Gå til innhold

Jeg savner julen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det er bare 11 måneder igjen til neste jul! 

:nissevink: 

Anonymkode: 7745e...ac1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner den virkelig ikke..

Det er det som er så spesielt med jula. Den er 1mnd i året. Rød og grønn pynt overalt, juletrær, julekuler, nisser og snømenn. Altså, det er noe spesielt med å bare ha det en gang i året. Om vi har det hele året rundt så vil det bare slutte å være spesielt, å jeg vil aldri havne i noe julestemning igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Wow. 24. februar i morgen. 

2 måneder har gått siden julaften, og 3 måneder har gått siden vi satt opp adventen. 

Tenk, bare 9 måneder igjen til den koselige tiden begynner igjen offisielt, og kanskje 8,5 til jeg starter! 🤗 

Og sommeren er alltid et swosj uansett, så man må vel begynne å tenke på å starte snart :D 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et julemenneske, så når jula er ferdig, starter jeg å planlegge neste. Jeg kjøper inn ting, skriver lister og drømmer meg bort. Lengter etter å kunne slippe løs juleforberedelsene om 8-9 mnd. Men jeg har i tillegg begynt å gjøre mer ut av påska. Lager påskegodt med ungene, baker påskekaker, pynter inne og ute, og har laget egne mattradisjoner for familien. Som i jula har faste dager for bl.a spekemat og ribbe/pinnekjøtt, og vi har sene påskefrokoster med mye god mat. På den måten har påska blitt mer enn bare ferie, påskeegg og appelsiner i solveggen, og en høytid med kos og tradisjoner på lik linje med jul.

Anonymkode: aad53...3b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

bare åtte og en halv måned igjen nå? :nisseblunk:

Anonymkode: 7745e...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koser meg med påskemarsipan i påvente av marsipangrisene. Er vel maks et halvt år til de kommer på markedet nå. 😁🐷

Anonymkode: 85168...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater jul og gjør alt for å unngå den. Hvor blir våren av??? 

Anonymkode: 1ad16...92f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at flere melder seg på savnet - nå i mars :) 

Bare 8 måneder til adventen kommer opp og den fine tiden begynner! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg gleder meg allerede til årets jul! De to siste julene ble litt amputerte pga. flytting og graviditet. Så i år blir det vår første jul i det nye huset vårt med vårt første barn! Jeg kommer til å gå bananas!😂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg hater jul og gjør alt for å unngå den. Hvor blir våren av??? 

Anonymkode: 1ad16...92f

Er litt spent på hvordan noen kan savne Jul- og vinterstemning når det er 13. mars, og fullt snøkaos ute ...

Anonymkode: 6331e...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

24. april om 3 timer. 

Det har gått 4 måneder siden juletiden startet. Det er 8 måneder til ny jul ringer inn. 

Men den gode nyheten er at det er kun 7 måneder til den fine adventen starter for fullt! :D

Og ca. 5 måneder til jeg starter med juleforberedelsene, herav julegavene først ut. 🎅

Det går jammen unna!

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

24. mai. 

7 måneder til julaften. 6 måneder til advent. 5 måneder og 1 uke til julemusikken kommer på P7 Klem og julebutikkene kommer opp. 4 måneder til jeg starter juleforberedelsene. :D 🎅

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (13 minutter siden):

24. mai. 

7 måneder til julaften. 6 måneder til advent. 5 måneder og 1 uke til julemusikken kommer på P7 Klem og julebutikkene kommer opp. 4 måneder til jeg starter juleforberedelsene. :D 🎅

Det kiler i magen 🎅🏻😁

 

Anonymkode: 98ccb...f92

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

23. juni. 6 måneder har gått siden juletiden ble offisiell med lille julaften. 

Fra nå av går det rettveien - mot jul igjen! :D Så god førjulstid folkens! 😅

6 måneder til jul, 5 måneder til adventen starter og 4 måneder til julebutikkene kommer og forberedelsene pågår for fullt. 4 måneder. Det er liksom fra slutten av februar til i dag, og dèt har gått fort det! 

Nå kjenner jeg sånn smått på det. Kanskje jeg skal begynne å tenke litt på gaver allerede nå slik at man drar nytte av tilbud igjennom høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh…stjerner i øynene og hjerter i eh…hjertet😂 Gleder meg til HØST og JUL! 

Anonymkode: a080b...ae3

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 6.18):

Åh…stjerner i øynene og hjerter i eh…hjertet😂 Gleder meg til HØST og JUL! 

Anonymkode: a080b...ae3

Da må vi se :D 🎅:nisseblunk:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...