AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg har kommet meg over helt fersk-stadiet. Lest strikkebok for nybegynnere og søkt litt på nettet. Men det går liksom fra helt enkle videor til veldig ekstremt avansert, men savner noen som kan forklare en nybegynner hvordan man strikker genser uten at det er 4 deler som skal syes sammen? Forslik jeg har skjønt det, så er det jo det som er vanlig når man strikker gensere og jakker. Jeg er sikkert superdum, men jeg skjønner det ikke. Noen som vet om en god strkkebok, blogg eller YT-videoer som forklarer en nybegynner dette?? Anonymkode: 2c2a7...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Del Skrevet 2. februar 2022 Du kan lære mye av Østerdalsbruras videoer Anonymkode: 687ef...da2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Del Skrevet 2. februar 2022 Sjekk petiteknit, f.eks. Novice sweater. Anonymkode: 699d0...b39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Del Skrevet 2. februar 2022 PETITEKNIT «ANKERS TRØYE» gratis oppskrift her: https://www.minmote.no/mote/a/kRmbvQ/petiteknit-et-dansk-strikkefenomen Søk på Kimmie munkholm (+ ankers trøye) på youtube for å finne forklaringer. Anonymkode: 687ef...da2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. februar 2022 #5 Del Skrevet 2. februar 2022 Helt ærlig, ikke tenkt på å lære deg alt før du skal gjøre ting når det gjelder strikking. Finn deg en oppskrift på noe du har lyst til å strikke og følg denne slavisk. Da får du godt forklaring etterhvert, og du lærer deg de forskjellige tingene ettersom du kommer dit. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Del Skrevet 2. februar 2022 Tusen tusen takk alle sammen! 💕 Anonymkode: ab763...8a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tusen tusen takk alle sammen! 💕 Anonymkode: ab763...8a9 🥰I denne tråden finner du også mange gode tips og linker til tråder og videoer med tips m.m.: Anonymkode: 687ef...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå