Fjugur Skrevet 4. september #7021 Del Skrevet 4. september Kyllingbryst m/pancetta og kryddersmør (sånn i form fra Rema), ovnsstekte poteter og gulrøtter og aspargesbønner (delt kyllingen for jeg spiser uansett ikke et helt) 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 4. september #7022 Del Skrevet 4. september (endret) @Frøkenfrydens gode gulrotsuppe 😋 Endret 4. september av Perine 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. september #7023 Del Skrevet 4. september Perine skrev (20 minutter siden): @Frøkenfrydens gode gulrotsuppe 😋 Perine skrev (20 timer siden): Nammenam, den suppa er så god 😋 Takk for hyggelig kommentar🥰 Og så kjekt at du ble inspirert. Nå ble jeg glad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. september #7024 Del Skrevet 4. september Pulled kylling i wraps med grønt☺️ 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #7025 Del Skrevet 4. september Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hva er dette for noe godt? Anonymkode: 1eb21...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. september #7026 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva er dette for noe godt? Anonymkode: 1eb21...c8e Stroganof. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 4. september #7027 Del Skrevet 4. september Nakkekotelett med ovnsstekte grønnsaker. Så godt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7028 Del Skrevet 4. september Her var det mye liv siden sist Jeg har vært i Frankrike, og hatt mer eller mindre KG-fri. Her er noe utvalg av middagene jeg spiste i Frankrike Dag 1 var jeg på cruise på Seinen med 3 retters middag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7029 Del Skrevet 4. september Dag 2 dro jeg til Versailles slottet og spiste på indiske Taj Mahal Det ble nan keema og chicken paneer med en slags fløtesaus tilsatt safran Kanskje den beste indiske retten jeg har smakt. Helt utsøkt! 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7030 Del Skrevet 4. september Dag 3 hadde jeg en fransk delikatesse - blanquette de veau 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7031 Del Skrevet 4. september Dag 4 ble det cuisse de canard confit (andeconfit) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7032 Del Skrevet 4. september (endret) Dag 4 ble det også cheesenan med tandoori kylling til lunsj, og en Latin-Amerikansk rett til hovedrett på kvelden Endret 4. september av Paneera 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7033 Del Skrevet 4. september Dag 5 ble det soupe à l'oignon (løksuppe) og ostefondu 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7034 Del Skrevet 4. september Dag 6 ble det indisk - sammen med ei venninne jeg reiste for å besøke Chicken Kashmir 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7035 Del Skrevet 4. september Dag 7 ble det sushi 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7036 Del Skrevet 4. september Dag 8 ble det shawerma. Var i Disneyland og de hadde nesten bare junkfood. Ville ha noe "ordentlig", så shawerma var det nærmeste jeg kom 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7037 Del Skrevet 4. september (endret) Siste dagen (i går) ble det indisk Endret 4. september av Paneera 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. september #7038 Del Skrevet 4. september (endret) Må bare dele de søtsakene jeg kjøpte fra slottet Som dere sikkert skjønner, har jeg brukt en del penger Summerte opp i dag: Over 6000kr på mat på 9 dager 🙊 Endret 4. september av Paneera 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 4. september #7039 Del Skrevet 4. september 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 5. september #7040 Del Skrevet 5. september Fersk pasta fylt med ricotta og spinat 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå