Susan Sto Helit Skrevet 8. september 2006 #1881 Del Skrevet 8. september 2006 Tilbud på barnesete er jo koselig! Har planer om å forsøke å kjøpe alt sånt i Sverige vi da. Må ta et rykk når det nærmer seg litt. (Men jeg forsøker jo å følge med tilfelle det kommer et godt tilbud da. ) Heldigvis fredag idag, ja! Skal bli veldig deilig med helg nå, kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1882 Del Skrevet 8. september 2006 Det skal bli superdeilig med helg!! :-D Nå hadde jeg riktignok fri igår, men jeg hadde store problemer med å komme meg opp idag... Det er nok lurt å kjøpe barneutstyr i Sverige. Her må vi imidlertid kjøre nesten 30 mil for å komme til nærmeste by i Sverige (Østersund), så da går vel vinninga litt opp i spinninga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. september 2006 #1883 Del Skrevet 8. september 2006 Åh... så bra at alt så fint ut på UL! Grattis med en liten i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1884 Del Skrevet 8. september 2006 Tusen takk, Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. september 2006 #1885 Del Skrevet 8. september 2006 Shopping shopping... Jeg vil også shoppe babaystuff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1886 Del Skrevet 8. september 2006 Shopping shopping... Jeg vil også shoppe babaystuff.. ← Det blir nok snart, vennen! Skulle vært innom Skoringen og kjøpt støvletter til meg selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. september 2006 #1887 Del Skrevet 8. september 2006 Det skal bli superdeilig med helg!! :-D Nå hadde jeg riktignok fri igår, men jeg hadde store problemer med å komme meg opp idag... Det er nok lurt å kjøpe barneutstyr i Sverige. Her må vi imidlertid kjøre nesten 30 mil for å komme til nærmeste by i Sverige (Østersund), så da går vel vinninga litt opp i spinninga... ← Fredag er fredag, og helg er helg... Spiller vel ingen rolle om du hadde fri igår. Fredag er man sliten av jobben alikevel. 30 mil er nok litt vel langt å reise for å spare noen kroner, ja! Har heldigvis bare en koselig dagstur dit vi. Så da blir det vel å dra med seg foreldrene våre og "fylle opp" tre biler med barneutstyr. Dere får vel heller følge med på tilbudene lokalt og på nett. (Det finnes jo masse seriøse forhandlere av både vogner og annet på nett, som er MYE billigere enn butikkene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1888 Del Skrevet 8. september 2006 Nå har jeg pause og sitter og ser på babyklær på Josefssons på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. september 2006 #1889 Del Skrevet 8. september 2006 Nå må du ikke ta helt av her da.. Husk at du sikkert kommer til å få mye også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. september 2006 #1890 Del Skrevet 8. september 2006 Gratulerer med en jentebaby i magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1891 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Grace: Jeg bestilte ingenting da... Kipa: Tusen takk! Men vet dere hva?? :hoppe: Dere som har fulgt med en stund, husker at jeg kræsjet med en buss i mars eller når det var? Bare liten skrape på Yarisen min, men bussen fikk knust blinkelyset og fikk en skrape på skjermen sin. Jeg har lagt av penger til å betale denne skaden. Buss-sjåføren antok at det ville komme på rundt 5.000,-. Jeg har snakket med forsikringsselskapet mitt noen ganger fordi jeg ville ha denne saken ute av verden, men det hadde ikke fått noe krav ennå og jeg har fått opplyst at de hadde et helt år på seg til å rapportere inn skaden. Nå ringte de til sambo (han står som forsikringstaker med meg som bruker av bilen...) og sa at bussen hadde vært i en større kollisjon like etterpå, så saken var henlagt!! Så jeg slipper å betale!!!! Hvem skal på shopping nå??? Og deilige, lille Ephelille sparker i magen min Life is great! Endret 8. september 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. september 2006 #1892 Del Skrevet 8. september 2006 Åhh, så bra.. Heldiggrisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. september 2006 #1893 Del Skrevet 8. september 2006 Så bra! Snakk om penger man ikke hadde regnet med! Kan bli mye fint til både Ephelille og deg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #1894 Del Skrevet 8. september 2006 Oi så heldig da!!! hvis du er smart kjøper du klær i forskjellige størrelser til ephelille for da får du brukt alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #1895 Del Skrevet 8. september 2006 God helg!! Grattis med jentebaby! Er det ikke deilig med spark i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #1896 Del Skrevet 8. september 2006 Ellers blir det litt shopping idag også. De har tilbud på bilsete for baby på en butikk her nå. Maxi Cosi-setet. Er nedsatt fra 1.490,- til 990,-, så da er det jo like lurt å slå til. ← kjøpte du base også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. september 2006 #1897 Del Skrevet 8. september 2006 Har de tatt kverken på deg på jobbe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1898 Del Skrevet 8. september 2006 Neida, jeg lever... Vi har ikke kjøpt babysolen ennå, for jeg sitter på jobb Vi skal gjøre det i ettermiddag. I annonsen sto det at den skulle festes med sikkerhetsbelte, men jeg vet jo at det finnes base også - så vi må undersøke det i butikken. I tilfelle bør vi nesten ha 2 baser siden vi har 2 biler... En ting er å flytte setet mellom bilene, men det blir litt prakk å flytte basen... Var forresten en hel side med forskjellige tilbud fra den butikken nå - det er sånn "leverandørenes dag" så det er masse leverandører som skal demonstrere varer, tenker jeg... Tilbud på alt fra bleiebøtte til vogner... Skal se på ammepute også. Også må vi ha reiseseng til Ephelille skal overnatte til mormoren og morfaren sin og.... Hele greia skulle begynne kl. 10 idag, så jeg håper de har noe igjen til i ettermiddag... Nu - jobbe videre... puh! Ferdig på jobb om en time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. september 2006 #1899 Del Skrevet 8. september 2006 Hvis den festes med sikkerhetsbelte, så trenger du ikke base. Base er gjerne for å feste stolen med isofix. (Men det er ofte egne stoler som har base. ) Stoler med isofixbase kan forøvrig brukes uten basen, og bare festes med sikkerhetsbeltet. (F.eks. i en annen bil.) Vi har ikke isofix i bilen, og det er derfor ikke behov for å tenke på base. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1900 Del Skrevet 8. september 2006 Okei! Vi har ikke Isofix, vi heller, så da sparer vi de pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå