Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Pinsa, med hvit saus, nduja, lagret norvegia og edamer (fra priskrigen i fjor), biffdeig, gul og grønn paprika, søt paprika, rødløk, stranda teriaky skinke og testet noe nytt på i dag, Castello whippet creme cheese garlic, og det var ikke feil  

6nov25.jpg

Endret av elien
  • Liker 6
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fisk, poteter og gulrøtter. 

20251106_172756.thumb.jpg.f1eab1775dbc801fb1e3237aa8f62b7e.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Laget en gedigen gryte med pølselapskaus, og Ben & Jerrys Cookie Dough til desert

7nov125.jpg

7nov225.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Mannen er på jobbmiddag, og jeg er hjemme alene med en på 14 mnd og er gravid (og kvalm) med nr. 2, så i dag ble det rett og slett halvfabrikata 😅 Bali kyllinggryte med brokkoli i stedet for ris. Funka fint på en fredagskveld det 😊IMG_2391.thumb.jpeg.57a4b9be03859c3e4005828a19f387b1.jpeg

Endret av NurseRatched
  • Liker 5
  • Hjerte 5
Skrevet

Gårsdagens senkveldsushiuv4WLBv.pngLaks nigiri, maki med airfryer scampi og chili crisp mayo, maki med laks og agurk

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
elien skrev (På 5.11.2025 den 16.44):

Marry me (Not!:ler:) chicken, første gang jeg har laget, men blir ikke siste. Med pasta og litt ekstra i 

5nov125.jpg

5nov325.jpg

Wow, ser godt ut 😍

Jeg har også lyst å lage den men synes den ser vanskelig ut. 😏 Er det vanskelig å lage?

Og brukte du alt som står i oppskriften?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sen ve ben skrev (30 minutter siden):

Wow, ser godt ut 😍

Jeg har også lyst å lage den men synes den ser vanskelig ut. 😏 Er det vanskelig å lage?

Og brukte du alt som står i oppskriften?

Takk, det var nydelig! Søster fikk en takeaway boks av meg, hu og syntes det var utrolig godt. Det var ikke vanskelig å lage. Ha alle ting klart før du starter kokkeleringen, så er mye av jobben gjort!

Brukte alt i oppskriften, bare ikke basilikum, hadde planlagt å lage noe annet den dagen, så hadde ikke det i hus. Og siden jeg hadde tenkt å lage noe annet, så hadde jeg allerede kuttet lår filene i mindre biter enn oppskriften sa, men det var bare godt, så det kommer jeg til å gjøre deste gang og, hadde litt mer og forskjellige paprika krydder før steking, og hadde gul og grønn fersk paprika i, og litt mindre spinat enn oppskriften. I oppskriften står det chilipulver, i beskrivelsen står det chiliflaks, jeg brukte begge deler :ler: Legger ved link på den jeg tok å brukte som inspiasjon :tommelopp2:

https://www.tv2.no/underholdning/god-morgen-norge/marry-me-chicken/18251381/ 

• Hjerte 1
Skrevet

Minipizza med spansk stange-pølse og god osteblanding.

IMG_9506.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet

Beste!! takeaway pizza, levert på døren av en lokal resturant 🍕 Luksus på en lørdag

8nov25.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

BLT sandwich med ovnsbakte potetetbåter og hjemmelaget aioli.

IMG_20251108_223328.jpg

• Liker 7
  • Hjerte 4
Skrevet
elien skrev (16 timer siden):

Takk, det var nydelig! Søster fikk en takeaway boks av meg, hu og syntes det var utrolig godt. Det var ikke vanskelig å lage. Ha alle ting klart før du starter kokkeleringen, så er mye av jobben gjort!

Brukte alt i oppskriften, bare ikke basilikum, hadde planlagt å lage noe annet den dagen, så hadde ikke det i hus. Og siden jeg hadde tenkt å lage noe annet, så hadde jeg allerede kuttet lår filene i mindre biter enn oppskriften sa, men det var bare godt, så det kommer jeg til å gjøre deste gang og, hadde litt mer og forskjellige paprika krydder før steking, og hadde gul og grønn fersk paprika i, og litt mindre spinat enn oppskriften. I oppskriften står det chilipulver, i beskrivelsen står det chiliflaks, jeg brukte begge deler :ler: Legger ved link på den jeg tok å brukte som inspiasjon :tommelopp2:

https://www.tv2.no/underholdning/god-morgen-norge/marry-me-chicken/18251381/ 

Tusen ♥️‘lig takk :) 

Jeg skal våge meg på dette😜👊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Samboer har laget stekt steinbit med pannestekte sellerirotskiver, og risetto med grilla paprika, selleristang, tomater og bittelitt chorizosnabb. Nam:ninuskapus:

IMG_9515.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Torpedo Prawns, med salat, ris og sweet chili dip

9nov25.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Tidlig middag i dag, og godt var det. 

20251109_164337.thumb.jpg.b3b692ec3f3446431ea95d34a01d4288.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Søndags middag på en mandag! Røkt svineknoke, kokt så laget tykk hvit saus med litt av kraften, hadde i rensket kjøtt, med rotmos og potet. Sviskegrøt med fløte til desert 🤩 

10nov125.jpg

10nov225.jpg

• Hjerte 4
Skrevet

Steinbitkaker med mos av potet, søtpotet og stekte hvitløksfedd. 

IMG_9520.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (17 timer siden):

Steinbitkaker med mos av potet, søtpotet og stekte hvitløksfedd. 

IMG_9520.jpeg

Hvordan lager du mos av søtpotet?

Anonymkode: bde0b...983

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan lager du mos av søtpotet?

Anonymkode: bde0b...983

Ikke den som har postet, men akkurat på samme måte som man lager andre typer mos, vel?

Anonymkode: 37855...3a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...