Gå til innhold

lei av sort


Amalthea

Anbefalte innlegg

Hvilken farge på mascara kunne passe til grønne øyne? Lilla? Og hvilken øyenskygge kan jeg ha i tilegg da?

Håper noen er gode på farger her, for jeg er litt lei av svart mascara ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies at burgunder er fint til grønne øyne. Jeg tror YSL har den fargen i sortimentet. Jeg ville kanskje brukt brunt eller svart som underlag, og ett lag farget til slutt, så det blir mer en anelse enn virkelig farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har selv grønne øyne, og har brukt både grønn og lilla med meget godt resultat, så det er vel en smaksak hva man liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at burgunder er fint til grønne øyne. Jeg tror YSL har den fargen i sortimentet. Jeg ville kanskje brukt brunt eller svart som underlag, og ett lag farget til slutt, så det blir mer en anelse enn virkelig farge.

YSL sin burgunder mascara er såpass mørk i fargen at du ikke trenger å bruke noe underlag. Den blir uansett ikke super burgunder, bara mørk med et hint av burgunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg har YSL maskaraen i burgunder, nydelig farge. Sant som gjest sier, den blir ikke veldig burgunder, jeg har alltid brukt den alene uten at jeg føler at fargen blir intens :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...