AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #161 Skrevet 1. oktober 2024 Første julefeiring uten mormor. Det blir trist og rart. Jeg har nok arvet min juleglede fra henne og moren min. Så da vi skjønte i sommer at hun mest sannsynlig ikke kom til å leve til jul, ga hun meg all julepynten hun har samlet. Så nå gleder jeg meg til å pynte huset vårt til ære for mormor med alt det vakre jeg har arvet ♥️🎄♥️ Anonymkode: 358a9...cea 7
AnonymBruker Skrevet 18. mai #162 Skrevet 18. mai Jeg føler alltid at julen rykker et skritt nærmere når 17. mai er unnagjort. Snart bare et halvt år til advent Anonymkode: 85168...a56 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #163 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg føler alltid at julen rykker et skritt nærmere når 17. mai er unnagjort. Snart bare et halvt år til advent Anonymkode: 85168...a56 Ja, esken med 17.mai pynt skal opp på loftet igjen i dag. Da er det bare høst og halloweenpynt igjen, før vi kan begynne på jula i november 🎅 Er mange måneder uten sesongpynt nå. Men det er vel fordi man lever livet ute, eller på reise. Anonymkode: 4103d...339 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #164 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, esken med 17.mai pynt skal opp på loftet igjen i dag. Da er det bare høst og halloweenpynt igjen, før vi kan begynne på jula i november 🎅 Er mange måneder uten sesongpynt nå. Men det er vel fordi man lever livet ute, eller på reise. Anonymkode: 4103d...339 Jeg hopper over Halloween-pynten og går rett på nissene men ja, kjedelig uten sesongpynt. Vi burde gjort mer ut av pinsen. Og midtsommer, det er en mye større greie i Sverige enn i Norge. Bør feires med brask og bram at man er halveis til jul igjen og at sola snur i riktig retning. Anonymkode: 85168...a56 1
Bombasi Skrevet 18. mai #165 Skrevet 18. mai Jeg tenkte på det 1. mai at man nå har bikket under halvåret til 1.november, som er min offisielle førjulsmåned der jeg er i full modus og "alt er lov". Nå har 18 dager til gått og vi kan nesten snakke om et halvår til advent. Det er drøyt å tenke på at kalenderen nå går "oppover" til den søte tida igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #166 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, esken med 17.mai pynt skal opp på loftet igjen i dag. Da er det bare høst og halloweenpynt igjen, før vi kan begynne på jula i november 🎅 Er mange måneder uten sesongpynt nå. Men det er vel fordi man lever livet ute, eller på reise. Anonymkode: 4103d...339 Når er det jo blomster som er sesongpynten,det er jo bedre enn noe annet. Anonymkode: 18920...a36 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai #167 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Når er det jo blomster som er sesongpynten,det er jo bedre enn noe annet. Anonymkode: 18920...a36 Blomster bruker man jo hele året. Det følger sesongen. Fra lyng, til påskeliljer, til vårblomster. Anonymkode: 4103d...339
AnonymBruker Skrevet 18. mai #168 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Blomster bruker man jo hele året. Det følger sesongen. Fra lyng, til påskeliljer, til vårblomster. Anonymkode: 4103d...339 Jo men nå dyrker mange selv, kan boltre seg i markblomster osv. Anonymkode: 18920...a36 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #169 Skrevet 19. mai Enig i at julen føles mye nærmere når 17. mai er overstått. Nå kommer sommerferien med stormskritt og på andre siden av den er det jo praktisk talt jul Jeg handlet en del julepynt på salget i januar og gleder meg så mye til å pynte med den i år. Det er veldig kjekt å handle alt til 70% på nyåret, men det er virkelig en tålmodighetsprøve å vente i 10 måneder med å ta det i bruk. Ellers har jeg også bestilt billetter til 4 julekonserter/forestillinger, så planene for førjulstiden begynner allerede å ta form for min del 🎄 Anonymkode: 3bc57...4ed 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #170 Skrevet 25. mai Under sju måneder igjen nå 🎅 Anonymkode: 85168...a56 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #171 Skrevet 21. juni Nå har solen snudd, og snart bare et halvt år igjen til jul 🌞🎄 Anonymkode: 85168...a56 1 1
Bombasi Skrevet 24. juni #172 Skrevet 24. juni 24.06 nå. 6 måneder til vi rigger julemiddag på julaften. 😊 Men ikke minst, 5 måneder til adventen er i gang. ✴️ Tida har gått så fort. Og typisk nok går den enda raskere nå i sommer og på høsten. Med andre ord, er nyss for at man bør starte juleforberedelser. 🤭 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:27 #173 Skrevet fredag kl 18:27 Lett å glemme i denne heten, men i dag er det fem måneder til første juledag. Anonymkode: 85168...a56 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå