Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen

GhostHug

Anbefalte innlegg

Emilie88 skrev (1 time siden):

Har hun lurt oss alle eller hva er greia?? 

Man føler jo at vi seere har blitt holdt for nær. Samme med mannfolka. Da burde hun trekt seg, før finalen! Hadde aldri trodd dette om linni. Hvis det viser seg at hun har hatt type før programmet, så er hun er menneske jeg verken vil vite eller lese mer om. 

Jeg er helt enig med deg. Jeg har hittil likt Linni veldig godt, men hvis dette stemmer så får jeg et helt annet inntrykk av henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

totti_1 skrev (14 timer siden):

Dama er hard to get. Kanskje fordi hun ønsker å få barn én gang til før 40? 

Det var ikke akkurat en bra castet gjeng til henne.

Jeg tror egentlig hun vil ha noe ingen kan tilby henne.

En ex-puppemodell på snart 40 burde nøye seg med en flott fyr og ikke vente på "innertier".

Linni har vært tydelig på at hun ikke ønsker flere barn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting , hun dro jo med mange av disse kompisene sine i programmet ( Henning Solberg, Lothepus blant annet) + sønnen sin. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner ingenting , hun dro jo med mange av disse kompisene sine i programmet ( Henning Solberg, Lothepus blant annet) + sønnen sin. 

Enig, helt meningsløst. Nå føles det som om alt ble gjort for å lage tv og tjene penger.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut speilbildet i solbrillene til Linni på det ene bildet som Se og Hør har lagt ut ;) Må forstørres opp litt, men det blir nesten så tydelig at man skulle tro Se og Hør har "lagt inn en ledetråd". Det er det bildet hvor det ser ut som at de sitter mot hverandre på et terrassegelender.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidali skrev (16 minutter siden):

Sjekk ut speilbildet i solbrillene til Linni på det ene bildet som Se og Hør har lagt ut ;) Må forstørres opp litt, men det blir nesten så tydelig at man skulle tro Se og Hør har "lagt inn en ledetråd". Det er det bildet hvor det ser ut som at de sitter mot hverandre på et terrassegelender.

Likna på Jan Thomas. Er nok ikke han da, men samme type utseende ihvertfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (6 timer siden):

Noen som vet hvem typen er?

Ligner på Morten i solbrillene, han hun har vært med siden det ble slutt med Niklas 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra9 skrev (24 minutter siden):

Ligner på Morten i solbrillene, han hun har vært med siden det ble slutt med Niklas 

Hvis alt bare var tull er det for dumt med tanke på gutta som levde seg inn i det. Og sønnen og alle andre. Kanskje det er Birger, ikke så helt ulik kanskje? Nå har ikke jeg sett solbrillene og aner ikke hvem Morten er heller.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (37 minutter siden):

Hvis alt bare var tull er det for dumt med tanke på gutta som levde seg inn i det. Og sønnen og alle andre. Kanskje det er Birger, ikke så helt ulik kanskje? Nå har ikke jeg sett solbrillene og aner ikke hvem Morten er heller.😊

Men LM tjente vel en god slump, så er ikke tull for henne. Se på bildet og på Morten så er det ganske likt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være Morten. Fuck henne. Lurt oss og guttene.

Det hadde jeg aldri trodd...

Endret av totti_1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 timer siden):

Nå er det skrevet tidligere her at Linni og Birger ikke har hatt kontakt etter innspillingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amber skrev (2 timer siden):

Nå er det skrevet tidligere her at Linni og Birger ikke har hatt kontakt etter innspillingen.

Stemmer. De var på Geilo samtidig, men i forskjellige ærend. Birger møtte ikke Linni der en gang. Jeg tror også det er Morten hun dater. Nei dette er bare tåpelig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 timer siden):

Stemmer. De var på Geilo samtidig, men i forskjellige ærend. Birger møtte ikke Linni der en gang. Jeg tror også det er Morten hun dater. Nei dette er bare tåpelig.

Hva heter Morten? Er han kjendis? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være Rolf Erik? 🤷‍♀️ Sjekk bildene fra se og hør. Fy søren det liknet! Og Hemsedal er ikke langt unna Valdres. Jeg håper sånn det er han 😂 🙈 just a feeling.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere ser han kun med ryggen til, men likevel.. Bare å søke opp linni på google, så dukker de opp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svennis skrev (7 timer siden):

Hva heter Morten? Er han kjendis? 😅

Nei, han er håndverker ☺️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, at slike program har jeg ingenting til overs for faktisk! En dame som skal rote med så mange menn, billig tv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyiu skrev (2 timer siden):

Må bare si, at slike program har jeg ingenting til overs for faktisk! En dame som skal rote med så mange menn, billig tv.

Hun kysset 1 person 1 gang.  I siste episode så rote rundt gjorde hun ikke. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...