Ariana807 Skrevet 12. juni #6361 Del Skrevet 12. juni Ugresset skrev (9 timer siden): Kåltzatziki, aldri hørt om! Oppskrift? Jeg har vel egentlig ikke en god oppskrift her på meg, med skikkelige mengder. Klarer ikke søke opp original oppskrift som var et Rema1000 hefte, middag under hundrelappen, for mange mange år tilbake i tid. Men jeg blander sammen gresk yoghurt, fersk hvitløk i biter og kajennepepper. Kutter opp kål i biter i ønskede størrelser og blander i. Veldig enkelt, og anbefaler å smake seg til en passe mengde. Jeg opplever at det ikke skal mye hvitløk til før det blir for mye. Selv om jeg alltid hiver 6-7 fedd i en middagsoppskrift, så bruker jeg akkurat her kanskje et 1/2 fedd. Yoghurten tar også opp mer smak jo lengre den får stå, så begynn gjerne litt forsiktig, la den stå, før du så smaker litt mer om det er fin balanse 😄 Og jeg skulle gitt noen ca mengder: 3 dl gresk yoghurt naturell, 1/2 hvitløksfedd, 1/2 ta kajennepepper. Kål blir etter ønsket mengdeforhold av yoghurt og kål 😅 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 12. juni #6362 Del Skrevet 12. juni Måtte bli enkelt i dag, ostebagett i ovnen 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. juni #6363 Del Skrevet 12. juni 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 12. juni #6364 Del Skrevet 12. juni Svigerfar kom innom med suppe! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 12. juni #6365 Del Skrevet 12. juni Sjømatspagetti på Nostos i Georgioupolis. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juni #6366 Del Skrevet 12. juni Tacogryte med bulgur☺️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 12. juni #6367 Del Skrevet 12. juni Fått dilla på indisk her 😂 Chicken tandoori ❤️❤️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #6368 Del Skrevet 12. juni Samfunnsengasjert skrev (8 minutter siden): Fått dilla på indisk her 😂 Chicken tandoori ❤️❤️ Har du begynt å lage indisk fra bunnen av? Anonymkode: dafff...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 12. juni #6369 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du begynt å lage indisk fra bunnen av? Anonymkode: dafff...2a0 Nei, jeg har ikke fått gjort det enda. Må få kjøpt inn kryddere og slikt først 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. juni #6370 Del Skrevet 12. juni Buffalovinger 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 13. juni #6371 Del Skrevet 13. juni Saritas kylling korma (til å være sånn ferdig saus på glass, så er de veldig goe), med mye løk i 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6372 Del Skrevet 13. juni Wow! Mhm! Dette var godt!! https://www.godt.no/oppskrifter/fisk/10916/bowl-med-sei-mango-og-avokado?porsjoner=2 Sei ble byttet ut med laks, for jeg fant ikke sei i butikken. Men godt valg! Fytti!! Dette kommer jeg til å lage igjen! Anonymkode: cf915...eb5 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. juni #6373 Del Skrevet 13. juni Nachos 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6374 Del Skrevet 13. juni Grønnsaker og nudler i en kokos og tahinisaus toppet med stekte spicy kikerter. Anonymkode: d6351...cf4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 13. juni #6375 Del Skrevet 13. juni 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 13. juni #6376 Del Skrevet 13. juni Gnocchi med bolognese 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. juni #6377 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Wow! Mhm! Dette var godt!! https://www.godt.no/oppskrifter/fisk/10916/bowl-med-sei-mango-og-avokado?porsjoner=2 Sei ble byttet ut med laks, for jeg fant ikke sei i butikken. Men godt valg! Fytti!! Dette kommer jeg til å lage igjen! Anonymkode: cf915...eb5 Søren! Ser nå at jeg kom borti anonymknappen igjen! 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 13. juni #6378 Del Skrevet 13. juni Ny indisk restaurant - i dag med en kusine / venninne ❤️ Innbakt kongereke/scampi til forrett, og mattar paneer (indisk ost i karrisaus med erter) til middag. Med nanbrød med ost som tillegg Helt fantastisk mat!! 😍 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 14. juni #6379 Del Skrevet 14. juni Har hatt lyst til dette i mange dager nå 🤩 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #6380 Del Skrevet 14. juni Middag hos en enkel veikro. Bakt potet med sopp,mais,løk og vegansk majones: Anonymkode: d6351...cf4 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå