Ariana807 Skrevet 11. januar #7781 Del Skrevet 11. januar (endret) Har vært litt deprimert i forhold til mat den siste tiden. Streng anti inflammatorisk diett. Jeg sluttet nå i helgen da den ikke ser ut til å ha hatt noe særlig funksjon. Så i dag ble det middag med hvitløk i seg 🥳 Red Hot Ramen. Suppe, risnudler, soya marinerte egg, pak choy, fiskeboller, hvitløksmarinerte reker og aromasopp 👌🏻 Endret 11. januar av Ariana807 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 11. januar #7782 Del Skrevet 11. januar Garlic chicken med restesalat 😋 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet søndag kl 17:05 #7783 Del Skrevet søndag kl 17:05 Nuff Said.. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 18:00 #7784 Del Skrevet søndag kl 18:00 Samboer har laget i dag. Karbonadedeig, bacon og grillet paprika, kokt med hermetiske tomater og meksikansk krydring. Lokk -av hokkaidogresskarmos oppå. Salat til. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:38 #7785 Del Skrevet søndag kl 18:38 Quinoa og bønneboller med tilbehør i cashewkremet soppsaus. Anonymkode: d6351...cf4 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet søndag kl 19:19 #7786 Del Skrevet søndag kl 19:19 Forsinket julemiddag med noen venner som vi ikke fikk det til å klaffe med før i dag, ribbe og riskrem med mandel premie (og den var det jeg som fikk i dag 🤩) 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet søndag kl 19:20 #7787 Del Skrevet søndag kl 19:20 Kyllibgfilet i chilis-sjysaus, agurk, fermentert paprika 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet mandag kl 15:46 #7788 Del Skrevet mandag kl 15:46 Pimpet Toro Tandori gryte, nesten like mye løk som kylling oppi, god ris og litt mangochutny 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet mandag kl 16:39 #7789 Del Skrevet mandag kl 16:39 Så en oppskrift på TikTok i går; Sitronpasta med laks. Helt greit, blir nok ikke noe jeg lager igjen. Men helt greit 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet mandag kl 18:48 #7790 Del Skrevet mandag kl 18:48 Vi må frigjøre plass i fryseren, og den beskjedne starten var å ta to nakkekoteletter. For en gangs skyld brukte jeg ingen andre kryddere enn salt og pepper, men langtidsstekt kjøtt blir alltid godt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet mandag kl 23:34 #7791 Del Skrevet mandag kl 23:34 Pal Fungi skrev (På 22.8.2024 den 18.10): Snitzel med ris og saus/stuing av bladbete Så godt ut har ikke spist det på mange år snufs ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet tirsdag kl 15:19 #7792 Del Skrevet tirsdag kl 15:19 Kyllingoverlår la litt kryddersmør under skinnet før steking, med brokkolini, litt salat, kokt ris og litt saus 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet tirsdag kl 17:15 #7793 Del Skrevet tirsdag kl 17:15 En slags lompegrateng med sopp og bacon, delvis improvisert. Vi hadde en frisk salat til. 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet tirsdag kl 18:03 #7794 Del Skrevet tirsdag kl 18:03 Her er det burgertirsdag 😋 Den så litt stusslig ut den burgeren, men den var veldig god. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl 18:55 #7795 Del Skrevet tirsdag kl 18:55 Ovnsomelett i lompe med spekeskinke. Dagens omelett har en mozzarellaball i seg, gårdsost og stekt squash og løk. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl 19:15 #7796 Del Skrevet tirsdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 0.34): Det er fredagskvelden sin det! Hilsen misunnelig småbarnsmor. Dette var meg før jeg rotet det til med mann og barn 😅 Anonymkode: 332f5...9ff ♥️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet onsdag kl 16:07 #7797 Del Skrevet onsdag kl 16:07 Hjemmelaget karbonade med stekt løk og gulrot inni, med brokkolini, stekt løk, og stekt potetrester ifra søndag. Og må bare legge ved bilde av den nye pannen, den er bare super når jeg steker opp større ladninger! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet onsdag kl 18:57 #7798 Del Skrevet onsdag kl 18:57 Samboer har laget stekt skrei med stekt squash og risetto. (Som jeg nå har lært det heter når man lager risotto med risoni). 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet torsdag kl 15:22 #7799 Del Skrevet torsdag kl 15:22 Fiskefigurer med kokt og revet gulrot, brokkolini. potet og litt smelta smør 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet torsdag kl 15:29 #7800 Del Skrevet torsdag kl 15:29 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå