Gå til innhold

Fiskeboller


vixen

Fiskeboller er:  

64 stemmer

  1. 1. Fiskeboller er:

    • 1. Yummi! Livretten min!
      21
    • 2. Greit nok
      30
    • 3. Kattemat, definitivt ikke menneskeføde!
      13


Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Synes det er godt jeg. Spiser gjerne fra boks, tar det ikke så tungt om det ikke er mye fisk i dem, regner ikke det som fiskemiddag.

Spiser dem med hvit saus, blomkål og poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er kjempegodt jeg! Men må være med kokte poteter eller potetmos, raspete gulrøtter, masse hvit saus og karri. Mmmm...... :)

PS First Price sine er veldig billige, og jeg syns de var helt ok! Tror de kostet 7 kr eller noe for boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippopotamus

Fiskeboller i hvit purresaussaus med poteter, kokt blomkål, gulerøtter og grønne erter, med masse karri og gressløk på toppen! Mmm :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke falle meg inn å spise hverken fiskeboller eller fiskepudding - konsistensen gir meg frysninger (det samme gjelder forsåvidt fine kjøttboller og kjøttpudding også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei takk

ble tvingt nok til dem når jeg var liten..

kunne overleve dersom de blie stekt..

men i hvit saus? ÆSJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser fiskeboller ofte jeg, men ikke de på boks. Gode med poteter, gulrøtter (kokte eller revet) og kanskje bacon til. Lillegutt elsker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskeboller i hvitsaus med karri og løk er nam! Most sammen med poteten og stekt bakon til. Løken er superviktg!!

Jeg kan spise de rå også. Tar alltid en mens jeg lager sausen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Spiser gjerne fiskeboller en gang imellom. Da med poteter, hvit saus, raspa gulrøtter, og enten karri eller gressløk på. Det beste er å mose potetene og fiskebollene sammen og ha saus over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spacegirl

Fiskeboller er ikke noe godt. Har dårlig erfaring fra da jeg var liten. Pappa laget alltid fiskeboller i hvit saus med fullt av klumper i sausen :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskeboller er kjempegodt :) Vi spiser dem i hvit saus med poteter, gulrøtter og stekt bacon. Har aldri smakt de fra boks, så kan ikke uttale meg om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg elsker fiskeboller, men spiser kun hjemmelagde. Jeg elsker fisk, men er utrolig kresen, alt må være hjemmelagd med fisk fra Lofoten. Torsken skal helst være fisket om vinteren, og seien om sommeren!

Fiskebollene pleier jeg å krakke sammen med potet og saus, og så har jeg masse karri over, nam! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...