Gå til innhold

Selskapsleker


CeeCee

Anbefalte innlegg

Heisann!

jeg er med i "sosial komiteen" på jobben, og skal sikkert være med å arrangere julebordet i år.

Jeg trenger tips til "leker" vi kan ha. det er en festlig gjeng som ikke er redd for ha det gøy.

Takker for forslag!

hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*mimre* vi hadde stolleken for to år siden. Utrolig gøy når hun som styrer det hele er så full at hun ikke skjønner at vi setter på plass den ekstra stolen hver gang hun fjerner den, og hun dermed ikke fatter hvorfor det alltid er plass til alle deltakerne. Vi lo så vi holdt på å tisse på oss" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge forskjellige lapper med "oppdrag" under noen fat (folk som du vet har guts til å gjøre det). Det hadde vi under en festmiddag her i høst, en skulle spise fra en annens fat, en skulle synge julesang, en skulle skåle for helt vilkårlige ting, en skulle holde tale for festkomiteen uten å nevne ordet festkomite eller navnene til de som satt der etc... Ble en kjempeartig middag med fin flyt. Vi hadde i tillegg damenes og herrenes tale, og utdeling av premier fra tidligere på dagen.

Ellers så er stolleken utrolig gøy, man blir jo så engasjert :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...hvordan var det med damenes og herrenes tale igjen? Noen forslag?

Talen skal hedre herrene/damene, være humoristisk (iallefall i mitt miljø ;) ) og avsluttes med en skålesang "Ja dette skal væææære herrenes skååål" osv. Mer husker jeg ikke, er jo ofte litt alkohol med i bildet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...