Gå til innhold

Blandingshud- kviser og enormt tørr hud


Gjest Gjest_Frua_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frua_*

Holder på å bli gal!

Jeg bruker faktisk skikkelige produkter- Bioelements fra hudpleiesalong. De er fine til å holde huden fuktig. Men de er så forbaska upraktiske. Må bruke eget serum under vanlig fuktighetskrem. Bittesmå kjempedyre flasker med en pumpemekanisme som bare får opp 70% av innholdet. Litt dårlig når en liten flaske koster nesten 700 kroner

Men altså, hvis jeg følger disse produktene- så blir huden min fin og fuktig, men kvisene har poppet opp! Ble særlig ille rundt den tiden jeg fikk tilbake menstruasjonen etter siste barn. Huden blir sikkert ikkebedre med stress heller, men sånn som det er nå har det aldri vært.

Er det noen som har noen tips? Hvis jeg ikke kan forvente bedre, så får det vel være, men hvis det blir like ille med et billig produkt, så kan jeg jo like gjerne gjøre det! Nå bruker jeg jo 1000 kroner i måneden på hudpleieprodukter. I tillegg sier jo hudpleieren min at jeg burde gå dit 1 gang i måneden.

Må dette være så dyrt for å være bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Cuba_*

Hm.. det syns jeg var veldig dyrt!

Høres ut som vi har ganske lik hud egentlig..

Det begynte med at jeg går til hudpleier å vokser øyebryna, og hun jeg har syns jeg er veldig flink. så jeg spurte om hun hadde noe hjelpe mot huden min da..

så jeg fikk en time til mini-behandling. den koster egentlig mellom 300 og 400 kroner men om jeg kjøpte minst to produkter som hun anbefalt fikk jeg timen gratis.. jeg kjøpte to - en rensegele og en dag- og nattkrem. dette er Dermalogica produkter! har hørt bare positivt om dem! da kom jeg opp i 1000,- og de produktene varer lenge og.. hun sa at den kremen skal vare i et halvt år, mens den rensegeleen er nesten evig-varende..

så for meg hørtes det unødvendig dyrt det du har betalt!

Nå skal det sies at jeg nettopp har begynt med disse prod. så har bare kommet til det punktet hvor huden "renser" opp på en måte.. har fått en del fler kviser, men ser forskjell i resten av huden.. ser renere og friskere ut..

Fins det ikke noen salonger i nærheten av deg hvor de bruker disse produktene da?

Har lest i andre tråder her at du får kjøpt disse produktene et sted på nettet, så det hadde kanskje vært noe å prøvd..? Jeg vil i allefall ut i fra mine erfaringer til nå anbefale disse produktene..

Spør om det er noe du lurer på.. hudpleieren min har jo fortalt meg mye nyttig som sikkert ikke står på nettet om disse prod.

Håper du skjønte noe av det rotete innlegget mitt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må ikke være så dyrt!

Hvis du egentlig er fornøyd med produktene, tok jeg en tur innom essentialdayspa.com , de selger bioelements der også. Du sa ikke akkurat du bruker, men virket som om serumene lå på typisk 230 NOK og kremene på cirka 200NOK. Porto på 75 kr kommer i tillegg, men likevel er det jo halv pris. Du kan jo gå inn og sjekke?

Ellers er jeg enig i at Dermalogica er bra, har brukt det en stund selv. Men hjalp ikke noe særlig mot mine kviser, men dette er så individuelt at du må nesten bare prøve deg frem. Og siden du har fått anbefalinger fra hudpleier er jo det et topp utganspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frua_*
Hm.. det syns jeg var veldig dyrt!

Høres ut som vi har ganske lik hud egentlig..

Det begynte med at jeg går til hudpleier å vokser øyebryna, og hun jeg har syns jeg er veldig flink. så jeg spurte om hun hadde noe hjelpe mot huden min da..

så jeg fikk en time til mini-behandling. den koster egentlig mellom 300 og 400 kroner men om jeg kjøpte minst to produkter som hun anbefalt fikk jeg timen gratis.. jeg kjøpte to - en rensegele og en dag- og nattkrem. dette er Dermalogica produkter! har hørt bare positivt om dem! da kom jeg opp i 1000,- og de produktene varer lenge og.. hun sa at den kremen skal vare i et halvt år, mens den rensegeleen er nesten evig-varende..

så for meg hørtes det unødvendig dyrt det du har betalt!

Nå skal det sies at jeg nettopp har begynt med disse prod. så har bare kommet til det punktet hvor huden "renser" opp på en måte.. har fått en del fler kviser, men ser forskjell i resten av huden.. ser renere og friskere ut..

Fins det ikke noen salonger i nærheten av deg hvor de bruker disse produktene da?

Har lest i andre tråder her at du får kjøpt disse produktene et sted på nettet, så det hadde kanskje vært noe å prøvd..? Jeg vil i allefall ut i fra mine erfaringer til nå anbefale disse produktene..

Spør om det er noe du lurer på.. hudpleieren min har jo fortalt meg mye nyttig som sikkert ikke står på nettet om disse prod.

Håper du skjønte noe av det rotete innlegget mitt..  :roll:

Joda, skjønte det jeg:-)

Bruker hudpleiesalongen i nærmiljøet ser du! Generelt er jeg fornøyd med huden ellers, det er bare det at det ikke tar kvisene, og så er det så dyrt.

Får nesten prøve en salong et annet sted. Har hørt mye bra om Dermalogica etterhvert. Det er iallefall det jeg ser alle anbefaler.

Men jeg tror egentlig jeg skal gå til lege for å finne noe mot urenhetene. Er egentlig bare på haken, men det er så skjemmende. Tror nesten det trenger medisinsk behandling. Unødvendig å kaste bort masse penger på prdoukter som ikke virker iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må ikke være så dyrt!

Hvis du egentlig er fornøyd med produktene, tok jeg en tur innom essentialdayspa.com , de selger bioelements der også. Du sa ikke akkurat du bruker, men virket som om serumene lå på typisk 230 NOK og kremene på cirka 200NOK. Porto på 75 kr kommer i tillegg, men likevel er det jo halv pris. Du kan jo gå inn og sjekke?

Ellers er jeg enig i at Dermalogica er bra, har brukt det en stund selv. Men hjalp ikke noe særlig mot mine kviser, men dette er så individuelt at du må nesten bare prøve deg frem. Og siden du har fått anbefalinger fra hudpleier er jo det et topp utganspunkt.

Det var jo mye bedre priser da! Bruker everyday protector og Jet (serum). Everyday protector er egentlig ganske drøyt og faktisk billig! Det er disse serumene som er så sabla dyre, for det går så mye av dem siden huden min ellers er så tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skjønte det jeg:-)

Bruker hudpleiesalongen i nærmiljøet ser du! Generelt er jeg fornøyd med huden ellers, det er bare det at det ikke tar kvisene, og så er det så dyrt.

Får nesten prøve en salong et annet sted. Har hørt mye bra om Dermalogica etterhvert. Det er iallefall det jeg ser alle anbefaler.

Men jeg tror egentlig jeg skal gå til lege for å finne noe mot urenhetene. Er egentlig bare på haken, men det er så skjemmende. Tror nesten det trenger medisinsk behandling. Unødvendig å kaste bort masse penger på prdoukter som ikke virker iallefall

Ja, jeg har også egentlig bare på haken.. så får bare håpe det forsvinner etterhvert..

lykke til i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Marion_*

Dette kunne nesten vært meg selv. Det blomstret opp kviser etter siste barn (har vært litt plaget hele tiden), men etter siste barn begynte jeg på minipille og sluttet. Jeg begynte etter det på p-pille og sluttet. Det ble da mye hormoner og ansiktet så ikke ut!

Jeg anbefaler deg å bruke facial lotion under dagkrem, -nattkrem. Den gjør underverker. Jeg sverger til rens og krem fra decleor! Jeg bruker Harmonie krem, og den irriterer ikke huden. (har litt sensitiv hud) +at den gir masse fukt og litt fett. Huden min elsker de produktene! Jeg har også ekstremt tørr overhud. Huden var i skikkelig ubalanse.

Jeg har den siste tiden gått regelmessig til hudpleier, og har nå hatt tre fruktsyrebehandlinger. Dette har forandret huden min helt. Jeg har nå nesten ingen urenheter og det har ikke dukket opp en kvise på nesten tre uker!! Dette anbefaler jeg på sterkeste! Huden stråler!! Og det beste er at jeg ennå har noen behandlinger igjen før jeg er ferdig med den kuren!! Dette er det eneste som har hjulpet min håpløse hud.

Det koster litt, men syntes det er vært hver eneste krone!!!

Jeg tar også vitaminer og omega 3-6-9.

1 tablett Bio-antioksidant

2 EPA-GLA+ fra biosym

1 Zink 30mg per dag

Dette ser også til å hjelpe. Jeg har nå brukt dette i to måneder!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...