Maskinfører Skrevet onsdag kl 21:49 #7741 Del Skrevet onsdag kl 21:49 Pawn Hearts skrev (På 1.12.2024 den 17.29): Vi skal ha pinnekjøtt på julaften, så vi tok like godt ribba nå. Kjempegodt, men du verden så mektig og fett. Enda godt man har akevitt. Så godt ut Linie hører med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet torsdag kl 16:38 #7742 Del Skrevet torsdag kl 16:38 Laget Gladkokkens Familepizza i dag, men måtte ha på paprika i tilegg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet torsdag kl 16:39 #7743 Del Skrevet torsdag kl 16:39 Heisann12345 skrev (På 31.5.2022 den 2.32): Lite tips! Du bør vente til lasagnen er halvveis ferdig stekt med å legge på ost, da trekker den ikke sånn innover 😊 Problemet her er at sausen er for blaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet torsdag kl 16:42 #7744 Del Skrevet torsdag kl 16:42 Starter året med anti inflammatorisk diett, og kan ikke si jeg er kjempe fornøyd: Taco uten gluten, melk, løk, og alt som er godt 🥺 Det smakte jo godt, men mangler mye 🥺 Håper mistanken min er riktig og at denne dietten ikke vil ha noen effekt slik at jeg kan spise normalt igjen snart! 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet torsdag kl 17:57 #7745 Del Skrevet torsdag kl 17:57 Fiskekaker med ovnsstekt rosenkål og stekt potet☺️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet torsdag kl 20:23 #7746 Del Skrevet torsdag kl 20:23 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet fredag kl 16:06 #7747 Del Skrevet fredag kl 16:06 Kyllingoverlår med BlackGarlicGlaze, en slags stekt ris, med reste grønnsaker fra det som var i kjøleskapet i dag, rødløk, søt paprika, brokkolini, gulrot, strimlet kål og vanlig løk 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet fredag kl 23:18 #7748 Del Skrevet fredag kl 23:18 Biffsalat. Glemte å ta bilde av salaten etterpå men var biffskiver, isbergsalat, agurk, vårløk. Samt vinaigrette av sitronsaft, hvitløk, hvit balsamico og olivenolje. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11 timer siden #7749 Del Skrevet 11 timer siden Bunn fra Rema1000, hjemmelaget saus. Litt kjøtt, bacon, pepperoni, sopp, tomat og oliven. Raust med kverna pepper før inntak. Godt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 10 timer siden #7750 Del Skrevet 10 timer siden Lørdags "junk", Finnsbråten Wiener med pomfri, løkring, chili cheese og litt salat 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8 timer siden #7751 Del Skrevet 8 timer siden Toro er kanskje bra nok, men jeg synes min egen tomtsuppe er bedre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 6 timer siden #7752 Del Skrevet 6 timer siden Kjøttboller med hjemmelaget potetmos og brun saus 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå