Mardina Skrevet 28. januar #7861 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det den med fetaost? Har fortsatt ikke smakt den. Blir alltid skuffa når jeg lager sånne greier jeg finner på nettet 😅 Anonymkode: b2f7a...0de Ja, det er den med fetaost 😊 Synes den er kjempegod 😊 Bruker oppskriften til Meny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7862 Del Skrevet 28. januar Sopp stroganoff med sellerirotmos. Anonymkode: d6351...cf4 6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 29. januar #7863 Del Skrevet 29. januar Samyang Potet Ramen med Jacobs Utvalgte Goyza 👌🏻 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7864 Del Skrevet 29. januar Grove pitabrød med laks, avokado- og mangosalat og en grønn salat Anonymkode: c6f88...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7865 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Grove pitabrød med laks, avokado- og mangosalat og en grønn salat Anonymkode: c6f88...1c3 Med bilde😅 Anonymkode: c6f88...1c3 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 29. januar #7866 Del Skrevet 29. januar Prøvde meg på denne oppskriften idag https://www.godt.no/oppskrifter/kjoett/13622/ytrefilet-av-svin?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row23_pos2&utm_medium=dre-6798e0bd6ce4d372281412ad&porsjoner=3 Men prøvde å lage grønnkål chips i stedet, ble litt brent men smakte ok, og så hadde jeg også poteter til. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 29. januar #7867 Del Skrevet 29. januar Litt enkelt i dag, Long Chicken patty, med brokkoli og kokt ris med soyasaus 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. januar #7868 Del Skrevet 29. januar Frøya-laks og potet-og blomkålmos. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 30. januar #7869 Del Skrevet 30. januar Stekt ostegrill med litt stekt løk, brokkolini og rustikk potetstappe 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7870 Del Skrevet 30. januar Linsebolognese med edamamepasta Anonymkode: d6351...cf4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. januar #7871 Del Skrevet 30. januar Ovn-omelett med pasta, oster, stekt løk og matfløte. Med kjøttpålegg og grønt til. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. januar #7872 Del Skrevet 30. januar Min variant av Fish & chips 😊 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 31. januar #7873 Del Skrevet 31. januar Stekt sei med nudler, wokgrønnsaker og glaze. Hakket mer spennende enn den vanlige seibiffen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 31. januar #7874 Del Skrevet 31. januar Har vært ute på langtur i dag, så då ble det hjemmelaget pizza fra fryså, med chipotle maio på, det er blitt en ny favoritt på ptzza, vis det ska noe på 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet lørdag kl 16:45 #7875 Del Skrevet lørdag kl 16:45 Mulig merkelig kombo, men det var utrolig godt sammen! Stekt blomkål "biff", blomkål pure som ble krydret med bittelitt chili i, så den ble passe "varm" og crispy reker til, dette blir nok en av de rettene som blir laget flere ganger. Og retten ble til av at jeg hadde lyst på blomkål, samtidig lyst på de rekene, så då måtte jeg bare finne en måte å binde de sammen 👩🍳 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:28 #7876 Del Skrevet lørdag kl 19:28 elien skrev (2 timer siden): Mulig merkelig kombo, men det var utrolig godt sammen! Stekt blomkål "biff", blomkål pure som ble krydret med bittelitt chili i, så den ble passe "varm" og crispy reker til, dette blir nok en av de rettene som blir laget flere ganger. Og retten ble til av at jeg hadde lyst på blomkål, samtidig lyst på de rekene, så då måtte jeg bare finne en måte å binde de sammen 👩🍳 Hvordan har du lagd blomkålbiffen? Så kjempegodt ut😊 Anonymkode: af192...d7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet lørdag kl 19:42 #7877 Del Skrevet lørdag kl 19:42 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan har du lagd blomkålbiffen? Så kjempegodt ut😊 Anonymkode: af192...d7c Takk, det var nydeligt! 😊Det er veldig enkelt, skjærer av endene på blomkålen, så deler jeg det i midten i tykke skiver, ikke skjær av stilken for den hjelper skivene med å holde formen, kryddrer med salt og pepper på begge sider, steker de i panne med smør til de er møre og fått en fin farge. Av 1 blomkålhode så får jeg som regel 2 biffer/skiver. Koker endene møre og lager pure. Det er utrolig godt med bacon til og, har hatt det mange ganger tidligere. Som en variasjon kan du også panere blomkålskivene, i bare melblanding, eller videre i egg så med panko. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet søndag kl 13:34 #7878 Del Skrevet søndag kl 13:34 Vi hadde gjester i går og serverte en stor form med nachos. Vi hadde også en grønn salat med tranebær til, så det ble mer fargerikt enn bildet viser. Det ble alvorlig godt, og den lille resten som var igjen, kan brukes som pizzafyll. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet søndag kl 15:41 #7879 Del Skrevet søndag kl 15:41 I dag har hen yngste og jeg kokkelert litt sammen, og laget Chipotle Chicken Bowl 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 18:51 #7880 Del Skrevet søndag kl 18:51 Hadde denne i dag. Helt grei på smak, men ikke spesielt sterk. Selv om jeg tilsatte ekstra chili 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå