Pawn Hearts Skrevet 17. august #6881 Del Skrevet 17. august Denne ble knasende god (skjønt en uforholdsmessig stor del av chilien hade klumpet seg sammen i den aller siste biten jeg tok😅). 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet 17. august #6882 Del Skrevet 17. august (endret) Endelig skaffet pizzaovn! Prøvde en del forskjellige, den hvite pizzaen med blåmuggost, skinke, valnøtter og honning var veldig god, men den på bildet er den eneste jeg tok bilde av. Med coppa-skinke, semitørkede tomater og en lokal godt modnet hardost var også veldig god! Endret 17. august av Vestlig 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 17. august #6883 Del Skrevet 17. august Fremdeles ikke i form, så varmet bare noen rester fra tidligere i uken 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. august #6884 Del Skrevet 17. august Noen dager så blir det enkel middag. Ikke helt i toppform. McDonald sto høyt på lista, men så ble det heller hjemmelaga Kyllingnuggets - panert kyllingfilet med hvitløksdressing og ketchup 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. august #6885 Del Skrevet 17. august Perine skrev (På 16.8.2024 den 17.18): Ikke ferdig ennå, men det er suppelapskaus på gang 😋 Nå er svineknoker tilbake i butikkhyllene. Som en brennsnut? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 17. august #6886 Del Skrevet 17. august Pal Fungi skrev (3 minutter siden): Som en brennsnut? En suppelapskaus kan ha mange navn 😊 jeg brukte en lettsaltet svineknoke, 1 kg poteter og frossen lapskausblanding. Det havnet også to store, rå burgere oppi, for de kunne ikke ligge lenger, og en haug med bladpersille + 2 ts pepper. Kokte først knoken, silte kraften og renset kjøttet. Typisk «man tager hvad man haver» eller «koker suppe på en spiker». Jeg liker slik mat, og det er fint å fryse ned rester. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. august #6887 Del Skrevet 17. august Litt reprise på rett fra tidligere i uka, fordi risotto på risoni er så godt! Mann har laget risoniotto med paprika og diverse tomater, skrei og stekte erter med creme fraiche 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 17. august #6888 Del Skrevet 17. august Perine skrev (13 minutter siden): En suppelapskaus kan ha mange navn 😊 jeg brukte en lettsaltet svineknoke, 1 kg poteter og frossen lapskausblanding. Det havnet også to store, rå burgere oppi, for de kunne ikke ligge lenger, og en haug med bladpersille + 2 ts pepper. Kokte først knoken, silte kraften og renset kjøttet. Typisk «man tager hvad man haver» eller «koker suppe på en spiker». Jeg liker slik mat, og det er fint å fryse ned rester. Skjønner, det høres ut som det vi på Sunnmøre kaller brennsnut 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 17. august #6889 Del Skrevet 17. august Pizza med venner 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #6890 Del Skrevet 17. august Pai fylt med tofurøre og karamellisert løk toppet med asparges, sukkererter, tomater og nektariner Anonymkode: d6351...cf4 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 18. august #6891 Del Skrevet 18. august Ostegrill, potetstappe og masse brokkoli 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 18. august #6892 Del Skrevet 18. august Inspirert av et tidligere innlegg her: nudelsuppe med kylling. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 18. august #6893 Del Skrevet 18. august 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august #6894 Del Skrevet 18. august Mulig bildet ikke er veldig tiltalende, men sosekjøtt, potet,brokkoli (som jeg spiste nesten opp før bildet ble tatt) og tyttebær var skikkelig godt! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 18. august #6895 Del Skrevet 18. august I dag har jeg vært i konfirmasjon, og vi hadde kinamat. Pølser til barna, men jeg fikk så lyst på at jeg måtte ha en jeg også 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. august #6896 Del Skrevet 18. august Pølsegryte med urte-og hvitløkspølser, hvite bønner og mye grønt. Med pasta☺️ 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. august #6897 Del Skrevet 19. august 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. august #6898 Del Skrevet 19. august Datohyllen bestemte hva det skulle bli i dag. Var kjempesulten og ville ha noe som gikk kjapt å lage i stand. Ble kylling-kjøttboller i fløtesaus, blomkålblanding og potetstappe, skikkelig halvfabrikata-middag i dag + tyttebærsyltetøy til da 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 19. august #6899 Del Skrevet 19. august Pannestekt toast 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. august #6900 Del Skrevet 19. august Hysekaker med ovnsstekt gulrot, søtpotet og potet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå