Mardina Skrevet 30. august #6981 Del Skrevet 30. august Seifilet med poteter og masse stekt løk 😁 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 30. august #6982 Del Skrevet 30. august Middag nr 2, fredags taco på hotellet 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 30. august #6983 Del Skrevet 30. august 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. august #6984 Del Skrevet 30. august Pasta alfredo med sprøstekt bacon 😋 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 31. august #6985 Del Skrevet 31. august Frokost, lunsj eller middag, grønnsakssuppe hele dagen så lenge jeg gidder eller til de nye buksene passer igjen etter sommerens synder. Det er bare diverse grønnsaker, persille og buljong. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 31. august #6986 Del Skrevet 31. august Grove vafler med havregryn. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 31. august #6987 Del Skrevet 31. august Hjemme på perm, og reiste litt tidligere, så vi tok en tur på butikken, jeg hadde lyst på fiskegrateng eller kylling. Det ble kylling, ovnsbakt kyllingoverlår meg honning og soyasaus, og masse brokkoli. Det var nydelig! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. august #6988 Del Skrevet 31. august Skrei med ovnsstekte potetskiver, squash og hjemmelaget hollandaisesaus. Samboers verk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 1. september #6989 Del Skrevet 1. september Pawn Hearts skrev (På 31.7.2024 den 17.02): Hva er det? Yukonbombe? Var faktisk en øl. Frysenlund på tapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 1. september #6990 Del Skrevet 1. september Da skal jeg prøve å spare tid og penger med å ha slik matkasse; Adam har i dag levert, og på menyen sto: Buddha bowl med hoisinstekt sopp og kikerter, mangosalsa og quinoa. *Chillimajoen ble litt tykk lagt på 😅 Ikke den beste hoisin sausen jeg har smakt, men godt å ha prøvd 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. september #6991 Del Skrevet 1. september 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 1. september #6992 Del Skrevet 1. september Jeg som hadde så lyst på fiskegrateng i går, så var det her på hotellet i kveld, og den var veldig god! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. september #6993 Del Skrevet 1. september Samboer har laget pizza med mye kjærlighet i dag. Saus laget på ferske san marzano-tomater. Pizzadeig som er strukket og brettet gjennom dagen. Toppet med paprika, sjalottløk og salsiccia-kjøttboller. Kjøttbollene er bare rå salsicciapølser fra Jacobs der fyllet er klemt ut og klemt sammen til små boller. Osteblanding med blant annet gruyere. SÅ godt 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. september #6994 Del Skrevet 1. september 3 hours ago, Frøkenfryden said: Samboer har laget pizza med mye kjærlighet i dag. Saus laget på ferske san marzano-tomater. Pizzadeig som er strukket og brettet gjennom dagen. Toppet med paprika, sjalottløk og salsiccia-kjøttboller. Kjøttbollene er bare rå salsicciapølser fra Jacobs der fyllet er klemt ut og klemt sammen til små boller. Osteblanding med blant annet gruyere. SÅ godt Heldig med han samboeren din, ser det ut som. 🥰 Jeg orket å lage middag igjen i dag. Søtpotetmos, kokt brokkoli og sukkererter, torsk og sprøstekt spekeskinke. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 2. september #6995 Del Skrevet 2. september Fiskeboller 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #6996 Del Skrevet 2. september Potet og linsekaker med løk og tilbehør. Anonymkode: d6351...cf4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #6997 Del Skrevet 2. september Indisk daal med surdeigsbagett Anonymkode: c6f88...1c3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 2. september #6998 Del Skrevet 2. september Blomkålsuppe med et par brokkolistilker i. Stekt chorizo og vårløk som topping. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 2. september #6999 Del Skrevet 2. september Jeg har termin i dag, men siden det er null tegn til baby enda benyttet jeg sjansen til å lage en stooor kjele med kjøttsuppe. Kjekt å kunne fryse ned restene for kjappe og gode middager i dagene etter fødsel 😋 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 2. september #7000 Del Skrevet 2. september Utskrevet! Middag nr 2, long chicken patty med salat og ris med sweet chili sauce 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå