Gå til innhold

Er nybegynner - hvordan strikke genser med ermene på? Altså at genseren ikke er 4 deler som skal sys sammen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet meg over helt fersk-stadiet. Lest strikkebok for nybegynnere og søkt litt på nettet. Men det går liksom fra helt enkle videor til veldig ekstremt avansert, men savner noen som kan forklare en nybegynner hvordan man strikker genser uten at det er 4 deler som skal syes sammen? Forslik jeg har skjønt det, så er det jo det som er vanlig når man strikker gensere og jakker.

Jeg er sikkert superdum, men jeg skjønner det ikke. Noen som vet om en god strkkebok, blogg eller YT-videoer som forklarer en nybegynner dette??

Anonymkode: 2c2a7...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan lære mye av Østerdalsbruras videoer :)

Anonymkode: 687ef...da2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, ikke tenkt på å lære deg alt før du skal gjøre ting når det gjelder strikking. Finn deg en oppskrift på noe du har lyst til å strikke og følg denne slavisk. Da får du godt forklaring etterhvert, og du lærer deg de forskjellige tingene ettersom du kommer dit.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tusen tusen takk alle sammen! 💕

Anonymkode: ab763...8a9

🥰I denne tråden finner du også mange gode tips og linker til tråder og videoer med tips m.m.:

Anonymkode: 687ef...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...