Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min klassiske gulrot-potetsuppe. Men slang med en halv kålrot i dag. Gav så deilig lite hint av jul. ☺️

IMG_7026.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjaker fra søndag, "rev" kjøttet ifra hverandre og varmet opp på lav varme over litt tid, potetstappe og fra søndag varmet i mikroen, kokte nye brokkolini, og som vanlig sånt blir bare bedre annen gang! :tommelopp2: 

7jan25.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen var innom med nydelig, selvfanget torsk i går. Vi hadde rester av salat (med olivenolje og balsamico) og sellerirot, så det ble en litt uortodoks kombinasjon – men veldig godt. Jeg tror det er første gang jeg har spist grønn salat til kokt torsk, men det passet overraskende bra.

20250107_171536.thumb.jpg.ae9b60046a7621dc245905734323731d.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stappelapper. 
Søndagens potet-og sellerirotmos er blitt til lapperøre ved hjelp av egg, mel, parmesan og melk. Servert med spekeskinke, hamburgerrygg og salat🥰

IMG_7043.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Belgfrukt og grønnsakskorma 

IMG_3427.jpeg

Anonymkode: d6351...cf4

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllinglårfile vendt i mel/krydderblanding, pannestekt, med brokkoli, gulrot med honing og soyasaus stekt i arifryer, kokt ris og litt hot saus

8jan25.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizza igjen.. Denne har karbonadedeig og baconterninger i fyllet.  

Pizza 8.januar.jpg

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har laget stekt steinbit med ovnsstekt hvitløk, rødløk og sellerirot. Og potetmos🥰

IMG_7055.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG20250108202215.thumb.jpg.633b52169fa134da6225449dfc825c51.jpgGarlic chicken med stekt isbergsalat 😊 så ikke så godt ut men det var veldig godt altså 🤣

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så flotte ferske reker på butikken i dag, så det kunne jeg ikke gå forbi. Så det ble spiralloff med ferske reker, crispy salat, egg, søt paprika, maiones og sitron. Sagt enklere, rekesmørbrød! 

9jan25.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskekaker med potetbåter og gulrotstuing😌 Hadde glemt hvor godt det er med sånn stuing! 

IMG_7062.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stekt torsk med masse hvitløk i pannen, med rekerestene fra i går, gulrot, brokkoli, potet og saus

10jan25.jpg

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drukket meg bedugget på champagne og laget one-pot-pasta. Da er det god fredag:hjerter:

IMG_7071.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Drukket meg bedugget på champagne og laget one-pot-pasta. Da er det god fredag:hjerter:

IMG_7071.jpeg

Det er fredagskvelden sin det!

Hilsen misunnelig småbarnsmor. Dette var meg før jeg rotet det til med mann og barn 😅

Anonymkode: 332f5...9ff

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørbrad fra datodisken, til en nesten Biff Chopsuey fra AltAsiatisk, hadde ikke alle grønnsaker fra hennes oppskrift, brukte det jeg hadde. Det var nydeligt!

11jan25.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttdeig,ris,avokado,tomat,agurk, vårløk,ost,salsa og kesam20250111_185449.thumb.jpg.650d7c89597bc4dc5364fb5284fff074.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til får jeg lyst på pizzaboller og i dag var en slik dag. Ser litt rotete ut, men det smakte godt og det ble til mange middager.20250111_182144.thumb.jpg.a3f87f6eba622d566507ae14006f5f31.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...