Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men det er bare 11 måneder igjen til neste jul! 

:nissevink: 

Anonymkode: 7745e...ac1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner den virkelig ikke..

Det er det som er så spesielt med jula. Den er 1mnd i året. Rød og grønn pynt overalt, juletrær, julekuler, nisser og snømenn. Altså, det er noe spesielt med å bare ha det en gang i året. Om vi har det hele året rundt så vil det bare slutte å være spesielt, å jeg vil aldri havne i noe julestemning igjen.

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Gjest Bombasi
Skrevet

Wow. 24. februar i morgen. 

2 måneder har gått siden julaften, og 3 måneder har gått siden vi satt opp adventen. 

Tenk, bare 9 måneder igjen til den koselige tiden begynner igjen offisielt, og kanskje 8,5 til jeg starter! 🤗 

Og sommeren er alltid et swosj uansett, så man må vel begynne å tenke på å starte snart :D 

Skrevet

Jeg er et julemenneske, så når jula er ferdig, starter jeg å planlegge neste. Jeg kjøper inn ting, skriver lister og drømmer meg bort. Lengter etter å kunne slippe løs juleforberedelsene om 8-9 mnd. Men jeg har i tillegg begynt å gjøre mer ut av påska. Lager påskegodt med ungene, baker påskekaker, pynter inne og ute, og har laget egne mattradisjoner for familien. Som i jula har faste dager for bl.a spekemat og ribbe/pinnekjøtt, og vi har sene påskefrokoster med mye god mat. På den måten har påska blitt mer enn bare ferie, påskeegg og appelsiner i solveggen, og en høytid med kos og tradisjoner på lik linje med jul.

Anonymkode: aad53...3b1

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg også det gode er at det bare er 9 måneder igjen 🙂

AnonymBruker
Skrevet

bare åtte og en halv måned igjen nå? :nisseblunk:

Anonymkode: 7745e...ac1

AnonymBruker
Skrevet

Koser meg med påskemarsipan i påvente av marsipangrisene. Er vel maks et halvt år til de kommer på markedet nå. 😁🐷

Anonymkode: 85168...a56

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater jul og gjør alt for å unngå den. Hvor blir våren av??? 

Anonymkode: 1ad16...92f

• Liker 2
Gjest Bombasi
Skrevet

Koselig at flere melder seg på savnet - nå i mars :) 

Bare 8 måneder til adventen kommer opp og den fine tiden begynner! 

Skrevet

Ååå, jeg gleder meg allerede til årets jul! De to siste julene ble litt amputerte pga. flytting og graviditet. Så i år blir det vår første jul i det nye huset vårt med vårt første barn! Jeg kommer til å gå bananas!😂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg hater jul og gjør alt for å unngå den. Hvor blir våren av??? 

Anonymkode: 1ad16...92f

Er litt spent på hvordan noen kan savne Jul- og vinterstemning når det er 13. mars, og fullt snøkaos ute ...

Anonymkode: 6331e...6cc

• 1 måned senere...
Gjest Bombasi
Skrevet (endret)

24. april om 3 timer. 

Det har gått 4 måneder siden juletiden startet. Det er 8 måneder til ny jul ringer inn. 

Men den gode nyheten er at det er kun 7 måneder til den fine adventen starter for fullt! :D

Og ca. 5 måneder til jeg starter med juleforberedelsene, herav julegavene først ut. 🎅

Det går jammen unna!

Endret av Bombasi
  • 1 måned senere...
Gjest Bombasi
Skrevet

24. mai. 

7 måneder til julaften. 6 måneder til advent. 5 måneder og 1 uke til julemusikken kommer på P7 Klem og julebutikkene kommer opp. 4 måneder til jeg starter juleforberedelsene. :D 🎅

AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (13 minutter siden):

24. mai. 

7 måneder til julaften. 6 måneder til advent. 5 måneder og 1 uke til julemusikken kommer på P7 Klem og julebutikkene kommer opp. 4 måneder til jeg starter juleforberedelsene. :D 🎅

Det kiler i magen 🎅🏻😁

Anonymkode: 98ccb...f92

• 5 uker senere...
Gjest Bombasi
Skrevet

23. juni. 6 måneder har gått siden juletiden ble offisiell med lille julaften. 

Fra nå av går det rettveien - mot jul igjen! :D Så god førjulstid folkens! 😅

6 måneder til jul, 5 måneder til adventen starter og 4 måneder til julebutikkene kommer og forberedelsene pågår for fullt. 4 måneder. Det er liksom fra slutten av februar til i dag, og dèt har gått fort det! 

Nå kjenner jeg sånn smått på det. Kanskje jeg skal begynne å tenke litt på gaver allerede nå slik at man drar nytte av tilbud igjennom høsten.

AnonymBruker
Skrevet

Et halvt år til 😊

Anonymkode: 20012...164

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg også :(

AnonymBruker
Skrevet

Åh…stjerner i øynene og hjerter i eh…hjertet😂 Gleder meg til HØST og JUL! 

Anonymkode: a080b...ae3

• Hjerte 3
Skrevet

Savner Jula jeg også :( 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 6.18):

Åh…stjerner i øynene og hjerter i eh…hjertet😂 Gleder meg til HØST og JUL! 

Anonymkode: a080b...ae3

Da må vi se :D 🎅:nisseblunk:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...