Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kruset skrev (22 timer siden):

Heldig med han samboeren din, ser det ut som. 🥰

Snapchat-2021120151.thumb.jpg.259817a72935cf8b29c2bfb59d644926.jpg

Jeg orket å lage middag igjen i dag. Søtpotetmos, kokt brokkoli og sukkererter, torsk og sprøstekt spekeskinke.

Ja!♥️ Er heldig!

Din mat ser også topp ut!

Jeg forbarmet meg over pizzasausrestene i dag og lot de bli med i hjemmelaget kremet tomatsuppe, servert med egg og parmesan☺️

IMG_6032.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt på grønnsaksdiett, haha

Dette fungerte helt ok som middag. Kokt og grovmoset blomkål med masse gressløk.

IMG_2653.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en middag fra han Adam. «Steambuns med teriyakiglasert sopp og friske grønnsaker servert med krydret ris og skjørost»

Midt på tre. Gode smaker, osten kanskje ikke helt min smak. Men litt lite sopp og teriaki fyll i forhold til steambuns og ris 😅

Men godt å ha prøvd 👌🏻

IMG_0335.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 nykjøpte snusasker å en aldri så liten kald øl fra egen tapp! Helsing fra herr og fru fra Lom👍

6F16384E-77C7-462A-A810-D5F91F9D9A0C.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suppe av potet, søtpotet, gulrot, løk, hvitløk, chili, ingefær og creme fraiche. Med en bit stekt laks☺️

IMG_6041.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Suppe av potet, søtpotet, gulrot, løk, hvitløk, chili, ingefær og creme fraiche. Med en bit stekt laks☺️

IMG_6041.jpeg

Nammenam, den suppa er så god 😋

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Ariana807 said:

Nok en middag fra han Adam. «Steambuns med teriyakiglasert sopp og friske grønnsaker servert med krydret ris og skjørost»

Midt på tre. Gode smaker, osten kanskje ikke helt min smak. Men litt lite sopp og teriaki fyll i forhold til steambuns og ris 😅

Men godt å ha prøvd 👌🏻

IMG_0335.jpeg

Kan jeg spørre hvilken variant av kassene du har bestilt?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens ☺️ kyllingsalat med lårfilet stekt i Rema sin Jamaicansk jerk marinade, med krydret «flatbread» av cottage cheese, egg og en håndfull havregryn ☺️

IMG_9562.jpeg

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kruset skrev (11 timer siden):

Kan jeg spørre hvilken variant av kassene du har bestilt?😊

Jeg har i teorien valgt vegetarkasse; MEN hos Adam står man fritt til å velge blandt ~60 retter hver uka, uavhengig av hvilken kassen man har valgt. Eneste man selvsagt må huske på er å gå inn å redigere.

Jeg valgte vegetarkassen, da denne første uka så var det den som hadde flest oppskrifter jeg ønsket å teste ut 😄 Er glad i god mat og gode smaker, ikke vegetarianer, men vegetarmat kan være veldig godt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig handle til Nachos i dag, men kunne ikke dy meg da jeg så blomkålene på Meny. Så da ble det blomkålgrateng. Helt nydelig i dag.

IMG_4144.jpeg

Anonymkode: ec39a...d5a

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...