Brunhilde Skrevet onsdag kl 17:24 #7961 Del Skrevet onsdag kl 17:24 Jeg var ute på tur i mange timer og det fristet lite å lage mat. Heldigvis hadde jeg noen pizzasnurrer i fryseboksen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet onsdag kl 18:40 #7962 Del Skrevet onsdag kl 18:40 Ser at i dag var jeg mye mindre fornuftig enn @Brunhilde Her ble det mat på døra 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet onsdag kl 18:42 #7963 Del Skrevet onsdag kl 18:42 MarianneE skrev (1 minutt siden): Ser at i dag var jeg mye mindre fornuftig enn @Brunhilde Her ble det mat på døra Så skikkelig digg ut, da. Håper det smakte! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 19:10 #7964 Del Skrevet onsdag kl 19:10 Hadde en suppe som redda mye i dag. Noen litt gamle hvitløksfedd, poteter som hadde ligget lenge, og gulrøtter i spreke farger som var mer gøyale enn smaksrike. Tilsatte også en enorm søtpotet, chili og ingefær. Og en temmelig stor kremfløteskvett som måtte reddes. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet onsdag kl 19:11 #7965 Del Skrevet onsdag kl 19:11 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:21 #7966 Del Skrevet onsdag kl 19:21 MarianneE skrev (40 minutter siden): Ser at i dag var jeg mye mindre fornuftig enn @Brunhilde Her ble det mat på døra Omg, den så god ut. Hvor er den fra og hva slags pizza er det? Anonymkode: 1eb21...c8e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet onsdag kl 22:25 #7967 Del Skrevet onsdag kl 22:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Omg, den så god ut. Hvor er den fra og hva slags pizza er det? Anonymkode: 1eb21...c8e Kylling, ananas, peanøtter og bbqsaus. Fra "den lokale pizzasjappa" 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet i går, 03:03 #7968 Del Skrevet i går, 03:03 (endret) Kyllingsalat med paprika og spinat-yoghurtdressing med fryste druer på siden 🐸 Endret i går, 03:04 av Illumi 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20 timer siden #7969 Del Skrevet 20 timer siden Laab moo 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20 timer siden #7970 Del Skrevet 20 timer siden Flotte store ferske reker på butikken som jeg ble fristet av igjen, en stor skive med ferskst nystekt (i butikk) nydelig surdeigsbrød, lasset på med godsaker 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå