Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

totti_1 skrev (2 timer siden):

Du hadde foretrukket om når man skulle sladre, så bruker man fullt navn på kilden? Uenig 

Trenger ikke noe navn på noen. Det er i grunnen innlysende alt sammen siden hun ikke ville bruke tid i etterkant på å bli bedre kjent med noen av gutta. Og at hun sa hun skulle holde kontakt med flere som tilsynelatende heller ikke ble noe av. Det var tydeligvis spill for galleriet hele serien og det er jo dårlig gjort for de gutta som deltok og gav av seg selv. Samt ikke minst sønnen og også vennene. Men sånn er det, reality er som kjent godt betalt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

totti_1 skrev (På 15.5.2022 den 21.07):

Du hadde foretrukket om når man skulle sladre, så bruker man fullt navn på kilden? Uenig 

Slutt å vær så dramatisk a. Her henges det ut både den ene og den andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrXs skrev (På 15.5.2022 den 21.56):

Det hadde jo ikke vært mulig å verifisere kilden min heller, om man ikke kjenner den personlig selv. 

Det eneste som hadde skjedd med det er at min kilde ikke ville fått vite noe mer fra folk om jeg utleverte denne.

jeg har ikke noe forhold  til linni, men det har jeg til kilden, så rimelig idiotisk a meg å avsløre.

Slapp av, dette går bra. Ingen her som dør om du ikke nevner hvem som er kilden din til det du ville dele om henne på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier og noe om hvorfor hun aldri er alene en time, men går fra forhold til forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni har jo vært åpen om at hun og Morten har vært nære venner i mange år. De har feiret mange dager sammen med barna i de anledninger andre feirer med type besteforeldrene (Linnis foreldre er døde)

Jeg oppfatter Linni som ei dame som har mange kompiser og trives like godt sammen med gutta som jentevenner. Hun har god kontakt med både barnefar og stemor og har aldri nevnt noe som ligner på sjalusi når hun snakker om hvor fint sønnen har det hos faren og at hun er så glad for at de har så god kommunikasjon.  Hun viser en større tilstedeværelse for sønnen og hans venner enn mange jeg kjenner og på alle vis fremstår hun som en god mamma.

Forstår ikke hvorfor så mange mener at hun er en værre person om hun ser ut som en barbie og bruker botox. Hva har det med det indre å gjøre? 

At Morten kjente at disse følelsene han gikk med var viktige å få frem på kamera var vel like mye hans og produksjonens skyld. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Slike falske bryster er bare så lite pent. Silikon kan være fint det, men når de blir så store så ser det helt malplasert ut. 

84E4E9F9-A945-481F-9657-4B3F637EC101.jpeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Enten er det baby på gang, eller så er det det hun vil følgerne skal spekulere i. Har vært lite Michaels Oslo i det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sønnen blir brukt mye på snappene. Hun reklamerer mye for det ene og andre. Er det ikke 3.mannen hun bor med etter faren hans? Synes litt synd i gutten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, falsk og overfladisk dame. Hun roter fælt med livet sitt.

Fjern silikonpuppene og botox/filler, så hadde man sett hvordan hun egentlig så ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (15 timer siden):

Synes sønnen blir brukt mye på snappene. Hun reklamerer mye for det ene og andre. Er det ikke 3.mannen hun bor med etter faren hans? Synes litt synd i gutten. 

Enig. Her om dagen hadde sønnen låst nakke og da ble det delt på snap både om den låste nakken, at han ikke fikk lov til å game/bruke pad på en stund, men HELDIGVIS var hun blitt sponset med et kjempegøyalt kortspill som de kunne kose seg med (viktig å filme og dele på story). Linni opplyste også om klokkeslett for når han skulle til behandling og vi fikk se at han lå på behandlingsbenken. 

Dessuten fikk vi informasjon om hva han heter på tiktok, slik at man kunne følge han. Vi fikk også se en sms han hadde skrevet til mamma i forbindelse med at det var X antall år siden moren til Linni døde. Den skulle altså deles med alle hennes følgere, en PRIVAT SMS. 

Syntes det er helt hårreisende... Ja, han er 13 (?) år, men han er søren meg fortsatt et barn! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyblade skrev (1 time siden):

Enig. Her om dagen hadde sønnen låst nakke og da ble det delt på snap både om den låste nakken, at han ikke fikk lov til å game/bruke pad på en stund, men HELDIGVIS var hun blitt sponset med et kjempegøyalt kortspill som de kunne kose seg med (viktig å filme og dele på story). Linni opplyste også om klokkeslett for når han skulle til behandling og vi fikk se at han lå på behandlingsbenken. 

Dessuten fikk vi informasjon om hva han heter på tiktok, slik at man kunne følge han. Vi fikk også se en sms han hadde skrevet til mamma i forbindelse med at det var X antall år siden moren til Linni døde. Den skulle altså deles med alle hennes følgere, en PRIVAT SMS. 

Syntes det er helt hårreisende... Ja, han er 13 (?) år, men han er søren meg fortsatt et barn! 

Dette er ikke bra. Dessverre er Linni medias yngling og hun får aldri kritikk på hva hun gjør. Jeg la merke til Lothepus virket lei av henne i bryllupet til Vendela og Petter. Han himlet med øynene og uffet seg når hun gnålte og peip rundt ørene hans. 

Jeg synes ikke det er greit at sønnen blir eksponert så mye. Her bør hun skjerpe seg. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (8 timer siden):

Sorry, falsk og overfladisk dame. Hun roter fælt med livet sitt.

Fjern silikonpuppene og botox/filler, så hadde man sett hvordan hun egentlig så ut.

Enig. Synes hun er blitt for gammel til denne barnslige looken. Damen blir 37. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beyblade skrev (2 timer siden):

Enig. Her om dagen hadde sønnen låst nakke og da ble det delt på snap både om den låste nakken, at han ikke fikk lov til å game/bruke pad på en stund, men HELDIGVIS var hun blitt sponset med et kjempegøyalt kortspill som de kunne kose seg med (viktig å filme og dele på story). Linni opplyste også om klokkeslett for når han skulle til behandling og vi fikk se at han lå på behandlingsbenken. 

Dessuten fikk vi informasjon om hva han heter på tiktok, slik at man kunne følge han. Vi fikk også se en sms han hadde skrevet til mamma i forbindelse med at det var X antall år siden moren til Linni døde. Den skulle altså deles med alle hennes følgere, en PRIVAT SMS. 

Syntes det er helt hårreisende... Ja, han er 13 (?) år, men han er søren meg fortsatt et barn! 

Hun har eksponert sønnen helt siden han ble født med planlagt keisersnitt på en spesiell dato i 2009. Helt fra han var liten har han trøstet moren sin med at hun er verdens vakreste når hun har vært lei seg. Han har vært i bloggen hennes og i de seriene som hun har vært i. Ser ut til å være en fin gutt som har tilpasset seg henne og livet hennes. Hun har vært forlovet mange ganger og vært i flere langvarige samboerskap. Det er alltid vond for et barn når en omsorgsperson «forsvinner» ut av bildet, kjendis eller ei. Ville alltid kjent ham igjen om jeg så ham ute på gata uten henne og det føles ikke riktig å «kjenne» et fremmed barn så godt ….

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (25 minutter siden):

Hun har eksponert sønnen helt siden han ble født med planlagt keisersnitt på en spesiell dato i 2009. Helt fra han var liten har han trøstet moren sin med at hun er verdens vakreste når hun har vært lei seg. Han har vært i bloggen hennes og i de seriene som hun har vært i. Ser ut til å være en fin gutt som har tilpasset seg henne og livet hennes. Hun har vært forlovet mange ganger og vært i flere langvarige samboerskap. Det er alltid vond for et barn når en omsorgsperson «forsvinner» ut av bildet, kjendis eller ei. Ville alltid kjent ham igjen om jeg så ham ute på gata uten henne og det føles ikke riktig å «kjenne» et fremmed barn så godt ….

Ja. Husker siste forlovede skulle holde kontakten med han, men det har de ikke. Niklas orker nok ikke det. Linni kaller alle for bestevenner også, så han vokser opp med mange relasjoner som kommer og går.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Xstrella skrev (På 9.7.2022 den 19.46):

Ja. Husker siste forlovede skulle holde kontakten med han, men det har de ikke. Niklas orker nok ikke det. Linni kaller alle for bestevenner også, så han vokser opp med mange relasjoner som kommer og går.

Mener at Niklas skrev på snap at han ønsket å ha kontakt med gutten, men Linni nektet han det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lerke987 skrev (På 2.8.2022 den 21.21):

Mener at Niklas skrev på snap at han ønsket å ha kontakt med gutten, men Linni nektet han det

Har jeg også lest. Men det skal sies at hun jo nå er sammen med eks-bestevennen til Niklas da. Så kan jo være Niklas er litt skuffa over det også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...