Gå til innhold

støvletter


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Leter etter noen fiine svarte høye støvletter, med ikke så all for høy hel på. er forholdsvis tynn i leggene, noe som gjør at mange av støvlettene blir så vide oppe. noen tips om butikker som har noen som kunne passe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leola: det er ikke alle som følerde har like god peiling på ALT og hvis noen spør etter råd/tips her inne kan vi gjerne hjelpe:)

tror DNA sine sko erganske smale i skaftet.

Ellers har eurosko noen svarte spisse med lav hæl både med og uten semsket skinn.Kjempefinne:) I og med at du har tynn legg så ville jeg ikke gåt for semsket skinn for de utvides...begge kan brukes med buksen inni og utpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte noen fine noen på www.josefssons.no og har tynne legger, passet veldig fint og kostet ikke mer enn 299 tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkjøp har noen med pelsfor inni dersom du vil ha skikkelige vinterstøvletter. Spurte etter skaftevidden og den var visstnok bare litt over 30cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leola: det er ikke alle som følerde har like god peiling på ALT og hvis noen spør etter råd/tips her inne kan vi gjerne hjelpe:)

tror DNA sine sko erganske smale i skaftet.

Ellers har eurosko noen svarte spisse med lav hæl både med og uten semsket skinn.Kjempefinne:) I og med at du har tynn legg så ville jeg ikke gåt for semsket skinn for de utvides...begge kan brukes med buksen inni og utpå...

Jeg er enig med deg - det var tåpelig skrevet av meg ;) Unnskyld - jeg liker ikke når folk svarer slik selv heller ... Skal aldri gjøre det mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...