Brunhilde Skrevet 29. mai #8461 Skrevet 29. mai elien skrev (20 timer siden): De sa på den lokale Mega`en at det er den intenasjonale hamburger dagen i dag, så det er lenge siden jeg har laget her hjemme, så det ble det i dag! Smørristet briosh brød, isbergsalat, gugge (Heston`s burgerdressing), bifftomat, burger ifra ferskvaredisken (180 gr), Tine cheddar, bacon, sylte agurk og sprø løk. Det var ikke mulig å bite over den 🍔 Wow!!! Den ser skikkelig god ut! 😁 1
elien Skrevet 29. mai #8462 Skrevet 29. mai Brunhilde skrev (1 time siden): Wow!!! Den ser skikkelig god ut! 😁 Takk, ja den var veldig god, men vanskelig å spise 🤭 Dagens middag, mainert kyllinglår file med stekt ris, og is til desert, jorbær kroneis på boks 4 3
jannihj92 Skrevet 29. mai #8463 Skrevet 29. mai Broren min har bursdag i dag og ønsket seg biffsnadder i pitabrød til middag! Rosastekt ytrefilet av storfe (med black garlic-marinade fra Folkets), blanding av paprika, sølvløk, sopp og asparges stekt sammen, crispisalat og syltet rødløk. Toppet med bearnaise. Ikke noe slankemat akkurat, men er det bursdag, så er det bursdag 😅 Så blir det ostekake til dessert! 2 6
elien Skrevet 30. mai #8464 Skrevet 30. mai Takeaway i dag på lokale kinaen, jeg hadde fritert kylling i peppersaus 3 4
Vestlig Skrevet 30. mai #8465 Skrevet 30. mai Carnitas av svinenakke, med pico de gallo og div salsaer. Hadde ikke tomatillos, så kjøpte salsa verde på Meny, den var helt OK. 3 4
elien Skrevet 31. mai #8466 Skrevet 31. mai Luksuslørdag i dag, indrefile av kalv (coop sin Smak serie har vært på tilbud), med stekt brokkolini, asbargesbønner, stekt "hel" halv rødløk, søt paprika, hot båtpotet og Sommervibs bernes saus, og den var god til å være på boks, smakte ihertfall godt til litt sterke poteter 9 2 1
elien Skrevet 1. juni #8467 Skrevet 1. juni Nydelig langtidskokt chili con carne, med både høyrygg og biffdeig, kokt ris, rømmekladd og en skål tortilla chips til 5 3 1
jannihj92 Skrevet 1. juni #8469 Skrevet 1. juni Dagens middag ble nudler med spicy asiatisk kjøttsaus 😊 Denne er så enkel og rask å lage, så den er blitt en skikkelig gjenganger her. 6 2 1
elien Skrevet 3. juni #8473 Skrevet 3. juni Mini pizza, 1 med hvit saus med myyye bakt hvitlok i, nduja, jarlsberg, biffdeig, rødløk, søt paprika og fersk mozarella, 1 med rød saus, jarlsberg, biffdeig, rødløk, søt paprika og fresk mozarella. Fått sjikkelige sansen for nduja 🤩 8 1 1
Frøkenfryden Skrevet 3. juni #8474 Skrevet 3. juni Fullkornscous cous-salat med kruspersille, agurk, vårløk, granateple og kylling. 2 3
jannihj92 Skrevet 3. juni #8475 Skrevet 3. juni Sprøstekt andebryst med hoisin-saus, en blanding av bambusskudd, bønnespirer, purreløk og vannkastanjer. Kokt ris ved siden av. Oppskrift fra Alt Asiatisk. Lager dette når jeg egentlig har lyst på take away, men ikke gidder å kjøre til nærmeste by for å kjøpe 😅 5 3
elien Skrevet 4. juni #8476 Skrevet 4. juni Findus Sprøbakt Crispies med revet gulrot, kokt gulrot, potet og remulade 5 1
jannihj92 Skrevet 4. juni #8477 Skrevet 4. juni Reiser til Stavanger på fredag for en konsert, så prøver å lage minst mulig oppvask og rot hjemme før jeg skal dra. Derfor ble det enkelt og greit med pølselapskaus i dag! Eller pølselapskaus-suppe da, siden jeg liker den litt mer "suppete". 8 1
Pawn Hearts Skrevet 4. juni #8478 Skrevet 4. juni Egentlig lunsj, men dagens store måltid: grillet lam på To Antikristo i Khania. Her under grilling, og dette er neppe lurt å gjøre hjemme. 5 2
Frøkenfryden Skrevet 4. juni #8480 Skrevet 4. juni Svinefilet med mos av potet, gulrot, matfløte og smør. Litt vårløk og granateple til. 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå