Gå til innhold

Sweet child o'mine


Palmen

Anbefalte innlegg

Gjest Jamila

En måned igjen. Nedtellingen på SM har begynt.... rart!

Mannen og jeg har vært opptatt med fødselsforberedende kurs denne måneden. American Hospital har arrangert tilsammen 8 kurskvelder. Har vært utrolig bra,- har gått gjennom alt fra normal fødsel, keisersnitt, smertelindring (både naturlig og medisinsk), spedbarnsstell og til det emosjonelle man går gjennom som førstegangsforelder. Kan ikke få rost sykehuset og jordmor Cecile nok. Nå er jeg ikke redd for fødselen lenger-- bring it on!

Klart, det å være redd for fødselen blir også påvirka av antall dager man går gravid. Jeg begynner å bli lei. Lei av å ikke ha kroppen min for meg sjøl. Ikke kunne få sove når jeg vil på grunn av halsbrann eller fotballtrening. Ikke kunne sove på magen. Ikke gå med høyhæla sko. Ikke kunne være med på forskjellige ting fordi jeg er for trøtt eller for sliten. Men snart er den store ventetiden over, og et helt nytt liv venter!

I Norge har de langhelg og kristihimmelfartsdag nå, vi har vanlige arbeidsdager. Skal få satt opp noen IKEA hyller på vaskerommet i dag, redebyggingen er det ingen ting å si på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå må jeg bare få sladre litt for Palmen/Jamila:

I går ble lille Sara født :grine2:

2900 gram og 51 cm

:babyjente: Gratulerer så mye med den lille jenta deres! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Tusen takk, snille dere! :)

Jepp, jeg ble mamma paa tirsdag 6. juni, lille Sara ville ikke vente lenger. Vi har det fint begge to, kommer tilbake med rapport senere!

Maa passe paa aa faa meg litt soevn naa som hun sover... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...