Maskinfører Skrevet 19. august #6901 Del Skrevet 19. august (endret) Jaja kvinneguidere hva sier dere til dagens middag ? 3 bakker 750,- 😀🍝🍝🍝 Endret 19. august av Maskinfører Som vanlig glemte Bilde 😋 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 19. august #6902 Del Skrevet 19. august 38 minutter siden, Maskinfører said: Jaja kvinneguidere hva sier dere til dagens middag ? 3 bakker 750,- 😀🍝🍝🍝 Dyre bakker. Jeg har gratis bakker rett utenfor døra. Ellers ser spagettiretten helt grei ut. Har du laget den selv? Jeg foreslår litt parmesan på toppen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august #6903 Del Skrevet 19. august Pawn Hearts skrev (14 minutter siden): Dyre bakker. Jeg har gratis bakker rett utenfor døra. Ellers ser spagettiretten helt grei ut. Har du laget den selv? Jeg foreslår litt parmesan på toppen. Nei den er kjøpt på en Restaurant 😀 god spagetti ja hadde den med hjem og la parmesan på den 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 19. august #6904 Del Skrevet 19. august Dagens middag ble veldig ta det man har, for jeg trodde jeg hadde noen ting i kjøleskapet som ikke var der. Torsk, sprøstekt spekeskinke, kokte grønnsaker og potet, først kokt, så stekt i ovn med smør og krydder. 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august #6905 Del Skrevet 19. august Kruset skrev (Akkurat nå): Dagens middag ble veldig ta det man har, for jeg trodde jeg hadde noen ting i kjøleskapet som ikke var der. Torsk, sprøstekt spekeskinke, kokte grønnsaker og potet, først kokt, så stekt i ovn med smør og krydder. Så godt ut 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 19. august #6906 Del Skrevet 19. august 9 minutter siden, Maskinfører said: Så godt ut 😀 Ja, det smakte absolutt godt. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #6907 Del Skrevet 19. august 39 minutter siden, Kruset said: Dagens middag ble veldig ta det man har, for jeg trodde jeg hadde noen ting i kjøleskapet som ikke var der. Torsk, sprøstekt spekeskinke, kokte grønnsaker og potet, først kokt, så stekt i ovn med smør og krydder. Så digg ut. Men kjente jeg ble veldig nysgjerrig på hva du hadde tenkt til å lage og hvilke ingredienser du manglet!! 😂 Anonymkode: 667a2...c01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 19. august #6908 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (På 16.8.2024 den 1.29): Så godt ut 😀 hva er dette da ? Spagetti og noe ? 😉 Nei er nudler (hadde de i suppe med buljong og div grønnsaker + kylling) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. august #6909 Del Skrevet 19. august Trish skrev (Akkurat nå): Nei er nudler (hadde de i suppe med buljong og div grønnsaker + kylling) Du hadde det ja så godt ut da har jeg oppskriften 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 19. august #6910 Del Skrevet 19. august Maskinfører skrev (31 minutter siden): Du hadde det ja så godt ut da har jeg oppskriften Hvis du skal lage det tipser jeg om hvitløk, chili, ingefær, soyasaus og litt limesaft oppi, + grønnsakene du vil (og buljongterning) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 19. august #6911 Del Skrevet 19. august Laks 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 20. august #6912 Del Skrevet 20. august (endret) spiser keto og hadde en pakke revet kylling som gikk ut på dato i dag. Stekte sopp løk og hvitløk. Bacon og tomat med oliven. Enkelt men ganske digg Endret 20. august av Ænema 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. august #6913 Del Skrevet 20. august Omelett med mye blomkål, løk, søt paprika og kylling 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #6914 Del Skrevet 20. august Lasagne (sånn pakke fra Knorr). Blandet i hvitløk, gulrot, rødløk og kidneybønner også Anonymkode: 44b35...0e3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. august #6915 Del Skrevet 20. august 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. august #6916 Del Skrevet 20. august Fjordland fiskesuppe tilsatt fiskekake og vårløk☺️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 20. august #6917 Del Skrevet 20. august (endret) Det er dyrt å spise ute når man har anoreksi. Siden jeg ikke spiser ris (synes ikke det er spesielt godt til at det er verdt såpass mange kalorier), så må jeg ha to kjøttretter for å bli mett. Bestilte meg derfor hvitløk chicken og butter lam. Venninnen og jeg hadde en hvitløknan på deling Endret 20. august av Paneera 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. august #6918 Del Skrevet 20. august Pastarett fra Tik tok. Sausen er basert på spinat, mye hvitløk og fetaost 😊 Veldig godt 🤤 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 20. august #6919 Del Skrevet 20. august 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #6920 Del Skrevet 20. august Linse, spinat og myntesuppe med stekt sopp og ristet sesamfrø Anonymkode: d6351...cf4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå