Honey Dew Skrevet 6. februar 2022 #321 Del Skrevet 6. februar 2022 Gjest Marbelle skrev (8 timer siden): Ja sant men jeg klarer forsatt å sette meg in i situationen på noe vis. Jeg kan skjønne hvorfør ting ble som det ble. Og hade jeg ikke vært insatt i psykologi eller ikke hatt nære relasjoner så tror jeg faktiskt det kunne ha skjedd meg. Speciellt Hvis jeg var veldigt ensom eller helt alene. Det gjør noe med psyket Problemet er at du tror at alle er som deg og vil bli svindlet. Jeg vil tro at vi er såpass oppegående at vi kutter kontakt med folk som ber om penger via internett eller andre sosiale medier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 6. februar 2022 #322 Del Skrevet 6. februar 2022 Tough cookie skrev (På 3.2.2022 den 16.31): På andre date, men første og andre date var jo i løpet av det samme døgnet. Hvem bryr seg?!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 6. februar 2022 Forfatter #323 Del Skrevet 6. februar 2022 31 minutter siden, LysOgVarme said: Hvordan har hun Cecilie råd til å reise på dyre ferier til Hellas, Rio de Janeiroo og Miami, LA og Portugal? For å ikke nevne alle de lekre klærene hun har? Er lånene fryst ? Hun betaler leie på leilighet i England, bor alene, men har allikevel råd til alt dette? Det skjønner jeg ikke. Dette er uten tvil en ung kvinne som er på jakt etter gull og eventyr. lurer jeg på og. Men hun tar vel betalt for intervjuer og fikk sikkert betaling fra Netflix. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 6. februar 2022 #324 Del Skrevet 6. februar 2022 Tanuki skrev (1 minutt siden): lurer jeg på og. Men hun tar vel betalt for intervjuer og fikk sikkert betaling fra Netflix. Ja hun får nok betalt for intervjueren netflix. Mulig inntekt fra instagram også, men har ikke sett noe nok etter om merking av reklame, så usikker der. Uansett, når gjelden tynger henne slik, burde den prioriteres å bli nedbetalt. Først når gjelden er nedbetalt, har hun mulighet for å legge dette bak seg. Hver måned hun betaler ned denne gjelden, må hun jo bli påminnet svindleren. Jeg har vanskelig for å skjønne hvordan hun kunne låne han hele 2 milioner kroner, uten å reagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. februar 2022 #325 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 22.37): Han ser da unektelig veldig kjekk ut. Er dere ikke enige sånn isolert sett. Skjønner godt damene blir våte i trusa av ham og låner han penger. Anonymkode: 7c072...dd4 Hun svenske dama i dokumentaren ble ikke det. Hun synes han var for kort, og da spilte det ingen rolle at han ga inntrykk av å være rik og ha mye penger. Hun avviste hans forsøk på å sjekke henne opp, og de ble enige om å bare være venner i stedet. Og det var de. Ingenting seksuelt eller romantisk mellom dem. Og som venn lot hun seg lure, hun også... Hun tok alle sparepengene sine, som skulle gå til leilighet, 300 000 tror jeg det var, og ga det til han når han faket at han var i knipe. Han lurte henne også. Og jeg ville aldri falt for en sånn fyr. Det er rett og slett noe uspiselig med en som flasher og brifer så grassalt med klokker, prangende merkeklær, dyre biler og privatfly. Not my taste. Kan nøytralt se at han ikke er en stygg mann, men han er for mørk og utenlandsk for meg, i tillegg til de andre nevnte tingene med flashing og KONSTANT skryting i sosiale medier. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 6. februar 2022 #326 Del Skrevet 6. februar 2022 clyde skrev (1 time siden): Nå har jeg sett dokumentaren og jeg tenker at selv om disse jentene valgte å ta opp lån så bør denne drittsekken likevel stoppes, og han bør få skikkelig straff for alt han har gjort. Ble han ikke tatt? Tror at han ble stoppet i Aten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 6. februar 2022 Forfatter #327 Del Skrevet 6. februar 2022 1 minutt siden, LysOgVarme said: Jeg har vanskelig for å skjønne hvordan hun kunne låne han hele 2 milioner kroner, uten å reagere. hva mener du? at hun burde ha skjønt at noe ikke stemte da han ba om penger? hun gikk rett på limpinnen ja. syntes det er både fascinerende og skremmende at noen greier å svindle andre på den måten. varsellampene burde ha blinket med en gang han ba om penger 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. februar 2022 #328 Del Skrevet 6. februar 2022 Månebedotten skrev (16 timer siden): 5 minutter? Hun ene hadde vært sammen med ham i flere måneder, de skulle flytte sammen og han hadde møtt familien hennes flere ganger. Blir så oppgitt av slike svar, snakk om manglende evne til sette seg inn i andres situasjon. Jeg rister også på hodet i de tilfellene der folk sender hundretusener av kroner til folk de bare har sett et bilde av på Facebook, men dette er ikke det samme. Cecilie fra Norge hadde kjent han og "vært kjæresten hans" i akkurat en måned, altså fire uker bare, da han spurte henne om penger første gangen. Fire uker. Og hun bet på. Jeg kan bare ikke forstå det. Overhodet ikke. Jeg hadde ikke lånt bort 1 million eller 2 millioner til NOEN; ikke en gang om jeg hadde vært sammen med fyren i 15 år. Har man ikke råd til å tape pengene, låner man ikke bort noe. Og slett ikke penger man har LÅNT selv!!? Hvor idiotisk er ikke det? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #329 Del Skrevet 6. februar 2022 Million skrev (1 minutt siden): Hun svenske dama i dokumentaren ble ikke det. Hun synes han var for kort, og da spilte det ingen rolle at han ga inntrykk av å være rik og ha mye penger. Hun avviste hans forsøk på å sjekke henne opp, og de ble enige om å bare være venner i stedet. Og det var de. Ingenting seksuelt eller romantisk mellom dem. Og som venn lot hun seg lure, hun også... Hun tok alle sparepengene sine, som skulle gå til leilighet, 300 000 tror jeg det var, og ga det til han når han faket at han var i knipe. Han lurte henne også. Og jeg ville aldri falt for en sånn fyr. Det er rett og slett noe uspiselig med en som flasher og brifer så grassalt med klokker, prangende merkeklær, dyre biler og privatfly. Not my taste. Kan nøytralt se at han ikke er en stygg mann, men han er for mørk og utenlandsk for meg, i tillegg til de andre nevnte tingene med flashing og KONSTANT skryting i sosiale medier. Hun svenske var vel først interessert i forhold men reagerte på at både fyren og livvakten ble fulle på nattklubb, og da var han litt for lav….. Her burde alarmklokkene ha gått for fullt, hvem trenger en livvakt som er dritings?? Hun reiste likevel på luksusferie med Simon OG den nye kjæresten hans🙈 rett og slett så desperat etter luksus at du blir med som femte hjul på vognen…. Flott at de tørr å stå frem med sine historier, men spesielt smarte er de nok ikke. Anonymkode: c3086...5f5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 6. februar 2022 #330 Del Skrevet 6. februar 2022 Tanuki skrev (Akkurat nå): hva mener du? at hun burde ha skjønt at noe ikke stemte da han ba om penger? hun gikk rett på limpinnen ja. syntes det er både fascinerende og skremmende at noen greier å svindle andre på den måten. varsellampene burde ha blinket med en gang han ba om penger Ja, hun burde skjønt at noe ikke stemte. Varsel lampene burde blinke første gang han ba om penger, og ihvertfall etter hun ikke fikk tilbakebetalt fra han. Men hun fortsatte å låne han penger, og hele 2 millioner kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. februar 2022 #331 Del Skrevet 6. februar 2022 Tanuki skrev (25 minutter siden): lurer jeg på og. Men hun tar vel betalt for intervjuer og fikk sikkert betaling fra Netflix. De pengene burde hun jo brukt til å tilbakebetale lånene. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 6. februar 2022 #332 Del Skrevet 6. februar 2022 TLR skrev (16 minutter siden): Ble han ikke tatt? Tror at han ble stoppet i Aten? Jo han ble tatt i Athen. Ble dømt til 15 mnd i fengsel, slapp ut etter 5 måneder. Nå fortsetter han i sitt gamle spor med svindel i hjemlandet. Utrolig han ikke er blitt sperret inne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 6. februar 2022 #333 Del Skrevet 6. februar 2022 TLR skrev (20 minutter siden): Ble han ikke tatt? Tror at han ble stoppet i Aten? Han ble arrestert fordi han hadde falsk pass. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. februar 2022 #334 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hun svenske var vel først interessert i forhold men reagerte på at både fyren og livvakten ble fulle på nattklubb, og da var han litt for lav….. Her burde alarmklokkene ha gått for fullt, hvem trenger en livvakt som er dritings?? Hun reiste likevel på luksusferie med Simon OG den nye kjæresten hans🙈 rett og slett så desperat etter luksus at du blir med som femte hjul på vognen…. Flott at de tørr å stå frem med sine historier, men spesielt smarte er de nok ikke. Anonymkode: c3086...5f5 Hun var interessert inntil hun så han stå utenfor hotellet de skulle møtes ved første gangen. Etter hva jeg husker hun sa i dokumentaren var det når hun så han stå der og vente utenfor at hun bare fastslo at han var for lav for henne, og ikke av romantisk interesse mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #335 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 22.37): Han ser da unektelig veldig kjekk ut. Er dere ikke enige sånn isolert sett. Skjønner godt damene blir våte i trusa av ham og låner han penger. Anonymkode: 7c072...dd4 Eh nei, han har mørke trekk, ser ikke nordisk ut. Tenner ikke på mørke menn Anonymkode: c99bc...b97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. februar 2022 #336 Del Skrevet 6. februar 2022 TLR skrev (27 minutter siden): Ble han ikke tatt? Tror at han ble stoppet i Aten? Han satte inne i bare fem måneder i Israel, for ting han hadde gjort der. Ikke for alle svindlene han gjorde i alle mulige andre land i Europa. Han er ikke etterforsket og straffet for det han gjorde mot norske Cecilie, den svenske Pernilla og nederlandske Ayleen, de tre som var med i dokumentaren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 6. februar 2022 #337 Del Skrevet 6. februar 2022 LysOgVarme skrev (10 minutter siden): Jo han ble tatt i Athen. Ble dømt til 15 mnd i fengsel, slapp ut etter 5 måneder. Nå fortsetter han i sitt gamle spor med svindel i hjemlandet. Utrolig han ikke er blitt sperret inne igjen. Får håpe at de fleste kvinner vet hvem han er nå? Det er jo veldig mange signaler ved han som lyser fare raskt. Aggressiv spør etter penger. Han har sikkert flere Facebook kontoer etc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 6. februar 2022 Forfatter #338 Del Skrevet 6. februar 2022 16 minutter siden, Honey Dew said: De pengene burde hun jo brukt til å tilbakebetale lånene. helt enig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swifty Skrevet 6. februar 2022 #339 Del Skrevet 6. februar 2022 LysOgVarme skrev (1 time siden): Hvordan har hun Cecilie råd til å reise på dyre ferier til Hellas, Rio de Janeiroo og Miami, LA og Portugal? For å ikke nevne alle de lekre klærene hun har? Er lånene fryst ? Hun betaler leie på leilighet i England, bor alene, men har allikevel råd til alt dette? Det skjønner jeg ikke. Dette er uten tvil en ung kvinne som er på jakt etter gull og eventyr. Tja, om det stemmer spørs vel om hun egentlig betaler da. Om en bor i utlandet, har utenlandsk bankkonto som pengene kommer inn på og en ikke er ansatt i norske firmaer spørs det vel om staten faktisk kan klare trekke deg for penger. Aner ikke hvordan det fungerer, men Norge må jo da egentlig ordne en avtale med en utenlands bank om tvangstrekk. Det var jo mye i mediene om gjeldsflyktninger for noen år siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 6. februar 2022 #340 Del Skrevet 6. februar 2022 TLR skrev (37 minutter siden): Ble han ikke tatt? Tror at han ble stoppet i Aten? Han ble løslatt og holder på akkurat som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå