Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første julefeiring uten mormor. Det blir trist og rart. Jeg har nok arvet min juleglede fra henne og moren min. Så da vi skjønte i sommer at hun mest sannsynlig ikke kom til å leve til jul, ga hun meg all julepynten hun har samlet. 

Så nå gleder jeg meg til å pynte huset vårt til ære for mormor med alt det vakre jeg har arvet ♥️🎄♥️

Anonymkode: 358a9...cea

• Hjerte 7
  • 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler alltid at julen rykker et skritt nærmere når 17. mai er unnagjort. Snart bare et halvt år til advent :juletre2:

Anonymkode: 85168...a56

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg føler alltid at julen rykker et skritt nærmere når 17. mai er unnagjort. Snart bare et halvt år til advent :juletre2:

Ja, esken med 17.mai pynt skal opp på loftet igjen i dag. Da er det bare høst og halloweenpynt igjen, før vi kan begynne på jula i november 🎅

Er mange måneder uten sesongpynt nå. Men det er vel fordi man lever livet ute, eller på reise. 

Anonymkode: 4103d...339

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, esken med 17.mai pynt skal opp på loftet igjen i dag. Da er det bare høst og halloweenpynt igjen, før vi kan begynne på jula i november 🎅

Er mange måneder uten sesongpynt nå. Men det er vel fordi man lever livet ute, eller på reise. 

Jeg hopper over Halloween-pynten og går rett på nissene :nisse: men ja, kjedelig uten sesongpynt. Vi burde gjort mer ut av pinsen. Og midtsommer, det er en mye større greie i Sverige enn i Norge. Bør feires med brask og bram at man er halveis til jul igjen og at sola snur i riktig retning. :nissevink:

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenkte på det 1. mai at man nå har bikket under halvåret til 1.november, som er min offisielle førjulsmåned der jeg er i full modus og "alt er lov". :D Nå har 18 dager til gått og vi kan nesten snakke om et halvår til advent. Det er drøyt å tenke på at kalenderen nå går "oppover" til den søte tida igjen. :nisse:

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når er det jo blomster som er sesongpynten,det er jo bedre enn noe annet. 

Anonymkode: 18920...a36

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Når er det jo blomster som er sesongpynten,det er jo bedre enn noe annet. 

Blomster bruker man jo hele året. Det følger sesongen. Fra lyng, til påskeliljer, til vårblomster. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Blomster bruker man jo hele året. Det følger sesongen. Fra lyng, til påskeliljer, til vårblomster. 

Jo men nå dyrker mange selv, kan boltre seg i markblomster osv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at julen føles mye nærmere når 17. mai er overstått. Nå kommer sommerferien med stormskritt og på andre siden av den er det jo praktisk talt jul :D Jeg handlet en del julepynt på salget i januar og gleder meg så mye til å pynte med den i år. Det er veldig kjekt å handle alt til 70% på nyåret, men det er virkelig en tålmodighetsprøve å vente i 10 måneder med å ta det i bruk. Ellers har jeg også bestilt billetter til 4 julekonserter/forestillinger, så planene for førjulstiden begynner allerede å ta form for min del 🎄

Anonymkode: 3bc57...4ed

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Under sju måneder igjen nå 🎅 

• Nyttig 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå har solen snudd, og snart bare et halvt år igjen til jul 🌞🎄

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

24.06 nå. 6 måneder til vi rigger julemiddag på julaften. 😊

Men ikke minst, 5 måneder til adventen er i gang. ✴️

Tida har gått så fort. Og typisk nok går den enda raskere nå i sommer og på høsten. Med andre ord, er nyss for at man bør starte juleforberedelser. 🤭

• Hjerte 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Lett å glemme i denne heten, men i dag er det fem måneder til første juledag. :juletre2:

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...