Gå til innhold

Kjøpe hest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva jobber du med TS?

Anonymkode: f1668...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle legge til noe som jeg glemte å skrive på den første.

Twinklelittlestar skrev (Akkurat nå):

Hvorfor diskuterer du med deg selv?

Anonymkode: 9072e...459

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva jobber du med TS?

veterinær 

Skrevet
Lorieen skrev (3 minutter siden):

Det er flott. Om hesteinteressen vedvarer, vil hun nok bli en god og erfaren hesteeier en dag. Men hun er for ung til det ansvaret nå. Særlig fordi hun ikke har foreldre med erfaring/kunnskap. Jeg har ridd siden jeg var ni og eid egne hester hele livet siden jeg var fjorten, men jeg kjøper ikke egen hest til min 2009-jente ennå. Det er hun for ung til. 

Faren hennes har hatt mange hester. Men han bor ikke med meg da men henne kan jo ha hesten sin hos han hvis hun får en.

Skrevet

Ikke kjøp hest til hun før hun har blitt eldre !!!! OG har lært mer om ansvaret det er og ha hest. Du vet Heller ingenting om hest og da er det en dårlig ide og kjøpe hest. 

Skrevet

Hvordan oppsummerer du svarene du har fått her i tråden da TS? Har du fått noen råd og innspill?

• Hjerte 1
Skrevet
Twinklelittlestar skrev (13 timer siden):

Ikke kjøp hest til hun før hun har blitt eldre !!!! OG har lært mer om ansvaret det er og ha hest. Du vet Heller ingenting om hest og da er det en dårlig ide og kjøpe hest. 

Ja men hvis hun får en så har hun den ikke hos meg det hadde nok ikke gått siden vi har ikke plass og jeg er ikke dyktig men hun kan ha hos faren sin fordi han har hatt mange hester før 

Faren hennes bor 3 timer unna da så da må hun flytte hvis hun skal ha hest

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Faren hennes har hatt mange hester. Men han bor ikke med meg da men henne kan jo ha hesten sin hos han hvis hun får en.

Hvorfor endrer du "historien"? Hvorfor tok du ikke med dette I HI? Jeg tror du bare troller 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja men hvis hun får en så har hun den ikke hos meg det hadde nok ikke gått siden vi har ikke plass og jeg er ikke dyktig men hun kan ha hos faren sin fordi han har hatt mange hester før 

Du sier at du er veterinær, men du er ikke dyktig nok til p ta deg av en hest? 😂😂😂

Anonymkode: 6f391...818

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Faren hennes bor 3 timer unna da så da må hun flytte hvis hun skal ha hest

Jammen det passer jo egentlig fint, siden han har veldig mye erfaring med hest noe du ikke har. Problem løst.

• Liker 1
Skrevet
Twinklelittlestar skrev (Akkurat nå):

Hvorfor endrer du "historien"? Hvorfor tok du ikke med dette I HI? Jeg tror du bare troller 

Det var fordi han bor tre timer unna oss så da var det egentlig ikke så aktuelt å ha hest hos han

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det var fordi han bor tre timer unna oss så da var det egentlig ikke så aktuelt å ha hest hos han

Men nå er det "plutselig aktuelt"?🤣👍

Skrevet

Nå er jeg sur, da denne tråden har frarøvet meg store deler av nattesøvnen.. troll

Anonymkode: 176d6...cbe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jammen det passer jo egentlig fint, siden han har veldig mye erfaring med hest noe du ikke har. Problem løst.

Ja

Skrevet
Twinklelittlestar skrev (1 minutt siden):

Men nå er det "plutselig aktuelt"?🤣👍

Kanskje siden hun ikke har så mange venner.

Skrevet

Jeg husker ikke når jeg hadde praksis og sånt sorry men jeg har også studert fransk og latin. Men jeg hadde praksis på vanlige husdyr

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg hadde praksis på vanlige husdyr

Du er i så fall den første veterinæren jeg noen gang har hørt om som selv mener at de ikke er kapabel til å holde en hest. Det er også spesielt at du refererer til andre når det kommer til å bedømme hvor mye ungen din kan om foring og sykdomslære. Som veterinær burde du selv være den beste referansen for dette selv om du ikke er spesialisert innenfor hest?

Hele tråden stinker trolling.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du er i så fall den første veterinæren jeg noen gang har hørt om som selv mener at de ikke er kapabel til å holde en hest. Det er også spesielt at du refererer til andre når det kommer til å bedømme hvor mye ungen din kan om foring og sykdomslære. Som veterinær burde du selv være den beste referansen for dette selv om du ikke er spesialisert innenfor hest?

Hele tråden stinker trolling.

Jeg jobbar på en smådyr klinikk og jobber ikke med store dyr, kan litt som foring av hest men er ikke alt jeg husker siden jeg ikke jobber med hester til vanlig. Jeg jobber jo med hester når jeg gikk på veterinærskolen men det er veldig lenge siden.

Jeg og barnefaren har nå avtalt at siden hun ikke har så mange venner skal hun flytte til han og få egen hest.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg og barnefaren har nå avtalt at siden hun ikke har så mange venner skal hun flytte til han og få egen hest.

Ikke sant. Du og barnefaren har bare ringtes midt på natten og avtalt dette kjapt? Mhm.

• Liker 1
Gjest Bygdetroll
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke sant. Du og barnefaren har bare ringtes midt på natten og avtalt dette kjapt? Mhm.

Endret av Bygdetroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...