Gå til innhold

Sweet child o'mine

Palmen

Anbefalte innlegg

God bedring da! :troest:

Det er så kjedelig å bli så satt ut...selv om det helt klart er verdt det! Har selv sluppet veldig billig unna, men kan godt forestille meg hvordan det vil være å være dårlig midt oppi all tiltaksløshet og mangel på energi! *ugg*

Klør du på magen enda? Jeg også klør nemlig, liksom i området under navlen...ja, også under/rundt puppene! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

:vinke: Hei på deg!!

Er enda bare prøver, men synes det så gøy å lese om dere som allerede er det! Koselig dagbok dette!

Jeg er bare i pp1, så det er vel enda en stund til jeg har noe spennende å fortelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Huff da, høres ut som om det er litt slitsomt for tiden...

God bedring. Trøst deg med at det går over en gang, og tenk på den lille som ligger i magen din og koser seg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord, Peony, Orkidéen, Skytte, Geri og Primula!

Føler meg litt bedre nå, men det går opp og ned. Litt derfor jeg ikke har vært her i det siste heller.... Noen dager er jeg i bra form, andre dager vil jeg helst ligge på sofaen evt rundt doskåla! Jaja, dette kan man jo ikke velge. Har faktisk funnet ut at jeg er i bedre form når jeg klarer å ikke stresse men holde meg helt rolig. Det var det da....

Vi har sett babyen vår! :hjerte: Var hos legen i dag og hun spurte om vil ville ha en tidlig UL for å se på hjertet banke. Det var helt fantastisk! :hjerter_rundt: Er 7+4 i dag. Har helt ny lege, men hun var veldig grei. Skal dit igjen om 4 uker igjen, men i mellomtiden skal hun ha et "mammaforberedende seminar" for gravide som jeg skal være med på. Da samler hun de gravide pasientene sine og tar en felles gjennomgang. Skal bli interessant.

Åh for en fantastisk dag! Knøttet er forresten 0,89 cm! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så heldige dere er! Sett babyen!! Får man det så tidlig altså? Jeg tenkte jeg skulle spørre legen om jeg fikk se når jeg skal på første kontroll - da er jeg 10 uker på vei...

Ellers så må jeg bare tipse deg om at det står "Dagoka mi" i signaturen din, du har glemt en b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi så spennende!!! Det var nok litt av en opplevelse du!

Så kjekt med sånn seminar, det er sikkert kjempe lærerikt! Så får du jo truffet flere i samme båt! Og det er nok bare koselig!

Jeg vil også..... :sjenert:

Ha en fortsatt strålende mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Det hørtes ut som et spennende seminar!

Og så håper jeg at du klarer å ta vare på de gode og mer energiske dagene som forhåpentligvis finnes innimellom de dagene hvor doskåla er det du ser aller mest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

God jul alle sammen!

Da fikk jeg bevist det en gang for alle, jeg er en elendig dagbokskriver.

Jaja, livet går videre allikevel....

Den magiske uke 12 er passert, forhåpentligvis forsvinner kvalmen snart også!

Av andre hyggelige ting som har skjedd siden sist-

-det viser seg at 3 av venninnene skal ha baby også, vi har alle termin innenfor en måned!

- ny UL viser baby som sparker og koser seg

- vekta er fremdeles den samme (kan kanskje skyldes hyppige turer rundt doskåla?)

- kvalmen har roa seg littebitt ned

- det er jul!

Nå har vi fortalt den gode nyheten til familie og venner, og alle er glade på våre vegne, om enn litt overrasket. Vi har nemlig aldri vært av den ekstremt barnekjære typen, heller litt avventende i forhold til dette med barn og familie. Men det er jo hyggelig lell!

Nå skal jeg kose meg med lille nevø på 5 år som er på besøk. Er så koselig å være tante!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst aldri lagt igjen et spor her jeg, så nå legger jeg igjen en pitteliten hilsen..

Selv er jeg en fattet prøver enda da, men spennende å lese om dere som er gravide!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nå er jeg tilbake igjen, men tilbake som mitt virkelige jeg...... vet ikke hvorfor jeg ikke ville bruke "gammelnicket" mitt i starten, for jeg kjenner jo ingen her inne lengre.... men men.

Men altså, Palmen = Jamila.

Palmen får vi nok ikke set så mye til framover, selv om jeg heter det på andre nettsteder.

Formen er nå ENDELIG bra!! Spying ga seg i slutten av uke 16, så nå er jeg bare litt kvalm om kvelden. Ellers er formen helt fin.

Magen har såvidt begynt å stikke fram, nok til at jeg søler på meg hver gang jeg skal spise. Fnis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!

Akkurat ja, nå må jeg bare prøve å huske på dette da!! Ikke så lett for meg med sagflis i hodet...!

Så bra at formen er på full fart fremover! Er du langt påvei nå?

Håper du henger litt her fremover da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hm... Husker nicket, men ikke stort mer enn det!

Fint å se deg!

Kanskje du må begynne med smekke, så ikke du søler til klærne? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 18+0 i dag. Tiden flyr!

Syns tiden, til tross for spying og kvalme, har gått veldig fort hittil.

Formen er i dag bra, helt topp faktisk! Godt humør, ingen kvalme, ingen bekymringer. Herlig!

Har såvidt begynt å kjenne det jeg tror er spark. Kommer omtrent hver dag nå. Det kjennes ut som om noen prøver å klø magen min fra innsiden, eller kanskje kile litt. Merkelig men fin følelse. Tenk at det er lille knøtt! Vårt lille knøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: Så fantastisk å lese om sparking altså!!

Blir like fasinert og rørt overalt hvor jeg leser om sånt!

Godt at du er i godt humør og fin form!! *danser litt for det jeg*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hadde altså helt glemt at du var Palmen før, jeg - Jamila! Men det var i hvert fall veldig hyggelig å treffe deg i morgen, håper du kom deg vel hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde altså helt glemt at du var Palmen før, jeg - Jamila! Men det var i hvert fall veldig hyggelig å treffe deg i morgen, håper du kom deg vel hjem!

Jeg håper du mente i går, P!!! Hvis ikke ble jo hele den setningen litt vel mystefistisk...

:grine2:

Nå er jeg nesten litt skamfull også, for at jeg ikke har tittet mer innom deg Palmen, nei Jamila - men NÅ skal jeg bli flinkere til det når jeg ser du har vært innom. Kjekt å vite at du er den samme i "ny" person! ;)

Håper alt går bra med det og knøttet! Nå har du vel vært eller skal straks på ordinær UL, eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Takk for titten og hilsner, Teddy Toria og Peony!

Jeg er fremdeles en elendig dagbokskriver, men jeg er da her! Skal se til å få oppdatert litt om hva som har skjedd siden sist en dag.

Nå er jeg på vinterferie i Oslo. Har vært en uke med nydelig vær, nesten antydning til vår og masse koselige kafebesøk, både med kjente og ukjente. Samtidig som at det har vært kjempefint merker jeg at jeg gleder meg villt til å reise hjem og se min kjære i morra!

Forresten, det har jo skjedd litt også denne uka. Har kjøpt en ny leilighet. Trenger jo et sted å bo i Oslo-området når vi og Bitteliten er her! Overtakelse blir 15. mai, så det blir bra. Signerte kontrakten i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...