Gå til innhold

Er dette fading, ghosting eller normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde vært bekymret for det om det ikke var for at han alltid er den første som ser på story når jeg legger ut noe 😅

Anonymkode: a30b6...b79

ta nå kontakt da ts. Han tror jo det er du som ghoster sikkert

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper ikke dette er normal nei. Men du burde velge fyr med omhu om du vil unngå det- 

Anonymkode: cccb7...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Maleficenta said:

ta nå kontakt da ts. Han tror jo det er du som ghoster sikkert

Han er så åpen og direkte at jeg tror ikke han tester meg som skrevet eller tror at jeg ghoster, ser for meg han har møtt noen og syns det er ubehagelig å si det til meg og da blir det ubehagelig for oss begge om jeg ringer han. Men uansett er det jo fint om dette ikke er normen i dagens dating, liker å tro at det betyr noe når man møtes over tid og deler seng sammen selv om det ikke skulle bli noe :) 

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette.. dessverre.. og det er bare så tragisk at man behandler hverandre slik. Har inntrykk av at menn veldig lett slår av og på interessen.. jeg satt igjen som et digert spørsmålstegn 😔 

Anonymkode: e9dc2...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har også opplevd dette.. dessverre.. og det er bare så tragisk at man behandler hverandre slik. Har inntrykk av at menn veldig lett slår av og på interessen.. jeg satt igjen som et digert spørsmålstegn 😔 

Anonymkode: e9dc2...26f

❤️

Anonymkode: a30b6...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han er så åpen og direkte at jeg tror ikke han tester meg som skrevet eller tror at jeg ghoster, ser for meg han har møtt noen og syns det er ubehagelig å si det til meg og da blir det ubehagelig for oss begge om jeg ringer han. Men uansett er det jo fint om dette ikke er normen i dagens dating, liker å tro at det betyr noe når man møtes over tid og deler seng sammen selv om det ikke skulle bli noe :) 

Anonymkode: a30b6...b79

men dette vet du jo ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo ta kontakt TS og evt avslutte?

Skjønner han jeg og, han lurer vel på om du egentlig er interessert?

At han har møtt en ny det vet du jo ikke, du bare antar det og konstruerer opp en historie om at da blir det kleint, men det er slett ikke sikkert det er tilfellet!

Så mye krøll folk klarer å lage…

 

Anonymkode: 25daf...a34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det med en jeg hadde som fast sexpartner og var eksklusive med i 4 år. Etter 2 mnd stillhet tok han riktignok kontakt og forklarte at det var ei ny dame, og at han ikke hadde visst hvordan han skulle si det til meg osv osv. Uansett dårlig stil. Men synes jo kanskje det virker som du ghoster like mye her da ts.

Anonymkode: fb2e3...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt forbauset over at det går an å være så ufattelig tafatt. Du har kjent han i 3 mnd, send han en melding og spør om han har det greit! For alt du vet kan det ha skjedd noe. 

Anonymkode: 02a71...a79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir litt forbauset over at det går an å være så ufattelig tafatt. Du har kjent han i 3 mnd, send han en melding og spør om han har det greit! For alt du vet kan det ha skjedd noe. 

Anonymkode: 02a71...a79

Enig, TS, dette har du så å si bedt om. Hvis du vil ha mer kontakt, må du ringe eller sende en melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du aldri til kontakt først og han alltid måtte ta initiativ, så antar jeg at han har bitt seg merke i det, å funnet ut at han ikke gidder å springe etter en som ikke legger noe innsats i det tilbake. Og det kan jeg jo forstå, jeg hadde også slutta å ta kontakt med en som aldri tok kontakt med meg først. 

Anonymkode: 8b670...7fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir litt forbauset over at det går an å være så ufattelig tafatt. Du har kjent han i 3 mnd, send han en melding og spør om han har det greit! For alt du vet kan det ha skjedd noe. 

Anonymkode: 02a71...a79

Det har ikke skjedd noe alvorlig, han er første til å se instastory hver gang jeg legger ut og han postet selv et bilde med noen venner for få dager siden

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Siden du aldri til kontakt først og han alltid måtte ta initiativ, så antar jeg at han har bitt seg merke i det, å funnet ut at han ikke gidder å springe etter en som ikke legger noe innsats i det tilbake. Og det kan jeg jo forstå, jeg hadde også slutta å ta kontakt med en som aldri tok kontakt med meg først. 

Anonymkode: 8b670...7fd

Ja, det hadde jeg og, men bare rart å ikke ta et lite farvel da når man bestemmer seg for det. Var en som tok lite initiativ med meg og da sa jeg lykke til videre og var hyggelig å bli kjent før jeg ble stille

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det hadde jeg og, men bare rart å ikke ta et lite farvel da når man bestemmer seg for det. Var en som tok lite initiativ med meg og da sa jeg lykke til videre og var hyggelig å bli kjent før jeg ble stille

Anonymkode: a30b6...b79

Hvorfor det? Da er jo du den som tar intiativet nok en gang...

Anonymkode: 2e5ba...4b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget spesielt å legge ut et innlegg å klage/stille spm ved at den andre parten ghoster/ikke tar farvel, når du gjør akkurat det samme selv? 

Vil si det er like umoden og merkelig oppførsel av begge to, etter 3 måneder med så mye kontakt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Da er jo du den som tar intiativet nok en gang...

Anonymkode: 2e5ba...4b8

Det føltes godt for meg å avslutte det vennlig med han andre selv om jeg var mest interessert, jeg liker at det er en god tone bare og tenkte da ikke på at jeg tok initiativ nok en gang. Og er i dag venner med han. Men kanskje han her ikke tenker på dette med avslutning og bare droppet det

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det føltes godt for meg å avslutte det vennlig med han andre selv om jeg var mest interessert, jeg liker at det er en god tone bare og tenkte da ikke på at jeg tok initiativ nok en gang. Og er i dag venner med han. Men kanskje han her ikke tenker på dette med avslutning og bare droppet det

Anonymkode: a30b6...b79

Jeg hadde ikke giddi det, hadde den personen tatt kontakt etter laaang tid-så kunne ha gjort det.

Men ikke en som lar ting død ut ved å ikke holde kontakten, har da min stolthelt.

DET sier jo alt, det er ingenting å avslutte.

Anonymkode: 2e5ba...4b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke giddi det, hadde den personen tatt kontakt etter laaang tid-så kunne ha gjort det.

Men ikke en som lar ting død ut ved å ikke holde kontakten, har da min stolthelt.

DET sier jo alt, det er ingenting å avslutte.

Anonymkode: 2e5ba...4b8

En av grunnene til at jeg har holdt litt tilbake er at han gikk så fort frem, følte det for han var enten kjærester fra dag 1 eller ingenting. Men kjenner på at dette føles rart ut med hele det intense opplegget over 3 måneder til total stillhet, blir litt engstelig av sånt men får bare la det gå, er enig at jeg også kunne sagt noe om jeg vil ha en avslutning. 

Anonymkode: a30b6...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har datet en mann i 3 måneder med hyppige møter, sex, overnatting hver gang og mye kontakt på telefon i mellom møter hvor han har tatt det meste om ikke alt av initiativet. Det ble brått stille fra han og jeg stusset på det men glemte det raskt. Når jeg er forelsket blir jeg hysterisk om noen blir stille etter bare en dag så at jeg glemte det tok jeg som et tegn på at det var like greit. Men føles litt rart og feil ut at det skal avsluttes sånn med en man har møtt flere ganger i uken over 3 måneder, er det egentlig normalt å avslutte det slik? Ingen har slettet hverandre på sosiale medier. Han er 38 og jeg er 31. 

Anonymkode: a30b6...b79

Hvis han hadde oppført seg som deg, hvor lenge hadde du giddet å være den som holdt ting gående?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...