Forundret.. Skrevet 2. september #7001 Del Skrevet 2. september Servert med ris da 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september #7002 Del Skrevet 2. september Kruset skrev (22 timer siden): Heldig med han samboeren din, ser det ut som. 🥰 Jeg orket å lage middag igjen i dag. Søtpotetmos, kokt brokkoli og sukkererter, torsk og sprøstekt spekeskinke. Ja!♥️ Er heldig! Din mat ser også topp ut! Jeg forbarmet meg over pizzasausrestene i dag og lot de bli med i hjemmelaget kremet tomatsuppe, servert med egg og parmesan☺️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 2. september #7003 Del Skrevet 2. september 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 2. september #7004 Del Skrevet 2. september Fortsatt på grønnsaksdiett, haha Dette fungerte helt ok som middag. Kokt og grovmoset blomkål med masse gressløk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 3. september #7005 Del Skrevet 3. september Laget meg suppe av en brokkoli, litt purre, buljong og persilledryss 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 3. september #7006 Del Skrevet 3. september Nok en middag fra han Adam. «Steambuns med teriyakiglasert sopp og friske grønnsaker servert med krydret ris og skjørost» Midt på tre. Gode smaker, osten kanskje ikke helt min smak. Men litt lite sopp og teriaki fyll i forhold til steambuns og ris 😅 Men godt å ha prøvd 👌🏻 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 3. september #7007 Del Skrevet 3. september Ostegrill, karamellisert løk, brokkoli og fyldig potetstappe 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 3. september #7008 Del Skrevet 3. september 2 nykjøpte snusasker å en aldri så liten kald øl fra egen tapp! Helsing fra herr og fru fra Lom👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. september #7009 Del Skrevet 3. september 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. september #7010 Del Skrevet 3. september Suppe av potet, søtpotet, gulrot, løk, hvitløk, chili, ingefær og creme fraiche. Med en bit stekt laks☺️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 3. september #7011 Del Skrevet 3. september Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Suppe av potet, søtpotet, gulrot, løk, hvitløk, chili, ingefær og creme fraiche. Med en bit stekt laks☺️ Nammenam, den suppa er så god 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 3. september #7012 Del Skrevet 3. september 6 hours ago, Ariana807 said: Nok en middag fra han Adam. «Steambuns med teriyakiglasert sopp og friske grønnsaker servert med krydret ris og skjørost» Midt på tre. Gode smaker, osten kanskje ikke helt min smak. Men litt lite sopp og teriaki fyll i forhold til steambuns og ris 😅 Men godt å ha prøvd 👌🏻 Kan jeg spørre hvilken variant av kassene du har bestilt?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 4. september #7013 Del Skrevet 4. september Gårsdagens ☺️ kyllingsalat med lårfilet stekt i Rema sin Jamaicansk jerk marinade, med krydret «flatbread» av cottage cheese, egg og en håndfull havregryn ☺️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. september #7014 Del Skrevet 4. september Kruset skrev (11 timer siden): Kan jeg spørre hvilken variant av kassene du har bestilt?😊 Jeg har i teorien valgt vegetarkasse; MEN hos Adam står man fritt til å velge blandt ~60 retter hver uka, uavhengig av hvilken kassen man har valgt. Eneste man selvsagt må huske på er å gå inn å redigere. Jeg valgte vegetarkassen, da denne første uka så var det den som hadde flest oppskrifter jeg ønsket å teste ut 😄 Er glad i god mat og gode smaker, ikke vegetarianer, men vegetarmat kan være veldig godt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #7015 Del Skrevet 4. september Skulle egentlig handle til Nachos i dag, men kunne ikke dy meg da jeg så blomkålene på Meny. Så da ble det blomkålgrateng. Helt nydelig i dag. Anonymkode: ec39a...d5a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. september #7016 Del Skrevet 4. september 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 4. september #7017 Del Skrevet 4. september Kremet sweet chili kylling panne 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 4. september #7018 Del Skrevet 4. september Hverdagslig pølselapskaus ☺️ 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. september #7019 Del Skrevet 4. september 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 4. september #7020 Del Skrevet 4. september 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå