Trish Skrevet 19. juni #6421 Del Skrevet 19. juni Kyllingfilet i airfryer med salat og ris 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 19. juni #6422 Del Skrevet 19. juni I dag har jeg kokkelert igjen Jeg har anorexia. Er veldig glad i pommes frites, men det er kaloririkt. Så jeg fant en "løsning på problemet". Pommes frites-kutter, steke potet og ta på krydder. Kalorifattig god snacks! Pommes fritene ble litt svidd, men smakte godt. Til dessert forsøkte jeg meg på å lage donuts for første gang. Kaloririkt, men veldig godt i små mengder. Jeg brukte denne oppskriften https://meny.no/oppskrifter/bakst/Sot-gjarbakst/amerikanske-donuts-med-rosa-glasur/ Første gang jeg har brukt gjær😂 Og første gang jeg har frityrstekt mat. Veldig gøy å ha forsøkt. Donutene har nutellafyll inni, og er toppet med smeltet freia melkesjokolade/ freia boble og oreo-kjeks. Gleder meg til å smake! 😍😍 Trodde deigen skulle holde til 10 donut. Ble mange og tredve (to brett). Får ta med i bursdagen til niese og nevø i helga som overraskelse 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisanna Skrevet 20. juni #6423 Del Skrevet 20. juni 13 hours ago, AnonymBruker said: Håper ikke du spiste det håret 😅 (ser ut som et vertfall) Anonymkode: b2f7a...0de Haha nei jeg så det, men etter jeg hadde tatt bilde 🤣 håpte ingen la merke til det men den gang ei. Legger inn et nytt redigert bilde så flere slipper å se det 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6424 Del Skrevet 20. juni Lisanna skrev (2 timer siden): Haha nei jeg så det, men etter jeg hadde tatt bilde 🤣 håpte ingen la merke til det men den gang ei. Legger inn et nytt redigert bilde så flere slipper å se det 😂 Sånn som skjer 😅 Jeg blir bare glad når det er jeg som får håret mitt i maten og ikke samboeren min 😅 Anonymkode: b2f7a...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 20. juni #6425 Del Skrevet 20. juni Thai Vårruller er farlig godt 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. juni #6426 Del Skrevet 20. juni Prior crispy sticks med salat og tortilla toast (bare stekt i panne med ost inni 🧀) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 20. juni #6427 Del Skrevet 20. juni Pannestekt torsk med en blanding av sopp, løk og hvitløk, samt potet og gulrot. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 20. juni #6428 Del Skrevet 20. juni Sesamkylling med ris og brokkolini 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. juni #6429 Del Skrevet 21. juni 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 21. juni #6430 Del Skrevet 21. juni Standard pizza med biffdeig, løk, rødløk, hvitløk, masse ost (velagret norvegia og edamer), 3 farger paprika og pepperoni 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juni #6431 Del Skrevet 21. juni Samboer har laget. Vi bor nær fiskebutikk i ferien og nyter det🥰 Smørflyndre med sitronskall, hvitløk, basilikum og litt olje rullet inn. Bakt i ovnen. Med asparges, tomater og hjemmelaget rundstykke. Toppet med reker. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 21. juni #6432 Del Skrevet 21. juni Grilling hos mine foreldre 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 22. juni #6433 Del Skrevet 22. juni Stekt kyllinglårfile med asberges bønner, kokt ris og saus 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. juni #6434 Del Skrevet 22. juni Kylling med sopp, couscous, karrisaus og salat. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 22. juni #6435 Del Skrevet 22. juni Enchiladas Salat og rømme til. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 22. juni #6436 Del Skrevet 22. juni Da var det helg igjen 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6437 Del Skrevet 22. juni Currypanne med grønnsaker, kikerter og nudler Anonymkode: d6351...cf4 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juni #6438 Del Skrevet 22. juni Samboers verk. Langtidskokte svinekjaker med ovnsstekte poteter og smørdampa spisskål 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 22. juni #6439 Del Skrevet 22. juni Skikkelig hjemmelaget tjukk pizza med kjøttdeigfyll (med grov bunn). 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. juni #6440 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Currypanne med grønnsaker, kikerter og nudler Anonymkode: d6351...cf4 Den så veldig god ut! Vil du dele en oppskrift? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå