Gå til innhold

Tinder-svindleren på Netflix, tanker?

Tanuki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet doktor Phil episoden? Er den sendt? Luksusfellen ble jo innspilt i vinter/vår? finner ingen episode. Ikke at jeg ser dr. Phil heller, men ville vært interessant å sett den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (7 timer siden):

Bare meg som syns episoden sluttet litt uvklart? Vi fikk jo ikke se noen løsning. 

Tenkte det samme. Hvis hun nå får privat lån, hvoffor ikke sette opp et budsjet?🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vampyrina skrev (9 minutter siden):

Hun har vært på ferie i Tel Aviv i sommer og tilfeldigvis møtt på svindleren. Hvorfor i huleste drar hun på ferie dit når hun vet hun kan treffe på ham?? 

https://www.tv2.no/v/1779411/

Det der er jo helt snålt - ferie i Telaviv?? Virker på meg som om at hun dro dit i håp om å få se han 🙈🙈 Kleint.. har man foressten råd til å reise på ferie når man har en sånn økonomisk situasjon..?

Er uenig her med dere som sier at «det kunne skjedd deg».. alarmen min ville gått tvert, aldri i livet om jeg hadde havnet i en sånn situasjon… men føler med henne det er jo en tragisk historie, mest tragisk at hun ikke får noen som helst medhold juridisk…

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Mitt inntrykk av henne i dokumentaren er at hun framstår stokk dum og det fikk jeg bekreftet i Luksusfellen. Både ser dum ut og er dum. Null sympati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (17 minutter siden):

Hun har vært på ferie i Tel Aviv i sommer og tilfeldigvis møtt på svindleren. Hvorfor i huleste drar hun på ferie dit når hun vet hun kan treffe på ham?? 

Jaha. Men har ikke hun gjeld til langt over ørene? Hvorfor reise til Tel Aviv da?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor bisart det enn høres ut, men tenk om hun ikke har kommet helt over han da? Mtp at hun faktisk reiste til Tel Aviv nå i sommer. Skjønner heller ikke at noen i hennes situasjon økonomisk sett prioriterer å reise på ferie. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (3 minutter siden):

Mitt inntrykk av henne i dokumentaren er at hun framstår stokk dum og det fikk jeg bekreftet i Luksusfellen. Både ser dum ut og er dum. Null sympati.

Jeg syntes synd på henne da jeg så dokumentaren på Netflix, men etter å ha sett luksusfellen fikk jeg et annet inntrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vic94 skrev (3 minutter siden):

Uansett hvor bisart det enn høres ut, men tenk om hun ikke har kommet helt over han da? Mtp at hun faktisk reiste til Tel Aviv nå i sommer. Skjønner heller ikke at noen i hennes situasjon økonomisk sett prioriterer å reise på ferie. 

Tenker det samme som deg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (11 minutter siden):

Det der er jo helt snålt - ferie i Telaviv?? Virker på meg som om at hun dro dit i håp om å få se han 🙈🙈 Kleint.. har man foressten råd til å reise på ferie når man har en sånn økonomisk situasjon..?

Er uenig her med dere som sier at «det kunne skjedd deg».. alarmen min ville gått tvert, aldri i livet om jeg hadde havnet i en sånn situasjon… men føler med henne det er jo en tragisk historie, mest tragisk at hun ikke får noen som helst medhold juridisk…

Enig. Det skjer ikke hvem som helst. Når noen ber deg om store beløp.. 🚩🚩🚩🚩

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på storyen hennes nå. Hun har takket nei til 2 (!!) års betalingsplan som Luksusfellen ordnet og har bestemt seg for å «leve livet sitt» og ikke betale på gjelden derosm kreditorene ikke nøyer seg med gofundme-beløpet🤯 

Hva ER det hun tenker med????

• Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (49 minutter siden):

Se på storyen hennes nå. Hun har takket nei til 2 (!!) års betalingsplan som Luksusfellen ordnet og har bestemt seg for å «leve livet sitt» og ikke betale på gjelden derosm kreditorene ikke nøyer seg med gofundme-beløpet🤯 

Synes også dette var rart. Skjønner at hun vil bli raskt ferdig, men blir hun det nå da? Veldig rart program. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (1 time siden):

Herremildemåne 😵💫

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorry, dette mennesket kan takke seg selv.

Møter en mann som lever i luksus, hun ble betatt av levestilen.

Hun valgte selv å ta opp disse lånene.

Dette blir for dumt hele greiene, null sympati for henne. Empati har jeg, evnen til å sette meg inn i situasjonen hennes. Men hun ønsker jo ikke å løse den på noen god måte.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (2 timer siden):

En form for stockholm-syndrom, tenker jeg. Eller hun reiser i håp om å møte ham, så kan hun gå til avisen med hvor forferdelig det var se ham igjen.

Nei, håper jeg slipper å se mer av denne dama nå. Er vel det teiteste måten jeg har sett noen klamre seg til rampelyset på noen gang. Tipper vi snart ser henne stråle på skal vi danse. Og hvis karrieren ikke tar av etter det, blir det nok noe onlyfans-greier.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig sett episoden og jeg er en av de som syns hun virker dum. 

Men man ser jo at hun er svært preget av dette og syns egentlig den løsningen de gikk for var for det beste for hennes mentale helse. Godt for henne at hun har en mor som støtter henne. 

Jeg har ingen interesse for å følge henne på IG, men om det stemmer som det står i tråden at hun lever jetsettlivet, er det ikke sikkert at hun betaler for det. Og hvem ville ikke takket ja til noe slik om man slipper å betale for det?😅

Jeg syns hun har lidd nok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 time siden):

Men man ser jo at hun er svært preget av dette og syns egentlig den løsningen de gikk for var for det beste for hennes mentale helse. 

Jeg syns hun har lidd nok.

Så du mener altså at 

Å ha et svimlende forbrukslån som øker med millioner (!) på få år > nedbetalingsplan som gjør at gjelden slettes etter 2 år

Det er ikke akkurat det valget jeg tenker gir best mental helse, men det er nå meg.
Hun har lidd nok, så derfor takker hun ja til å lide videre istedetfor å bli gjeldfri? Wow.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...