Frøkenfryden Skrevet 30. oktober #7381 Del Skrevet 30. oktober Omelett med pølse og jarlsberg. Med lompe til☺️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. oktober #7382 Del Skrevet 30. oktober Stekte nudler, lenge siden sist. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #7383 Del Skrevet 30. oktober Anonymkode: 51bb5...a0f 4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 31. oktober #7384 Del Skrevet 31. oktober Ytrefilet fra söta bror, poteter fra egen hage, rødvin sjy og chimichurri. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet torsdag kl 15:09 #7385 Del Skrevet torsdag kl 15:09 Litt rar uke, med festmat på mandag, rester i fire dager etter – og en ny runde med festmat på lørdag (følg med!). Men restemat er ofte godt det også, slik som denne pytt i pannen som vi beriket med rødbeter og egg. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:30 #7386 Del Skrevet torsdag kl 17:30 Ble fiskekaker med pasta og aioli i dag Anonymkode: c93db...279 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet torsdag kl 17:51 #7387 Del Skrevet torsdag kl 17:51 I dag var både hen eldste og eks-mann på middag, og vi spiste kylling i satay, med masse løk i. Nydelig mat! 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet torsdag kl 23:54 #7388 Del Skrevet torsdag kl 23:54 Pawn Hearts skrev (8 timer siden): Litt rar uke, med festmat på mandag, rester i fire dager etter – og en ny runde med festmat på lørdag (følg med!). Men restemat er ofte godt det også, slik som denne pytt i pannen som vi beriket med rødbeter og egg. Også så fine høstfarger 🍁 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet fredag kl 09:51 #7389 Del Skrevet fredag kl 09:51 Mardina skrev (9 timer siden): Også så fine høstfarger 🍁 😊 Hehe,det la jeg merke til og 😇 🧡, må være dagens 🍳 middagsbilde 👍💟🏆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet fredag kl 13:06 #7390 Del Skrevet fredag kl 13:06 Ertesuppe uten pannekaker.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet fredag kl 14:29 #7391 Del Skrevet fredag kl 14:29 Mardina skrev (14 timer siden): Også så fine høstfarger 🍁 😊 Så hyggelig at du (og andre her) liker bildet! Vi venter gjester i morgen, og jeg har begynt på maten. Kjøttbollene, som skal serveres med ouzosaus, skal få 20 minutter i ovnen sammen med potetene i morgen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet fredag kl 17:09 #7392 Del Skrevet fredag kl 17:09 Lasagne med salat, hadde litt hvitløkbagett som ikke kom med på bilde 🥖 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:41 #7393 Del Skrevet fredag kl 20:41 Ikke helt i slaget så da gjør man det enkelt med nudler, linser og hjemmelaget «soltørket» tomater i en saus av kokosmelk og chiliolje. Anonymkode: d6351...cf4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet fredag kl 22:35 #7394 Del Skrevet fredag kl 22:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke helt i slaget så da gjør man det enkelt med nudler, linser og hjemmelaget «soltørket» tomater i en saus av kokosmelk og chiliolje. Anonymkode: d6351...cf4 Er du vegetarianer? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet lørdag kl 14:47 #7395 Del Skrevet lørdag kl 14:47 Kyllingoverlår med nydeligt crispy skinn, salat og pommes noiset 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 18:17 #7396 Del Skrevet lørdag kl 18:17 Gav min samboer to steinbitfileter og middagsoppdraget. Fikk stekt steinbit, med pannestekte gulrøtter, stekte med sitronsaft, ingefær, honning og hvitløk. Og en risetto med tomater, grilla paprika, chorizo og litt ekstra fancy smør og fancy ost. Veldig godt 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:17 #7397 Del Skrevet lørdag kl 19:17 Paneera skrev (20 timer siden): Er du vegetarianer? 😊 Nei jeg er veganer😊 Anonymkode: d6351...cf4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:18 #7398 Del Skrevet lørdag kl 19:18 Kantarell og linsewok. Anonymkode: d6351...cf4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet lørdag kl 20:32 #7399 Del Skrevet lørdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei jeg er veganer😊 Anonymkode: d6351...cf4 Du lager så mye godt. Er det ikke vanskelig å sette sammen middager som ikke kan ha meieri og egg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:13 #7400 Del Skrevet lørdag kl 21:13 Paneera skrev (34 minutter siden): Du lager så mye godt. Er det ikke vanskelig å sette sammen middager som ikke kan ha meieri og egg? Takk! Nei jeg synes ikke det, men nå har jeg vært veganer i så mange år at jeg ikke tenker over at jeg ikke har egg eller meieriprodukter i maten min. Og når det kommer til meieriprodukter finnes det veganske alternativer til alt og funksjonen til egg lar seg lett løse med andre produkter. Anonymkode: d6351...cf4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå