Gå til innhold

Er dette fading, ghosting eller normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en mann i 3 måneder med hyppige møter, sex, overnatting hver gang og mye kontakt på telefon i mellom møter hvor han har tatt det meste om ikke alt av initiativet. Det ble brått stille fra han og jeg stusset på det men glemte det raskt. Når jeg er forelsket blir jeg hysterisk om noen blir stille etter bare en dag så at jeg glemte det tok jeg som et tegn på at det var like greit. Men føles litt rart og feil ut at det skal avsluttes sånn med en man har møtt flere ganger i uken over 3 måneder, er det egentlig normalt å avslutte det slik? Ingen har slettet hverandre på sosiale medier. Han er 38 og jeg er 31. 

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er dere kjærester?

Anonymkode: b0d36...861

Nei, men var eksklusive 

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, men var eksklusive 

Anonymkode: a30b6...b79

Det er mye rart.

Anonymkode: b0d36...861

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er normalt eller ikke vet ikke jeg,men jeg syns ikke det er en grei måte og avslutte på.Folk må nå være voksne nok til og gi beskjed på en skikkelig måte

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Scoops said:

Hva som er normalt eller ikke vet ikke jeg,men jeg syns ikke det er en grei måte og avslutte på.Folk må nå være voksne nok til og gi beskjed på en skikkelig måte

Enig. Men sist vi snakket var på telefonen en søndag kveld og sa god natt, så tok ingen kontakt etterpå. Så vet ikke hvem av oss som er «skurken» her 😅 kanskje bare en felles forståelse? Hadde likevel vært greit med en avslutning for min del, men.

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Men sist vi snakket var på telefonen en søndag kveld og sa god natt, så tok ingen kontakt etterpå. Så vet ikke hvem av oss som er «skurken» her 😅 kanskje bare en felles forståelse? Hadde likevel vært greit med en avslutning for min del, men.

Anonymkode: a30b6...b79

Kan ikke du bare ta og ringe eller sende en melding da så får du den avslutningen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Scoops said:

Kan ikke du bare ta og ringe eller sende en melding da så får du den avslutningen?

Han ble liksom noe fremmed etter kontakten ble brutt, nei det føles veldig rart ut å spør nå. Hadde jeg spurt litt tidligere kanskje men nå har det gått en liten stund 

Anonymkode: a30b6...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han ble liksom noe fremmed etter kontakten ble brutt, nei det føles veldig rart ut å spør nå. Hadde jeg spurt litt tidligere kanskje men nå har det gått en liten stund 

Anonymkode: a30b6...b79

Da skjønner jeg det blir litt rart og spørre ja,da hadde jeg nok bare latt det ligge selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har opplevd dette og tenkt det er ok? Kjenner jeg gruer meg litt til nestemann om dette er normalen 😅

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det med de som har flere på gang. Og grunnen til at de ikke avslutter er at de da kan komme med en grunn eller si det var en misforståelse (evt legge det på deg) og gjenoppta kontakten når det ikke funker med den/de andre.

Jeg er over 40 og opplever det fremdeles, men det er mange år siden jeg sluttet å falle for sånt tull. Aldri i livet om jeg skal være pauseunderholdning eller et andrevalg.

Anonymkode: ad03c...c97

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han ble liksom noe fremmed etter kontakten ble brutt, nei det føles veldig rart ut å spør nå. Hadde jeg spurt litt tidligere kanskje men nå har det gått en liten stund 

Anonymkode: a30b6...b79

kan jo være han oppfatter deg som lite interessert. Du skriver han stort sett var den som tok initiativ

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har opplevd det med de som har flere på gang. Og grunnen til at de ikke avslutter er at de da kan komme med en grunn eller si det var en misforståelse (evt legge det på deg) og gjenoppta kontakten når det ikke funker med den/de andre.

Jeg er over 40 og opplever det fremdeles, men det er mange år siden jeg sluttet å falle for sånt tull. Aldri i livet om jeg skal være pauseunderholdning eller et andrevalg.

Anonymkode: ad03c...c97

Jeg har også opplevd dette utallige ganger, men da med menn jeg har møtt 1-5 ganger. Aldri opplevd etter 3 måneder med hyppige møter hver uke og kontakt på telefon hver dag. Han ringte hver kveld for å si god natt. Det er sprøtt syns jeg. Heldigvis holdt jeg meg i skinnet så falt aldri ordentlig for han etter tidligere erfaringer holdt jeg igjen så det går helt ok selv om jeg ble glad i han og tenker en del på han, men tenker nå til neste gang at det føles så meningsløst ut når man vet at det ikke betyr noe liksom

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Maleficenta said:

kan jo være han oppfatter deg som lite interessert. Du skriver han stort sett var den som tok initiativ

Det er sant, var alltid han. Men rart å ikke ta farvel likevel 🤷‍♀️ Vet han fortalte vennene sine om meg og alt, så bare poff 

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han må ta initiativ hver eneste gang kan jeg forstå at en på et tidspunkt "tester" å ikke ta kontakt for å se om det er noen interesse der. Om det da ikke kommer noe initiativ i det hele tatt antar han kanskje at det ikke var noe særlig interesse heller? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er sant, var alltid han. Men rart å ikke ta farvel likevel 🤷‍♀️ Vet han fortalte vennene sine om meg og alt, så bare poff 

Anonymkode: a30b6...b79

kanskje noe har skjedd med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er sant, var alltid han. Men rart å ikke ta farvel likevel 🤷‍♀️ Vet han fortalte vennene sine om meg og alt, så bare poff 

Anonymkode: a30b6...b79

Men altså det er jo ikke rart at han gir opp til slutt hvis det alltid er han som har tatt initiativ.

Anonymkode: bf74a...ff2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (1 minutt siden):

Om han må ta initiativ hver eneste gang kan jeg forstå at en på et tidspunkt "tester" å ikke ta kontakt for å se om det er noen interesse der. Om det da ikke kommer noe initiativ i det hele tatt antar han kanskje at det ikke var noe særlig interesse heller? 

Tenker det samme, han tester nok om du bryr deg og ønsker videre kontakt siden han sikkert føler han er den eneste som har tatt initiativ. Det at du egentlig ikke legger noe i dette og heller ikke reagerer sterkt på at han plutselig ikke tar kontakt, sier meg at han trolig har skjønt tegninga; du er ikke særlig interessert. Tenker du burde ta kontakt og avslutte. 

Anonymkode: e0e3b...144

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta said:

kanskje noe har skjedd med han...

Hadde vært bekymret for det om det ikke var for at han alltid er den første som ser på story når jeg legger ut noe 😅

Anonymkode: a30b6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo egentlig avvist han? Siden du aldri tar kontakt 

Anonymkode: 09e6a...e04

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...