Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #1861 Del Skrevet 7. september 2006 ÅÅåh, det var bra! Har ikkje fått med meg det eg. *pusta letta ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. september 2006 Forfatter #1862 Del Skrevet 7. september 2006 Joda, jeg er her, jeg *erter dere med enda litt mere venting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #1863 Del Skrevet 7. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. september 2006 Forfatter #1864 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Hehe.... Jeg skal være snill Jeg måtte bare logge meg på med en gang jeg kom hjem for å se om det var noen som var spente Og så måtte jeg spise middag før jeg skrev! :hoppe: Jeg har en jentebaby i magen min!!! Og alt står bra til! Hun lå med rompa til og med ansiktet inn mot ryggen min når undersøkelsen begynte, men hun snudde da seg etter hvert. Hun la seg likevel i en litt rar vinkel, så dama fikk litt problemer med å ta så fine bilder som hun ønsket. Alle organer var fremdeles helt fine og hun har fingre og tær og 4 hjertekammer og i det hele tatt Og hun sparket med beina og veivet med armene. Søte lille babyen! Alle mål sto også fint i forhold til hverandre, størrelse på hode i forhold til kropp og bein osv. Terminen ble flyttet en dag tilbake, så ny termin er 10. februar. Jeg er så lykkelig!!! Må innrømme at jeg er ekstra glad for at det er jente.... Jeg holdt på å dø av spenning når hun soomet inn området mellom bena. Hun var ikke noe redd for å vise seg frem. Også holdt hun bildet der og sa at nå kunne vi jo bare se da... og hvem av oss syntes vi kjente oss igjen?? Jeg stirret og stirret og spurte om det kunne være en jente - og det var det. Man kan jo ikke være 100 % sikker, men hun viste oss de to strekene som var kjønnsleppene og sa at det nok var ei jente, for hun kunne ikke se noe som stakk ut. Og sambo hadde sett det en gang tidligere når hun sveipet over det området. Morkaka er foranliggende, så jeg kom muligens ikke til å kjenne så mye spark øverst og midt på magen, men jeg ville kjenne dem på sidene - og det gjør jeg!! Jeg drakk en flaske brus mens vi satt på venterommet, men det var vel litt for sent? Hun var ikke så fryktelig aktiv, så jeg tror ikke sukkeret hadde nådd helt frem Og ja - vet dere hva? Det satt ei jente på venterommet når vi kom. Jeg konstaterte bare at hun også satt og drakk brus og syntes det var litt komisk. Men når hun gikk inn til undersøkelse, spurte sambo om jeg ikke så hvem det var? Han mener det var Mona Grudt!! Uten at han er sikker. Hun er jo også gravid. Ringte mamma og pappa med en gang etterpå. De er på sydenferie. Og så var det hundre stykker som skulle ha sms. Sambo orket overhodet ikke å bli med til byen, så i tilfelle måtte jeg ta bussen dit og bussen hjem og... Så jeg ble isteden med til Solsiden kjøpesenter etter endel diskusjon. Gikk berserk på H&M og kjøpte en hel bærepose med rosa klær!! De har ikke Skoringen der, så det ble ikke støvletter idag, men det haster ikke. Så litt på klær til meg selv også, men det er begrenset hva jeg kan kjøpe og jeg fant ingenting fint. Dessuten er det morsommere å kjøpe babyklær Endret 7. september 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 7. september 2006 #1865 Del Skrevet 7. september 2006 Så gøy, ei lita ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. september 2006 #1866 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulere med ei jente i magen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #1867 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer med jente!!! Gledar meg til vi skal på UL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #1868 Del Skrevet 7. september 2006 Så bra at alt så bra ut på UL, og gratulerer med ei lita jente under konstruksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #1869 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg sovnet mens jeg ventet på at du skulle svare Gratulerer så mye med en liten jente i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. september 2006 #1870 Del Skrevet 7. september 2006 Så herlig å lese! Gratulerer med tulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. september 2006 #1871 Del Skrevet 7. september 2006 Måtte holde meg unna dagbkoa jeg for å ikke sladre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. september 2006 Forfatter #1872 Del Skrevet 7. september 2006 Tusen takk, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. september 2006 #1873 Del Skrevet 7. september 2006 Oi, ei søt lita jente! Gratulerer! Å kjøpe babyklær er kjempegøy! Bare synd de ikke trenger så mye klær, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. september 2006 Forfatter #1874 Del Skrevet 7. september 2006 Måtte holde meg unna dagbkoa jeg for å ikke sladre... ← :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. september 2006 #1875 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer med jentebaby i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 7. september 2006 #1876 Del Skrevet 7. september 2006 Gratulerer med ei jente Ephemera! Det var koselig at du fikk vite kjønnet, og at alt sto bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. september 2006 #1877 Del Skrevet 7. september 2006 Saa goey med jente! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. september 2006 Forfatter #1878 Del Skrevet 7. september 2006 Takk, takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. september 2006 #1879 Del Skrevet 7. september 2006 Blir det UL bilde på oss etter hvert eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1880 Del Skrevet 8. september 2006 At work! Men det er fredag Jeg tror ikke jeg legger inn noe UL-bilde denne gangen, Susan. De ble veldig like de forrige, bare at kvaliteten ble mye dårligere. De er ganske uklare og babyen lå sånn til at hun ikke fikk så bra vinkel. De blir nok enda mere uklare om jeg skal legge dem inn her... Det forrige UL-bildet som jeg la inn er mye finere Ellers blir det litt shopping idag også. De har tilbud på bilsete for baby på en butikk her nå. Maxi Cosi-setet. Er nedsatt fra 1.490,- til 990,-, så da er det jo like lurt å slå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå