elien Skrevet mandag kl 16:14 #7461 Del Skrevet mandag kl 16:14 Fant masse på datosalg i dag, også biff, så i dag ble det biff med stekt løk, brokkoli og fløtepotet 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:22 #7462 Del Skrevet mandag kl 18:22 Linsefylt spisspaprika Anonymkode: d6351...cf4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet mandag kl 18:40 #7463 Del Skrevet mandag kl 18:40 Pølse-og grønnsaksgryte. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 19:18 #7464 Del Skrevet mandag kl 19:18 (endret) "Tik tok" pasta + det beste hvitløksbrødet 😁 Endret mandag kl 19:18 av Mardina 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet mandag kl 20:34 #7465 Del Skrevet mandag kl 20:34 Salmaburger med råstekte poteter og brokkolisalat. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet i går, 15:44 #7466 Del Skrevet i går, 15:44 Er lenge siden jeg har lagt ut noe. Har vært litt mye i det siste som endte i at galleblæra måtte fjernes. Så i dag tester jeg ut min nye fordøyelse. Dette var virkelig dritgodt! Men er det mest fettrike jeg har prøvd å spise den siste tiden, og aner ikke hvordan kroppen kommer til å reagere 😅 Dolmio Alforno Carbonara saus, pasta, champignon, brokkoli, blomkål, rosenkål, gulrøtter og smårett skinke 👌🏻 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet i går, 16:02 #7467 Del Skrevet i går, 16:02 Torsk (gave fra en snill nabo som elsker å fiske) med selleri- og pastinakkpuré, sprøstekt bacon og noen lett gjenkjennelige andre greier. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet i går, 19:09 #7468 Del Skrevet i går, 19:09 Vært på langtur i dag, det ble en Big Chicken Salsa meny 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5 timer siden #7469 Del Skrevet 5 timer siden I dag prøvde jeg meg på en ny «bowl»: Kokosris, peanøtt marinert kylling, agurk, mango, avocado og finhakka rødløk 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5 timer siden #7470 Del Skrevet 5 timer siden I dag har jeg hatt noe av det beste jeg vet; røkt torsk 🤤 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5 timer siden #7471 Del Skrevet 5 timer siden Kremet potet-og pastinakksuppe med lompetoast til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 5 timer siden #7472 Del Skrevet 5 timer siden Litt mye salat, long chicken patty og ris med sweet chili saus 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå