Gå til innhold

Pris hos frisør i Oslo


Gjest Gjest_Moi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Moi_*

Sitter her og søker etter tips på god frisør, og det var jo veldig mange forslag da :roll: Det jeg lurer på er hva er billig og hva er dyrt og hvor dyrt kan det egentlig bli for klipp. Har alltid betalt mellom 350 og 500, men kan gjerne betale litt mer bare det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo forsøke en frisør (senior stylist?) hos enten Adam&Eva eller La Bionda. Da får du de som har mest erfaring, men du ender gjerne opp med å betale MYE mer enn 500 for en klipp.

Jeg bor ikke i Oslo, men går til en såkalt hipp frisør. Betaler 550 for klipp, men jeg er kjempefornøyd, og får litt spesielle klipper som ikke så mange har. Hvis det er noe slikt du er ute etter, ville jeg absolutt testet en av nevnte salonger.

Endret av Elphaba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når du sier "MYE mer enn 500", hvor mye mer mener du da? Kan jeg risikere å måtte betale over 1000,- for kun vask, klipp og styling? Alt under det er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Adam&Eva finner du prisinformasjon på nettsiden. Prisen avhenger av typen frisør du velger. Jo mer erfaren, jo dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frisør tar 710 for klipp og vask. Det er på Adam og Eva. Dyrt.. Men så klipper hun mye bedre enn noen andre jeg har vært hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg fikk dreads så brukte jeg La Bionda, og gikk til stylist der. Fy fillern så flink hun var, men fy fillern for en pris.. Betalte vel rundt 1000 lappen for klipp og styling. Skulle jeg ha farge ble en tusing til lagt på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...