Gå til innhold

Heisan håper på..

Heisan

Anbefalte innlegg

:troest:

Huff da... Ja, prøvingen er vel ikke bare bare... Jeg kjenner at jeg begynner å ta av allerede før jeg har begynt, jeg også...

Men jeg håper du kommer innom KG likvel da. Vi er mange i samme sko! Og vi skal støtte og backe opp hverandre vettu :klem:

Ha en super lørdag, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Tror vi har det ganske likt...

Blir så nedfor når mensen kommer, og har bare lyst til å ikke tenke på prøving i det hele tatt!

Det er skikkelig slitsomt!

Stor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen :troest:

Leit å høre at du ikke er på topp! Men snart er du tilbake vettu, alle har litt ups and downs innimellom.. Deilig å se et livstegn fra deg da!

Er litt fraværende jeg og for tiden, men det har med at pcen min er i koma med virus.. Men det er sånn at man må kutte ned på kgen en gang i mellom.. Så blir man ikke helt oppslukt..

:vinke: Ha en fin dag da snuppa :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan!

Lenge siden jeg har vært innom. Måtte lete litt for å finne deg igjen, flytta over til "prøverdagbøkene" ser jeg. Hvilken pp har du kommet til nå? Så deg ikke på IKM-lista for februar. Ikke meningen å grave opp i noe som muligens er litt sårt og vanskelig altså, bare lurte...

13-timers arbeidsdager høres ikke sunt ut. Kropp og sjel har godt av at du tar det med ro! (Min unnskyldning hvis jeg er litt lat og bare sløver en hel dag... :rodme:)

Lykkke til videre ihvertfall!

:vinke: Vinke-fra-Binke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei dere alle sammen :vinke:

Nå sitter jeg på jobben og har egentlig ikke tid til å være her, men jeg klarer ikke å la vær ;) Som alltid er det kjempehyggelig å se at dere har vært innom meg :klem:

Jeg har tatt det helt med ro med prøving siden siste skuffelse, og har holdt meg unna alt som heter baby/prøvesider. Har hatt det ganske fint i det siste, har hatt nok annet å tenke, med jobb og besøk her og der..

Når det gjelder prøvingen så har jeg som sagt tatt det helt med ro, men var allikevel så nedfor igår når tante skulle komme at jeg fant ut at jeg tar en test, så ikke jeg blir så skuffet når tante kommer.

Det var en svak svak rosa strek der, men så blei jeg usikker, for jeg var borte fra testen en stund, og husket ikke om det var over 5 min. Da kan jo testen vise feil. Jeg kom meg så vidt igjennom gårsdagen og natten, med mininalt med søvn. Og i dag før jobben dro jeg å kjøpte 4 tester, hehe. Tok en i stad, her på jobben, kikka på den og klokka hele tida, og etter ca 1 var det en svak svak rosa strek der.. Det kan vel ikke være feil?! :-D

Jeg føler litt på at jeg ikke har vært her en stund, og så først tar turen igjen når dette har skjedd, men jeg må jo fortelle dere det og.. Huff 1000 tanker i hodet mitt nå, glede, nysgjerrighet og en stor porsjon angst, med tanke på knut som er der fra før, tror ikke jeg takler å miste...

Takk for god støtte frem til nå, tror jeg kommer til å komme mer innom nå og kan gi tilbake litt. Trenger ikke være redd for at hodet skal bli for oppslukt av prøvetanker akkurat nå hvertfall ;)

Puh måtte bare få dette ut, dere er de første etter Fallerallera som får vite dette ;)

:klem: til alle :-D :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å være overentusiastisk, men du skjønner at jeg bare mååååååå

:hoppe:

:hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Har hørt andre her inne som sier som crash at strek er strek!!!

Skal jeg bli kg tante???? :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihiiiiiiii!!!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: (hoppa egentlig mange flere ganger, men fikk ikke lov, tror jeg må sende et eget hoppeinnlegg!

Tror faktisk det er treff denne gangen ja, skulle hatt tante på besøk og, og hu pleier jo ikke akkurat å være seint ute :hoppe::hoppe::hoppe:

Hehe, har ikke fått gjort en eneste ting på jobben ennå, har så lyst til å si det høyt, men bør vel vente litt :ler: Hihii :hoppe::hoppe:

Så gøy at dere var her nå, takk for hopping :hoppe::hoppe::hoppe:

Og tenk at vi traff på ett forsøk!! Og jeg hadde ikke regna på EL eller noen ting, skulle liksom ta det med ro, og nesten hoppe over denne PP, sprøtt :ler:

Det er vel som de sier, det hjelper nok ikke å stresse..

:hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg sender herved babystøv i alle retninger!! :babygutt::babyjente:

Utrolig.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei igjen dere og takk takk for hopping iss, crash, Geri og Rosin :hoppe::hoppe::hoppe:

Og vet du hva Rosin, at jeg tror det må være babyvibbene du sendte 21.jan som gjorde utslaget, for det var nemlig den 22. at kremt kremt :sjenert::ler:

Fortsatt føles det hele ganske uvirkelig, jeg kan liksom ikke tro det er sant. Jeg har ennå ingen symptomer, men det kan jeg vel egentlig være glad for så lenge det varer ;) Hver gang jeg er på toiletten konstaterer jeg at jeg ikke har fått mensen, og smiler litt. Jeg tok enda en test i går som også var positiv, som jeg tar frem i ny og ne.. Hehe, hodet mitt er egentlig bare et stort kaos nå :ler:

Jeg tenker mye på dette med knut da.. og har lest en del på nettet, i går ble jeg glad for da leste jeg om 3 jenter som hadde muskelknute i livmora på omtrent samme størrelse som den jeg har, og det hadde gått helt fint for de.. Jeg ble litt beroliget da :) Merker det er vanskelig å ikke ta hverken sorger eller gleder på forskudd.. Skal bestilletime hos gyn på mandag, så får vi se hva de sier der.. Er veldig spent på hvor spiren har festa seg (tenk at den har det da!!:-D ) i forhold til hvor knut er.. En ting som er positivt med dette er jo at jeg får mange UL da,Kanskje allerede neste uke, håper det..

Jeg har litt lyst på en sånn nedteller i signaturen min, men er redd jeg da begynner å glede meg litt for mye.. Men det er vel kanskje ikke til å unngå uansett ;)

Jeg får ta meg en liten runde jeg da og se hvordan det står til med KG-tantene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...