Gå til innhold

hårfarge


Gjest Gjest_alfa-alfa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_alfa-alfa_*

har liten erfaring med å farge håret mitt hjemme, er det noen som vet om noen typer som er bedre enn andre, eventuelt noen jeg bør ligge unna? tenkte å farge det jevnt, for så å stripe det etterpå? noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

henger meg på her...

har også lyst til og farge håret..har blondt nå, har lyst til og ha det honningblondt...

jeg har god erfaring med garnier nutriss sine hårfarger...

men er redd for siden jeg har vanlig blond farge nå..at det er mørkere enn honningblondt og da blir det vel en risiko for at noe blir orange eller pissegult?

noen tips?

sorry at hvis jeg ødela tråden din, men tenkte at det er bedre og ha en hårfargetråd om det samme enn to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange års erfraring med hjemmefarging av hår. Stort sett har det gått bra, være seg mitt eller veninnes hår, glansvask eller permanent farve. Men det er et merke som jeg ikke vil anbefale, (andre med mindre sensibel hodebunn vil sikkert ikke det men..), Decore !! Trodde jeg skulle få svidd av hår fra hodebunn. Sterke saker, og slettes ingenting for en sart hodebunn som jeg har.

Garnier som ^me^ nevner her har jeg også god erfaring med.

Til ^me^: det værste som kan skje er vel at du får et rødt/gulrotskjær, men jeg tror ikke det. Men skulle det skje så gi håret en runde med askeblond farge. Alt askeblondt fjerner rødskjær og "tryller" det om til gyllent.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ^me ikke innlogget^

jeg må ha 2 pakker hårfarge, må jeg ha to pakker med hårfarge (med askeblond) farge også da om det blir litt orange? eller trenger jeg bare en da?

har tenkt og stripe håret også rett etterpå..

blir ikke håret ødelagt da av og farge håret først med honningblond og så farge håret askeblond rett etterpå (om missfarge i håret) og så stripe det igjen...(på noen timer) ???

noen som har noen anbefalinger?

hvordan er den loreal proffesional (en hårfarge med striper i pakken i tilegg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...