme gjelder før operasjonen, aldri hørt en gutt si noe om størrelsen, men jenter har sagt ting. Tror jenter er mye mer opphengt i sånt enn gutter, de fleste gutter er stort sett fornøyde uansett er min erfaring. Vel, kanskje med unntak av slappe pupper, men det har jeg aldri hatt...

Vil ikke direkte fraråde andre å gjøre det, men be dem tenke seg om en ekstra gang, i hvert fall hvis de er unge. Jeg var 18, og tror ikke jeg ville gjort det igjen om det var nå (er 25).

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen spørsmål;

hvordan er det å ta silikon og så bli gravid/amme...?

Og kommer tyngdekraften til å catche up med silikonpupper og? hva er da vitsen om man snart får hengepupper allikevel? trodde man var mer fast uansett da jeg.

Tenker mer og mer på å operere selv:)

Skrevet

Tyngdekraften påvirker også opererte pupper. Har du veldig store implantater vil en ofte få heng fortere enn om man er mer moderat med de.

Det sies at en fint kan amme med innlegg. Når en blir gravid må en regne med at puppene vokser og at de skrumper etter ammingen, noe som kan føre til at en må rette på operasjonen ift. implantatene.

Skrevet
Tyngdekraften påvirker også opererte pupper. Har du veldig store implantater vil en ofte få heng fortere enn om man er mer moderat med de.

Det sies at en fint kan amme med innlegg. Når en blir gravid må en regne med at puppene vokser og at de skrumper etter ammingen, noe som kan føre til at en må rette på operasjonen ift. implantatene.

Hvis man ikke ammer.Kan det oppstå heng da?

Skrevet

Det kan godt være. Puppene har jo uansett vokst for melkas del og da er det vel like greit å bruke den i stedet for å kaste den bort. ;) I tillegg er det jo det beste for barnets del også.

Jeg vet ikke om alle vil få heng. En er vel ikke gitt noen ting. Noen får svære pupper under graviditeten, andre vokser ikke så mye. Tror legen er den beste til å svare.

Skrevet
Vil starte med å si at jeg helst ikke vil ha svar av typen:

-Hvorfor vil du operere deg?

-Det er finere m ordentlige pupper

-Silikon er stygt

-Du er sikkert fin sånn som du er

-Skjønnhetshysteri…hvorfor må alle være like?

Dere må gjerne mene det og være uenig i at folk vil operere seg etc men ta det i en annen diskusjon please?!

Jeg har ”alltid” hatt lyst på store pupper og vurderer nå seriøst å legge inn silikon. Jeg er ikke flat, men har små pupper som nå etter å ha ammet 2 barn begynner å henge litt……jeg tror at jeg vil føle meg bedre, psykisk, om jeg ikke er så misfornøyd med hvordan jeg ser ut.

Så jeg har en del spørsmål da…..-Hvor store proteser la du inn?

-Hvor gjorde du det?

-Jeg ser at det er vanlig å legge dem inn fra undersiden slik at man får et lite arr under puppen. Har sett at noen også får protesen lagt inn via armhulen…… Er dette et større eller vanskeligere inngrep? Jeg ville tro at det må være mindre sjenerende å ha arr under armen enn under puppen???

-Har du fått mange negative kommentarer etter at du ble operert??

-Har du noen gang angret?

jeg har operert eg to ganger, første gangen la jeg inn 300, nå har jeg lagt inn 600.

arrene er under brystet, og man kan ikke se de med mindre man løfter brystene opp. ikke om jeg ligger på ryggen, eller strekker armene over hodet, så sånn sett er det ikke sjenerende å ha de under for min del i alle fall. under armene har jeg aldri sett noen som har, så der kan ikke jeg uttale meg.

jeg har ikke opplevd å få noen negative kommentarer, men skulle vel ha taklet det også. kan vel heller nevne at det ser ut som det er flere jenter enn man skulle tro som ønsker å endre str på brystene. får mange spm angående smerter ved operasjon, priser, hvor jeg gjorde det, om de er myke o.l. trodde faktisk jeg ville møte relativt mange fordommer da jeg gjorde det første gangen, men har enda til godes å oppleve det, snart 7 år senere.

angrer ikke ett sekund :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...