elien Skrevet 23. november #7521 Del Skrevet 23. november Standard pizza, med biffdeig, løk, rødløk, hvitløk, lagret edamer, norwegia og sjikkelige cheddar, søt paprika og bacon. Pizza tror jeg aldri jeg blir lei av! 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. november #7522 Del Skrevet 23. november Taco😃 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 23. november #7523 Del Skrevet 23. november elien skrev (5 timer siden): Standard pizza, med biffdeig, løk, rødløk, hvitløk, lagret edamer, norwegia og sjikkelige cheddar, søt paprika og bacon. Pizza tror jeg aldri jeg blir lei av! Det tror ikke jeg heller 🤪 Ser du ofte har pizza til middag. Alle har sine guity pleasures. Jeg er ikke så veldig glad i pizza selv. Min favoritt er nok helt klart indisk. Det blir jeg aldri lei som flere sikkert har merket her inne 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 24. november #7524 Del Skrevet 24. november Paneera skrev (3 timer siden): Det tror ikke jeg heller 🤪 Ser du ofte har pizza til middag. Alle har sine guity pleasures. Jeg er ikke så veldig glad i pizza selv. Min favoritt er nok helt klart indisk. Det blir jeg aldri lei som flere sikkert har merket her inne 😂 Det er så deilig nå når kjøkkenet er helt ferdig, så jeg kan lage pizzaen helt fra bunn! Må nok ha det mindst en dag i uken. Men det går mye i det samme for tiden, når energien ikke er helt på topp, så er det enklere å lage det samme vandte. Indisk er veldig godt det og, men jeg kan ikke ha så sterke retter, den lokale Indiske her er vel sterk, selv på medium 🌶️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. november #7525 Del Skrevet 24. november elien skrev (9 timer siden): Standard pizza, med biffdeig, løk, rødløk, hvitløk, lagret edamer, norwegia og sjikkelige cheddar, søt paprika og bacon. Pizza tror jeg aldri jeg blir lei av! Den så god ut 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 24. november #7526 Del Skrevet 24. november Vi koser oss på hytta i helgen, og lørdagsmiddagen ble hjemmelaget lasagne. Servert med en frisk salat 😊 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 24. november #7527 Del Skrevet 24. november Gårsdagens; ørret og kyllingvinger 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet søndag kl 15:48 #7528 Del Skrevet søndag kl 15:48 (endret) Kyllinglårfile, banket og pankopanert med brokoli, gulrotpure, karamelisert løk og båtpotet Endret søndag kl 15:49 av elien glemte en ingrendies 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet søndag kl 16:56 #7529 Del Skrevet søndag kl 16:56 Pawn Hearts skrev (På 3.11.2024 den 2.21): Stekt feta med timianhonning, sesamfrø og granateplekjerner. Så spennende ut. Brukte de butterdeig eller filodeig? Prøvde meg på noe lignende med filodeig. Men skal prøve med butterdeig neste gang. Og har du kun feta inni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet søndag kl 16:58 #7530 Del Skrevet søndag kl 16:58 Bakt søtpotet med kikerter, avokado, fetaost og kryddersmør 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 17:49 #7531 Del Skrevet søndag kl 17:49 One pot-pasta med parmesandryss. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet søndag kl 18:56 #7532 Del Skrevet søndag kl 18:56 Kalkun ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet søndag kl 19:36 #7533 Del Skrevet søndag kl 19:36 mon_nom skrev (2 timer siden): Så spennende ut. Brukte de butterdeig eller filodeig? Prøvde meg på noe lignende med filodeig. Men skal prøve med butterdeig neste gang. Og har du kun feta inni? Ingen deig her, jeg bare vendte osten i hvetemel før jeg hadde den i panna. Men jeg elsker filodeig-varianten og bestiller den rett som det er når vi er i Hellas. Kanskje jeg skal prøve den neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet søndag kl 21:17 #7534 Del Skrevet søndag kl 21:17 Pawn Hearts skrev (1 time siden): Ingen deig her, jeg bare vendte osten i hvetemel før jeg hadde den i panna. Men jeg elsker filodeig-varianten og bestiller den rett som det er når vi er i Hellas. Kanskje jeg skal prøve den neste gang. Oki. Takk for svar spennende må prøves. Den jeg lagte blandet jeg inn spinat og mozarella ost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet mandag kl 16:15 #7535 Del Skrevet mandag kl 16:15 Stekt julepølse med rustikk potetstappe og stekt rosenkål med pecannøtter, bacon, tranebær og lønnesirup 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet mandag kl 16:31 #7536 Del Skrevet mandag kl 16:31 Jeg har ryddet i fryseren, kastet en del som var fryseskadet og alt for gammelt 😅 Men fant da også frem fiskeavkapp, rekeskall, blåskjell ol. og i dag ble det hjemmelaga fiskesuppe, dog uten fisk i 😅😂 Jeg er veldig glad i smaken av skikkelig god fiskesuppe, laget på god kraft. Men er ikke så veldig glad i å spise fisk i selve suppa. Kremet fiskesuppe med løk, purre, gulrot, blomkål, brokkoli, erter og rogn 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet mandag kl 17:00 #7537 Del Skrevet mandag kl 17:00 Det går en del i rester for tiden. I dag vasket vi vinduer og vegger i stue og kjøkken og belønnet oss med den andre av to pølsegratenger vi laget for noen dager siden: 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet mandag kl 18:38 #7538 Del Skrevet mandag kl 18:38 Pulled pork med bbq-saus, potetbåter og brokkoli. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet mandag kl 18:55 #7539 Del Skrevet mandag kl 18:55 Har redda triste poteter og helgas tortillalefser i dag. Det ble til tjukk potet-tomatsuppe med matfløte. Lefsene er stekt brettet i tørr panne med jarlsberg inni☺️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet tirsdag kl 12:45 #7540 Del Skrevet tirsdag kl 12:45 Jeg har laget over 40 medisterkaker av ribbe i dag. Det er ikke mat for meg, men jeg kan vel ha noen biter oppi kålsuppa mi ☺️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå