Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig fredagsmat her i dag. Hadde en brokkoli som burde vært spist for lenge siden, men jeg ga den en sjanse og nytt liv. Skrelte bort det stygge på den og spiste "stammen". 

Smørstekt hvitløk og torskeloin toppet med en god mengde parmesan. Torsken ble saltet og pepret før den gikk i panna. Vårløken og chilien er for bildets skyld, men det gikk ned det også.

Helt utrolig hvor godt hvitløk, parmesan og torsk er sammen, bør prøves. Og torskeloinen, -den smelter i munnen! 😍

rsz_92113114.jpg

Endret av Ugresset
Fått svar på det jeg lurte på
  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget tikka masala, krydderris, raita og naanbrød :) 

49FDD3DE-11A2-4A28-9AC2-9748094B8FAD.jpeg

Anonymkode: 9b010...30c

• Liker 11
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Ugresset skrev (10 minutter siden):

Deilig fredagsmat her i dag. Hadde en brokkoli som burde vært spist for lenge siden, men jeg ga den en sjanse og nytt liv. Skrelte bort det stygge på den og spiste "stammen". 

Smørstekt hvitløk og torskeloin toppet med en god mengde parmesan. Torsken ble saltet og pepret før den gikk i panna. Vårløken og chilien er for bildets skyld, men det gikk ned det også.

Helt utrolig hvor godt hvitløk, parmesan og torsk er sammen, bør prøves. Og torskeloinen, -den smelter i munnen! 😍

PS. HJELP! Jeg får ikke lagt ut bildene mine lengre, får beskjed om at de er for store. Hjelper ikke beskjære de, de er fortsatt for store. Her måtte jeg screenshotte, men det ødelegger kvaliteten vanvittig mye... Går ikke an å lagre i snap å legge ut, de er fortsatt for store. Hva skal jeg gjøre?

Screenshot_20230203_174141_Gallery.jpg

Hei! Tror det er på grunn av at du har brukt opp grensa på hvor mange bilder du kan legge ut. Hvis du går inn på din konto og finner mine vedlegg kan du slette gamle bilder så får du til å legge ut nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (26 minutter siden):

Hei! Tror det er på grunn av at du har brukt opp grensa på hvor mange bilder du kan legge ut. Hvis du går inn på din konto og finner mine vedlegg kan du slette gamle bilder så får du til å legge ut nye :)

Tusen takk for svar. Jeg fikk slettet bilder fra vedlegg, men det står at bildene må være under 4,8mb og det er ikke mine bilder..

Legger til: spurte i et annet forum nå og håper og få svar der. Vil ikke spore av og ødelegge den fine tråden vår.

Endret av Ugresset
La til
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Ugresset skrev (15 minutter siden):

Tusen takk for svar. Jeg fikk slettet bilder fra vedlegg, men det står at bildene må være under 4,8mb og det er ikke mine bilder..

Legger til: spurte i et annet forum nå og håper og få svar der. Vil ikke spore av og ødelegge den fine tråden vår.

Hm, merkelig. Det hjalp for meg når jeg gjorde det. Sto også at jeg hadde for store filer. 

Lykke til! Håper du får svar for jeg trenger alle fine matbilder 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (56 minutter siden):

Dagens middag; hvitløksbrødsnurrer med ost og kalkul/kyllingboller og basillikumsmør👌🏻

Har brukt denne oppskriften, men brukte halvparten av osten, og la til kalkun/kyllingbollene: https://www.detsoteliv.no/oppskrift/ostesnurrer-med-hvitlok-og-urter

E57004B3-EC06-4E94-89FC-595CC86EBAB2.jpeg

Det så sykt godt ut!

Anonymkode: 1eb21...c8e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (1 time siden):

Det finnes enkle resizing apper for å få ned bildestørrelsen betraktelig som du kan laste ned på Play eller hva du bruker :jepp:

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Foodora på meg! Fikk så lyst på quesadilla og det er en sjappe borti her med utrolig god mat :) 

6476_1490956242.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serverte hjort sist helg. Hadde en gedigen gjort i fryseren som jeg fant etter et år! Stekte den på 70 grader helde dagen, tok ut etter tre timer, lot hvile og delte opp og gjorde som på bildet. Puttet sopp, smørklatter og timian over og satt inn halvannen time ekstra på 50 grader ! Ble så mørt og smeltet på tunga - brukte rester til gryte dagen etter faktisk ! Nydelig mat ! 361F7A11-A448-4873-8E01-2D6A204006EC.thumb.jpeg.27c79974507063b59fb08f19b346b156.jpeg

Anonymkode: 18a18...a99

• Liker 5
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Serverte hjort sist helg. Hadde en gedigen gjort i fryseren som jeg fant etter et år! Stekte den på 70 grader helde dagen, tok ut etter tre timer, lot hvile og delte opp og gjorde som på bildet. Puttet sopp, smørklatter og timian over og satt inn halvannen time ekstra på 50 grader ! Ble så mørt og smeltet på tunga - brukte rester til gryte dagen etter faktisk ! Nydelig mat ! 361F7A11-A448-4873-8E01-2D6A204006EC.thumb.jpeg.27c79974507063b59fb08f19b346b156.jpeg

Må være det beste som finnes! Langtidsstekt kjøtt på lav varme, naaam!!!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ugresset skrev (6 timer siden):

Må være det beste som finnes! Langtidsstekt kjøtt på lav varme, naaam!!!

Ja, absolutt ! Er på jakt etter mer vilt for det smaker så fantastisk! Litt kresen familie, men ærlig talt så får de venne seg til smaken. Er oppvokst med både elg og hjort 😍! Jo lenger det ligger i fryseren jo bedre smaker det 😍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...