Frøkenfryden Skrevet 6. januar #7761 Del Skrevet 6. januar Min klassiske gulrot-potetsuppe. Men slang med en halv kålrot i dag. Gav så deilig lite hint av jul. ☺️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 7. januar #7762 Del Skrevet 7. januar Kjaker fra søndag, "rev" kjøttet ifra hverandre og varmet opp på lav varme over litt tid, potetstappe og fra søndag varmet i mikroen, kokte nye brokkolini, og som vanlig sånt blir bare bedre annen gang! 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 7. januar #7763 Del Skrevet 7. januar Naboen var innom med nydelig, selvfanget torsk i går. Vi hadde rester av salat (med olivenolje og balsamico) og sellerirot, så det ble en litt uortodoks kombinasjon – men veldig godt. Jeg tror det er første gang jeg har spist grønn salat til kokt torsk, men det passet overraskende bra. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar #7764 Del Skrevet 7. januar Stappelapper. Søndagens potet-og sellerirotmos er blitt til lapperøre ved hjelp av egg, mel, parmesan og melk. Servert med spekeskinke, hamburgerrygg og salat🥰 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7765 Del Skrevet 7. januar Belgfrukt og grønnsakskorma Anonymkode: d6351...cf4 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 8. januar #7766 Del Skrevet 8. januar Kyllinglårfile vendt i mel/krydderblanding, pannestekt, med brokkoli, gulrot med honing og soyasaus stekt i arifryer, kokt ris og litt hot saus 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 8. januar #7767 Del Skrevet 8. januar Pizza igjen.. Denne har karbonadedeig og baconterninger i fyllet. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. januar #7768 Del Skrevet 8. januar Samboer har laget stekt steinbit med ovnsstekt hvitløk, rødløk og sellerirot. Og potetmos🥰 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 8. januar #7769 Del Skrevet 8. januar Garlic chicken med stekt isbergsalat 😊 så ikke så godt ut men det var veldig godt altså 🤣 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar #7770 Del Skrevet 9. januar Noen ganger er fiskeboller veldig godt 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 9. januar #7771 Del Skrevet 9. januar Det var så flotte ferske reker på butikken i dag, så det kunne jeg ikke gå forbi. Så det ble spiralloff med ferske reker, crispy salat, egg, søt paprika, maiones og sitron. Sagt enklere, rekesmørbrød! 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. januar #7772 Del Skrevet 9. januar Fiskekaker med potetbåter og gulrotstuing😌 Hadde glemt hvor godt det er med sånn stuing! 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 9. januar #7773 Del Skrevet 9. januar Bolognese 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 10. januar #7774 Del Skrevet 10. januar Stekt torsk med masse hvitløk i pannen, med rekerestene fra i går, gulrot, brokkoli, potet og saus 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar #7775 Del Skrevet 10. januar Drukket meg bedugget på champagne og laget one-pot-pasta. Da er det god fredag 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 10. januar #7776 Del Skrevet 10. januar potet-løk-kålrot-gulrotsuppe med ei fillete pannekake 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7777 Del Skrevet 10. januar Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Drukket meg bedugget på champagne og laget one-pot-pasta. Da er det god fredag Det er fredagskvelden sin det! Hilsen misunnelig småbarnsmor. Dette var meg før jeg rotet det til med mann og barn 😅 Anonymkode: 332f5...9ff 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 11. januar #7778 Del Skrevet 11. januar Mørbrad fra datodisken, til en nesten Biff Chopsuey fra AltAsiatisk, hadde ikke alle grønnsaker fra hennes oppskrift, brukte det jeg hadde. Det var nydeligt! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 11. januar #7779 Del Skrevet 11. januar Kjøttdeig,ris,avokado,tomat,agurk, vårløk,ost,salsa og kesam 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. januar #7780 Del Skrevet 11. januar Av og til får jeg lyst på pizzaboller og i dag var en slik dag. Ser litt rotete ut, men det smakte godt og det ble til mange middager. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå