MarianneE Skrevet 24. januar #7841 Del Skrevet 24. januar Det regner oppå isen, stiv kuling og da ble det comfortfood her. 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 24. januar #7842 Del Skrevet 24. januar Hjemmemekket kebab-talerken 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. januar #7843 Del Skrevet 24. januar Det er fredag, og det ble nachos: Tacokjøttdeig, mais, vårløk, sopp og alpeost, toppet med avocado krem 👌🏻 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 25. januar #7844 Del Skrevet 25. januar Pasta med litt hot kjøttsaus med biffdeig, strimlet gulrot og løk. Revet lagret norvegia på toppen 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 25. januar #7845 Del Skrevet 25. januar Dette har vi gledet oss til en stund: ribbe (og masse deilige grønnsaker) i sursøt saus. Kona ville ha nudler, jeg hadde lyst på ris, så vi hadde begge deler. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 25. januar #7846 Del Skrevet 25. januar I dag ble det noe slags asiatisk: Riskake med vårløk stekt i vaffeljern, laks med hvitløkskrydder, spicy majo, avocado og agurk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 26. januar #7847 Del Skrevet 26. januar Resultatet av dagens innsats på kjøkkenet ble tre fine fiskegratenger, denne gang med chili og ingefær. Kan anbefales! 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 26. januar #7848 Del Skrevet 26. januar Prøvde noe nytt i dag, Sticky kjøttdeig med chili og ingefær, fra Det glade kjøkken, brukte biffdeig som var kjøpt på datosalg. Hadde egentlig lyst på Korean beef, men har hatt det litt i det siste, så fant jeg denne på nett, som ligner litt. Og så har jeg bakt i dag, så det ble Suksessterte (i langpanne) til desert! 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 26. januar #7849 Del Skrevet 26. januar 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7850 Del Skrevet 26. januar Vegetarlasagne med salat Anonymkode: c6f88...1c3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojoen Skrevet 26. januar #7851 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vegetarlasagne med salat Anonymkode: c6f88...1c3 Ups! Glemte å legge ved bilde 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7852 Del Skrevet 26. januar Indisk Daal. Anonymkode: d6351...cf4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 27. januar #7853 Del Skrevet 27. januar Fisk, Crispies, med revet gulrot, brokkolini, kokt potet, litt remulade og smeltet smør 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 27. januar #7854 Del Skrevet 27. januar Hjemmelaget minestronesuppe toppet med revet parmesan ☺️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. januar #7855 Del Skrevet 27. januar Spaghetti med fløte og biter av røkt skinke 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. januar #7856 Del Skrevet 27. januar 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 28. januar #7857 Del Skrevet 28. januar Blomkål og svine-panne, er også løk, rødløk, paprika og ca 5-8 pastabiter oppi 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 28. januar #7858 Del Skrevet 28. januar Har blitt mye Toro i det siste, helsa den strekker ikke helt til, og da hjelper det med noen enkle alternativer. I dag ble det Toro Biff Stroganoff, men siden jeg ikke er glad i biff 😅 men liker smaken av denne gryten, så da ble det hvite bønner, brokkoli, blomkål, sopp og litt gulrot isteden 👍🏻 Planen var å ha potetmos eller noe til, men det glemte jeg rett og slett 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 28. januar #7859 Del Skrevet 28. januar Tik tok pasta 😊 Alltid godt 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7860 Del Skrevet 28. januar Mardina skrev (29 minutter siden): Tik tok pasta 😊 Alltid godt 😊 Er det den med fetaost? Har fortsatt ikke smakt den. Blir alltid skuffa når jeg lager sånne greier jeg finner på nettet 😅 Anonymkode: b2f7a...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå