Maskinfører Skrevet 31. desember 2024 #7721 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Lag det da vel Anonymkode: 16699...e68 Bor alene så gidder ikke å kjøpe ei svær kalkun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. desember 2024 #7722 Del Skrevet 31. desember 2024 Illumi skrev (På 28.12.2024 den 23.43): Elgbiff med saus...uten tilbehør 🤭 Sjælskutt ? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 31. desember 2024 #7723 Del Skrevet 31. desember 2024 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Sjælskutt ? 😀 Ikke helt, broren min som jakter🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 31. desember 2024 #7724 Del Skrevet 31. desember 2024 Etter litt for mange dager med poteter, brun saus, kjøtt og grønnsaker, så var jeg ikke i humør for det i dag. Jeg feirer hjemme med katten, og bestemte meg for å prøve meg på litt asiatisk. Red Hot Ramen Noodles: Nudler, sopp, pak choy og soyamarinerte egg, sammen med suppe 👌🏻👌🏻 Klarte å lage den akkurat passe spicy for meg som tåler ganske lite 😋 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 31. desember 2024 #7725 Del Skrevet 31. desember 2024 Alene i kveld, så Stange-kyllingbryst med prosciutto rundt, stekt i ovn med fløtegratinerte poteter og aspargesbønner 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. desember 2024 #7726 Del Skrevet 31. desember 2024 Vi ble syke og måtte avlyse fest med reinsdyrsteik. Men friske nok til ok tomannshygge.👍🥰 Jeg har laget portobellosoppgrateng. Med stekt sopp og løk, pasta og hvit saus. Mann har laget kirsebærpai vi skal spise med vanilje-is☺️ 4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 31. desember 2024 #7727 Del Skrevet 31. desember 2024 Her er vi og hjemme med katter, og har laget Koreansk snitsel ((Donkkaseu) laget av svin indrefile datovare) med tilbehør, ble så mye at vi må ha det i morgen og 🤩 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 31. desember 2024 #7728 Del Skrevet 31. desember 2024 Biff , fløtegratinerte poteter , peppersaus og spinat 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 31. desember 2024 #7729 Del Skrevet 31. desember 2024 Maskinfører skrev (2 timer siden): Bor alene så gidder ikke å kjøpe ei svær kalkun Du trenger da ikke kjøpe en hel kalkun 😊 Jeg kjøpte en kalkun-filet og har nå middag til i morgen også 😁 5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #7730 Del Skrevet 31. desember 2024 Mardina skrev (24 minutter siden): Du trenger da ikke kjøpe en hel kalkun 😊 Jeg kjøpte en kalkun-filet og har nå middag til i morgen også 😁 Det er plass til litt mer på tallerkenen! 😆 Anonymkode: 4cdf1...896 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. desember 2024 #7731 Del Skrevet 31. desember 2024 Perine skrev (2 timer siden): Jeg har heller ikke smakt kalkun på flere år, og det er fordi ingen andre enn meg liker det her. jeg har lyst til å kjøpe en i neste uke. kanskje de blir billigere også. Det gjør jo ingenting om det blir rester, de kan vi fryse i små porsjoner. Himla godt som pålegg også. Gjør det du også da vel, Maskinfører 😀 Nei det er jo trist Kalkun med brun fløtesaus er klassiker det 😀🎆 så noen hadde kalkun til 50,- for en pakke husker ikke helt hvor men Bor alene så orker ikke å sette i gang så store middager julemiddagen ble med Loff og kokt skinke samme idag ☺️🎆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. desember 2024 #7732 Del Skrevet 31. desember 2024 Mardina skrev (33 minutter siden): Du trenger da ikke kjøpe en hel kalkun 😊 Jeg kjøpte en kalkun-filet og har nå middag til i morgen også 😁 Så godt ut visste ikke at man fikk kjøpt kalkunfilet ? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. desember 2024 #7733 Del Skrevet 31. desember 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Så godt ut visste ikke at man fikk kjøpt kalkunfilet ? ☺️ Er det ris ? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 31. desember 2024 #7734 Del Skrevet 31. desember 2024 Maskinfører skrev (25 minutter siden): Så godt ut visste ikke at man fikk kjøpt kalkunfilet ? ☺️ Kalkunfilet får du kjøpt i de fleste butikker. Jeg kjøpte min på Rema Maskinfører skrev (24 minutter siden): Er det ris ? 😀 Ja, det er fullkornsris 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. desember 2024 #7735 Del Skrevet 31. desember 2024 Mardina skrev (32 minutter siden): Kalkunfilet får du kjøpt i de fleste butikker. Jeg kjøpte min på Rema Ja, det er fullkornsris 😊 Man gjør det ja får kjøpe det neste nyttårsaften da 😀 så veldig god ut den risen er den blandet med noe ? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 31. desember 2024 #7736 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er plass til litt mer på tallerkenen! 😆 Anonymkode: 4cdf1...896 Ja, men da hadde waldorfsalaten falt av tallerken og det kan man jo ikke ha noe av! 😄 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Man gjør det ja får kjøpe det neste nyttårsaften da 😀 så veldig god ut den risen er den blandet med noe ? 😀 Har bare saus over. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. desember 2024 #7737 Del Skrevet 31. desember 2024 Mardina skrev (1 time siden): Ja, men da hadde waldorfsalaten falt av tallerken og det kan man jo ikke ha noe av! 😄 Har bare saus over. Bare saus ja kunne tenke meg det ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet onsdag kl 14:49 #7738 Del Skrevet onsdag kl 14:49 Godt nytt år! 🎆 Stekte ikke alt kjøttet i går, så i dag kom søster på besøk, og vi stekte resten av kjøttet, laget ny saus, ris og i dag ble det bare kål i salaten. Og kjøttet som har "marinert" seg fra i går, var enda bedre i dag 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet onsdag kl 16:29 #7739 Del Skrevet onsdag kl 16:29 Gårsdagens middag (fikk ikke postet i går): Hummer (gave fra snill svoger) med asparges og hvitløks- og estragonsmør. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 19:11 #7740 Del Skrevet onsdag kl 19:11 Rosenkålsuppe (med purre, fersk basilikum og fløte). Toppa med stekt chorizosnabb. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå