Gå til innhold

Jeg savner julen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 0.42):

Altså, dette kan da ikke være helt normalt? 🤣

Julen kommer tidsnok, hva med å nyte alt det andre fine i løpet av året og leve i nuet? Da vil dere få bedre livskvalitet :)

Anonymkode: a1569...345

Selvsagt er det normalt , det betyr ikke st man ikke nyter resten av året 

Anonymkode: 3ba6a...013

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det under fem mnd igjen. Og bare fire mnd til juleforberedelsene kan starte. Jippi! Elsker jul!

Anonymkode: b2bbb...ca9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er det under fem mnd igjen. Og bare fire mnd til juleforberedelsene kan starte. Jippi! Elsker jul!

Anonymkode: b2bbb...ca9

er 149 dager til lille juleaften 😄 

Anonymkode: f05e7...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg å savner snø å julestemning 😳 

Anonymkode: cbfb3...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart august så vi nærmer oss den koselige høsten, og jeg elsker tiden før jul med julepynt, musikk, julekaker, gaver, stemningen som jeg alltid får til jul. 

Anonymkode: 0b258...244

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra september til jul er den beste tiden på året. Elsker høst og førjulstid🥹

Anonymkode: 7ed57...fdc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/28/2022 at 5:39 PM, AnonymBruker said:

Nå er det under fem mnd igjen. Og bare fire mnd til juleforberedelsene kan starte. Jippi! Elsker jul!

Anonymkode: b2bbb...ca9

Juleforberedelsene har da startet for lenge siden. 😅

Anonymkode: 85168...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en kald jul i år, pga. strømprisene 😑

Anonymkode: 4858e...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferien er da ikke slutt engang. Så nei, savner ikke julen. 

Anonymkode: 95e63...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes jul er så mas og stress at det hadde vært best med julefeiring annet hvert år. Er jo knapt over med mas og stress før det begynner igjen.

Anonymkode: bb85d...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magritta skrev (17 timer siden):

Nei. Misliker alt med jul, er bare mas og stress.

Jeg gjorde også det før. Det gikk i ett hele desember, og jeg hatet det.

Helt til jeg laget meg nye rutiner. 

Julegavene er nå ferdig i midten av november (senest). De få gavene jeg har igjen, da jeg har kuttet ut flesteparten! Julevasken begynner jeg med i midten av november. Julepynten kommer sigende fram når adventa kommer inn. Juletreet kommer opp i midten av desember, og da er jeg ferdig. Sånn sett stresser jeg ikke med noe, og bruker egentlig hele desember bare på å kose meg. Julaften kan bli et familiepæs enda, og sånn må det nesten bare bli. Men første og andre juledag har jeg gjort til rolige dager. Jeg deltar heller ikke på noe ekstraordinært i desember, så tiden bruker jeg hjemme i mitt eget kos. 

Så føler du jul er mas og stress, så lag deg nye rutiner, og spre ting utover helt fra 1. november. Kan hende alt blir mye bedre da. 

For øvrig teller jeg på knappene nå for å begynne å handle julegaver :) 

Anonymkode: 354b2...0a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg feirer jul akkuratt når jeg vil. Jeg hører på julesanger på sommeren og baker julekaker. Ser julefilmer.

 Jeg styrer livet mitt sånn som jeg vil helt uavhengig av andre. 

Anonymkode: a9438...654

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg feirer jul akkuratt når jeg vil. Jeg hører på julesanger på sommeren og baker julekaker. Ser julefilmer.

 Jeg styrer livet mitt sånn som jeg vil helt uavhengig av andre. 

Anonymkode: a9438...654

Når jeg virkelig trenger å koble av eller trenger litt "trøst", da lager jeg pepperkaker og ser på The Santa Clause. Spiller ingen rolle når på året det er - ingenting slår den lune, gode følelsen man får av jul.

I år blir det min første jul som mamma, så nå har jeg et nytt element ved julefeiringen å planlegge og glede meg til!!🥰

Anonymkode: 358a9...cea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn smått begynt å tenke på jul nå. Det har kommet 5 ting på ønskelisten min, og jeg har begynt å se meg rundt på nettbutikker etter julegavetips. Har skrevet ned en hel del allerede. 

Familien deler ikke ønskeliste før i slutten av september, men greit å ha litt i backup på en liste. Og kanskje sondere terrenget rundt allerede nå. Høre hva folk "savner" eller "ønsker seg" i små hverdagslige bisetninger. Ingen mistenker meg at jeg indirekte spør om julegaver da, siden vi er i august. Innimellom sjekker jeg om folk har noe "slitt" som de trenger ny. I alt fra steikepanner til ullundertøy. :) 

Også ypperlig å bruke høsten på å lete etter tilbud og gode rabatter.

Så jeg føler jeg har gått i gang, og at årstiden nærmer seg. Kun 3 måneder til advent og 4 måneder til jul så! 

Anonymkode: 354b2...0a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 22.45):

Jeg har sånn smått begynt å tenke på jul nå. Det har kommet 5 ting på ønskelisten min, og jeg har begynt å se meg rundt på nettbutikker etter julegavetips. Har skrevet ned en hel del allerede. 

Familien deler ikke ønskeliste før i slutten av september, men greit å ha litt i backup på en liste. Og kanskje sondere terrenget rundt allerede nå. Høre hva folk "savner" eller "ønsker seg" i små hverdagslige bisetninger. Ingen mistenker meg at jeg indirekte spør om julegaver da, siden vi er i august. Innimellom sjekker jeg om folk har noe "slitt" som de trenger ny. I alt fra steikepanner til ullundertøy. :) 

Også ypperlig å bruke høsten på å lete etter tilbud og gode rabatter.

Så jeg føler jeg har gått i gang, og at årstiden nærmer seg. Kun 3 måneder til advent og 4 måneder til jul så! 

Anonymkode: 354b2...0a8

Det går så fort. Lurt å begynne å tenke litt på det nå. Jeg skal snart begynne jeg også. Gleder meg til det blir jul i butikkene. Det fine med å være ferdig med julegavene når det er jul i butikkene,er at da kan man heller bruke litt penger på juleting man vil kjøpe til seg selv 😊

Anonymkode: f3cca...23c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 måneder til lille julaften nå jippi. Gleder meg å pynte mitt nye hjem i år som er første jul her i ny leilighet ❤️ 

Anonymkode: 0b258...244

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 måneder til julaften i dag, og 3 måneder til adventspynten og jula kommer i huset. 😄 

Nå går det unna!!

Anonymkode: 354b2...0a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...