Gå til innhold

Fiskeboller


vixen

Fiskeboller er:  

64 stemmer

  1. 1. Fiskeboller er:

    • 1. Yummi! Livretten min!
      21
    • 2. Greit nok
      30
    • 3. Kattemat, definitivt ikke menneskeføde!
      13


Anbefalte innlegg

Ja, nå er jeg spent på hva dere mener om temaet. Med eller uten karri, svømmende i hvitsaus eller rå, med gaffel rett fra hermetikkboksen!

Hva mener du om disse avlange hvite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat de som kommer fra en metallboks kan jeg styre meg for. Engerviks fiskeboller derimot - DET er godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt grei middag, i hvit saus (med litt karry) og med kokte poteter og gulrøtter til, evt raspede gulrøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskeboller i hvit saus, med kokte poteter, revet gulrot til. Aller best er det når jeg putter noen reker i sausen, og serverer med bacon til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskeboller i seg selv er helt ok, ikke noe spesielt. Det som gjør at jeg spiser fiskeboller er imidlertid hjemmelaget hot karrisaus. Og jeg er enig med Brunhilde, de fra boks er ikke gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste kjøpte fiskeboller jeg har smakt er knapt nok kattemat, så det spiser jeg aldri (unntak: Tromsdalen Fisk sine fløteboller til å ha i fiskesuppe).

Hjemmelagede fiskeboller, derimot, er noe av det beste jeg vet. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fisk, og fiskeboller er så langt fra denne dyrearten man kan komme!! Bollene i seg selv smaker jo ingenting og har ekkel konsistens, blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Kalde fiskeboller får meg til å fryse på ryggen, men i sterk karrisaus med finhakket paprika og mais i, servert med ris til, så synes jeg faktisk det er godt. Men savner fremdeels Madammens hjemmelagede fiskeboller i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er godt, både stekt og kokt i hvit saus, med eller uten karri. Ikke ofte jeg har det, gutta mine mener det ikke er mat, men Liten og jeg spiser det når det bare er oss.

Men det MÅ være Vesterålens altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har et dårlig forhold til fiskeboller og fiskepudding ! Men datter og mann elsker det ! Må lage det av og til,men må da ta av saus til meg før jeg legger bollene oppi. Orker ikke at sausen har vært i nærheten av dem engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best fløte eller selskapsboller. De skal serveres med poteter, hvitsaus og amerikansk blanding i et terteskjell med reker på toppen. NAM! :sikle:

(Nøkkelord er masse nykvernet pepper på toppen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjempegodt jeg.

Både i hvit saus og stekte med ketchup på brødskive. Men spiser dem ikke kalde, det er ekkelt (tror jeg :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker best de på boks jeg da... :sjenert:

men er godt med carry, stekt, rå. uansett :)

men det må sies at jeg ikke liker fisk da, så kanskje derfor jeg liker de på boks, lite fisk i de... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...