Ariana807 Skrevet 27. august #6961 Del Skrevet 27. august I dag ble det en enkel overtidsmiddag. Findus Sprøbakt fiskefilet i airfryer og hjemmelaga potetmos, enkelt og godt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 27. august #6962 Del Skrevet 27. august 1 hour ago, Frøkenfryden said: Hysekake på rugbrød😌 Nå fikk jeg plutselig lyst til å synge And them good ol' boys were eatin' haddock and rye Singin', "This'll be the day that I die 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. august #6963 Del Skrevet 27. august Pawn Hearts skrev (6 minutter siden): Nå fikk jeg plutselig lyst til å synge And them good ol' boys were eatin' haddock and rye Singin', "This'll be the day that I die Haha😂 Vel dagen min har vært over snittet fæl, derav min enkle servering. Men håper det ikke blir slik som du skriver🥹 Satser på at whole rye will make me good old and whole igjen, eller noe sånt😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 28. august #6964 Del Skrevet 28. august Chili con carne, og en lite god dersert 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 28. august #6965 Del Skrevet 28. august Hektiske dager, så den siste tiden har det blitt mye rester og enkel mat til middag. I dag spiste vi bergensk fiskesuppe med ørret og ekstra grønnsaker. Jeg planlegger noe litt mer ambisiøst på fredag, og kanskje jeg innvier det nye vaffeljernet vårt på lørdag. Men i neste uke drar vi på ferie, så da blir det fint lite kokekunst på meg i tre uker framover. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #6966 Del Skrevet 28. august Anonymkode: ec39a...d5a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 28. august #6967 Del Skrevet 28. august Middag nr 2 i dag, var middag på pasient hotellet. Lammeskank med pommes anna (tror det var det potetene het) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 28. august #6968 Del Skrevet 28. august 53 minutter siden, elien said: Middag nr 2 i dag, var middag på pasient hotellet. Lammeskank med pommes anna (tror det var det potetene het) Både chili og skank samme dag? Det må da veie opp for den lite gode desserten. Men på hotellet er det kanskje du som betaler selv? Ser uansett godt ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. august #6969 Del Skrevet 28. august Fiskepinner, potet-og søtpotetmos og smørdampa kål. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 28. august #6970 Del Skrevet 28. august Pawn Hearts skrev (43 minutter siden): Både chili og skank samme dag? Det må da veie opp for den lite gode desserten. Men på hotellet er det kanskje du som betaler selv? Ser uansett godt ut. He he, den chilien hørtes bedre ut enn den smakte. Maten på hotellet betaler jeg ikke for. Men vis en ikke vil ha en av de 2 rettene som er, så må en betale selv. I dag var det en slags fisk og lammeskank. Maten her er et litt bedre enn sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #6971 Del Skrevet 28. august Kremet linsesuppe med hvitløk og urteflette. Anonymkode: d6351...cf4 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 29. august #6972 Del Skrevet 29. august Hjemme på permisjon, og vi koser oss med pizza 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. august #6973 Del Skrevet 29. august (endret) Ovnsstekt omelett med diverse løk, gode pølser, parmesan, jarlsberg og matfløte. Hadde rugbrød og salat til☺️ Endret 29. august av Frøkenfryden 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 29. august #6974 Del Skrevet 29. august Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ovnsstekt omelett med diverse løk, gode pølser, parmesan, jarlsberg og matfløte. Hadde rugbrød og salat til☺️ Har du en oppskrift på denne? Så kjempegod ut 🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. august #6975 Del Skrevet 29. august Mardina skrev (1 minutt siden): Har du en oppskrift på denne? Så kjempegod ut 🤤 Takk! 🥰 Jeg lager ulik hver gang alt etter hva jeg har, men gir gjerne oppskrift på denne☺️ 1 veldig liten finhakka gul løk stekt lett (blank) med 2 oppkutta pølser. Jeg hadde Grilstad hvitløk-og urtepølse. 2 hakka vårløk. Kutta opp 47 g parmesan og 37 g jarlsberg i biter. (Ca 100 g er fint egentlig) Putter alt dette i en ildfast form. Min er av slik størrelse at et bakepapiret dekker alle kantene. Det er topp for da løfter jeg bare ut hele greia når den er ferdig og skjærer i ruter. Hadde over 6 egg rørt sammen med 2 dl matfløte og 1 teskje salt og en del pepper. I ovnen på 200 g i ca 30-40 min. Blåser seg opp når ferdig, du ser lett om den disser når du tar den ut. Da er den ikke helt klar. PS: pastarester er også godt oppi! 👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 29. august #6976 Del Skrevet 29. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk! 🥰 Jeg lager ulik hver gang alt etter hva jeg har, men gir gjerne oppskrift på denne☺️ 1 veldig liten finhakka gul løk stekt lett (blank) med 2 oppkutta pølser. Jeg hadde Grilstad hvitløk-og urtepølse. 2 hakka vårløk. Kutta opp 47 g parmesan og 37 g jarlsberg i biter. (Ca 100 g er fint egentlig) Putter alt dette i en ildfast form. Min er av slik størrelse at et bakepapiret dekker alle kantene. Det er topp for da løfter jeg bare ut hele greia når den er ferdig og skjærer i ruter. Hadde over 6 egg rørt sammen med 2 dl matfløte og 1 teskje salt og en del pepper. I ovnen på 200 g i ca 30-40 min. Blåser seg opp når ferdig, du ser lett om den disser når du tar den ut. Da er den ikke helt klar. PS: pastarester er også godt oppi! 👍 Takk, skal absolutt prøves en dag 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 30. august #6977 Del Skrevet 30. august Lapskaus 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 30. august #6978 Del Skrevet 30. august Tagliatelle med fennikel, purre, tomat (både frisk og soltørka), pinjekjerner, hvitløks- og chiliolje, basilikum og parmesan. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. august #6979 Del Skrevet 30. august Pizza med et libabrød som bunn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 30. august #6980 Del Skrevet 30. august Var takknemlig for å ha kokosris i fryseren når sykdom inntraff. Det gikk ned, på tross av laber matlyst. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå